Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SITE ONLINE
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
graaf
Ik heb de site online gegooid hoor biggrin.gif ...

kan me niet meer verrotten enzo hahaha...

nee ... de begin pagina is nu online .. en een eerste versie van de nieuws pagina....
had geen zin meer om te wachten enzo .. in de loop van komende dagen zal ik nog beetje de boel bijwerken ..
en dan langzaamaan de losse andere onderdelen toevoegen .. zo zal de site de komende maand groter en groter worden.

er staat nu nog niet zoveel boeiends op ...

tegen de tijd dat het nodig is .. zal ik ook ff een aantal mensen aanwijzen die toegang krijgen tot de achterkant waar men nieuws berichtjes kan toevoegen enzovoorts....
MR. HGT
Helemaal perfect, het begin is er smile.gif nou ja was er eigenlijk al maar het gaat de goeie kant op.
graaf
QUOTE (MR. HGT)
Helemaal perfect, het begin is er smile.gif  nou ja was er eigenlijk al maar het gaat de goeie kant op.

Hehehe.... mja .. de 'voorkant' was er al een tijdje .. 't was vooral de 'achterkant' wat gedaan moest/moet worden.

Maargoed.... de aftrap is er .. en de eerste helft is begonnen puh2.gif
TheLizard
toppie graaf puh2.gif

ik zal het moregn eens even goed bekijken
The Master
Netjes :wink:
Voor nieuws berichtjes; da's niet zo'n probleem... T hangt er vanaf wat je erop wilt, maar zolang t met fiat/bravo/auto's heeft te maken, vind ik t geen probleem smile.gif

Vooral de ledenlijst moet snel online komen :wink:
graaf
QUOTE (The Master)
Netjes  :wink:  
Voor nieuws berichtjes; da's niet zo'n probleem... T hangt er vanaf wat je erop wilt, maar zolang t met fiat/bravo/auto's heeft te maken, vind ik t geen probleem  :)  

Vooral de ledenlijst moet snel online komen  :wink:

Nieuwsberichtjes vooral fiat bravo/brava/marea e.d. .. en algemene auto dingen ook ja..

De leden lijst zal ik volgende week aan werken.
Dan kan ik op de meeting een en ander effekes doornemen met de leden .. ff jullie inbreng horen
The Master
QUOTE (graaf)
Dan kan ik op de meeting een en ander effekes doornemen met de leden .. ff jullie inbreng horen

= goed. Kunnen we de bravo meeting niet verlengen??? Ik moet met een paar 100 mensen spreken lol.gif lol.gif

(iemand eigenlijk ff pen en papier meenemen...)
graaf
QUOTE (The Master)
QUOTE (graaf)

= goed. Kunnen we de bravo meeting niet verlengen??? Ik moet met een paar 100 mensen spreken lol.gif lol.gif

(iemand eigenlijk ff pen en papier meenemen...)

ik zit waarsch. het het probleem dat ik mijn aanwezigheid moet inkortten i.v.m. verjaardag dingen van m'n vriendin.
ze viert 't a.s. weekend voor family & vrienden.
Dus het kan zijn dat ik de toertocht niet meedoe.
Maar ik kom dan het begin van de meeting .. om toch wel aanwezig te zijn biggrin.gif
marcelv8
Heel goed Graaf! biggrin.gif
Ziet er nu al piekobello uit.

mocht je mensen zoeken voor 'wat dan ook' op de clubsite...ik biedt me aan :wink:

Marcv8.
evill bravo
zeeeer netjes Graaf GAAF!!!!!!!!!!!!!! lol.gif coool.gif
Triple B
goed gedaan graaf

mzzl peer
sin
ziet er netjes uit

mss eens een banner maken van het forum of de site, dan zet ik em bij links op mijn website :wink:
RARARA
Ziet er mooi uit Graaf !!

Nogmaals bedankt voor al je inzet hé !!
Peer
QUOTE (sin)
mss eens een banner maken van het forum of de site, dan zet ik em bij links op mijn website :wink:

Ja ....dat wil ik nou ook wel doen.
Ben wel nieuw hier , maar ik ben nou al bijzonder happy over alles hier ...
Slider
Mensen de website begint steeds meer vorm te krijgen. Omdat Graaf een aantal onderhoudspagina's heeft gemaakt kan het bestuur ook zaken op de website posten. Ondertussen zijn er al 3 How-To's te vinden. Info over events is te vinden onder de kalender (blauw vakjes) enz. enz. Het is de bedoeling dat de website een "nette" versie wordt van het forum. Zodat je dingen goed kunt opzoeken. Uiteraard horen we ook graag dingen van jullie. Wat jullie missen of anders zien of wat dan ook. Laat het ons weten... :arrow: http:///www.fiatbravoclub.nl
MR. HGT
Foto's van de bolides?
The Master
Er komen sowieso een leden-sectie op... Hier kan jejezelf dus registreren, en zal ook (meerdere) foto's van je eigen auto op kunnen zetten.

Wat de meetings betreft vindt ik t een goed idee. Dat er een meeting-verslag komt te staan, met een heel aantal foto's ertussen.
Dutch Dimension
Als je een verzameling fotos wilt dan hoor ik het wel :wink:
Triple B
maar er komt ook een leden bestand
jwlos
waarneer gaan we ons aan kunnen melden???

greets jwlos.

is wel een idee om de how to eerst op het forum te zetten zodat iedereen zijn ervaring neer kunt zetten zodat je een zo compleet mogelijk how to op de site kunt plaatsen.

greets jwlos
The Master
We halen tot nu toe de how-to's van t forum :wink:

Leden HOPEN we voor 1-7-2004 af te hebben...

Maar aangezien FBC tijdens meetings ook altijd te laat zijn enzo, kan er altijd een uitloop zijn! Tis allemaal vrije tijd wat iedereen er in stopt, en soms is dat er even niet smile.gif
jwlos
ok dan.

dan nu nog een tip voor hoe haal ik mijn voorbumper eraf.

die twee bouten vanaf boven laten zitten en die twee die richting je blok zitten eraf halen dan blijft de montage beugel afgesteld en hij gaat ook makkelijk onder je koplamp vandaan.

greets jwlos
marcelv8
hehe nice biggrin.gif

avator en gebruikersnaam op de site als je ingelogd bent biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.