Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lucht in brandstof-filter
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
TurboJelle
Hallo allemaal,

Ik zit al een poosje te klooien met lucht in mijn filter.
Filter zit goed, alleen komt er lucht mee vanuit de tank en ja de brandstofleidingen heb ik al vervangen.
Doordat ik doorzichtige brandstofleidingen tussen de terugslagklep en het filter heb geplaatst en vanaf het filter naar de pomp
zie je de bubbeltjes goed.
Al die bubbeltjes hopen zich op in het filter en bloep zo de pomp in en dan begint hij over te slaan.
Wie heeft dit probleem ook al eens gehad.
Help ik word gek.

Groeten Jelle
Psycho
check je brandstof pomp is...
tamael^
QUOTE (Psycho @ Apr 22 2007, 21:56) *
check je brandstof pomp is...

Gaat hier om een JTD. ik heb geen idee of deze een opvoer pomp hebben. maar plaats eens een slang in de aanvoer leiding. heb eens bij een ford gehad dat er een lek in de aansluiting zat.

tamael
TurboJelle
Nee, het gaat om een TD-100.
Ook heb ik de tank van boven los gedraaid om het verdeel element er uit te halen.
Ook hier een nieuwe leiding geplaatst.
Nou veel meer opties heb ik volgens mij niet meer.

bonk.gif
tamael^
QUOTE (TurboJelle @ Apr 24 2007, 20:56) *
Nee, het gaat om een TD-100.
Ook heb ik de tank van boven los gedraaid om het verdeel element er uit te halen.
Ook hier een nieuwe leiding geplaatst.
Nou veel meer opties heb ik volgens mij niet meer.

bonk.gif

Ah, heb je ook gecontroleerd of er in de tank al valse lucht getrokken word?

tamael
TurboJelle
Ik heb de tank weer open gehad en heb nu ook slangenklemmen op dat kleine slangetje gezet bij de vlotter.
Je raadt het nooit, probleem opgelost.
Zeg, super bedankt voor de info.

thumbsup.gif

Groeten Jelle
tamael^
:-P ik ga altijd een stapje terug want dan heb ik maar een klein stukje waar het lek kan zitten. vandaar dat ik die tip gaf. gefeliciteerd dat het weer goed werkt.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.