Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chiptuning in het nieuws
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Oxygen
Waarschijnlijk hebben een aantal van jullie het ook wel op de radio gehoord vandaag en gisteren. Maar chiptuning is hot! Er werd gemeld dat het vooral door zakenmensen en mensen die een caravan moeten trekken gebruikt wordt (yeah right! lol.gif )
Er was nog wel wat discussie want eerder werd er gemeld dat het illegaal is (niet dus) en later werd dat weer recht gezet (gelukkig).
Zelf mijn baas is opeens geinteresseerd lol.gif. Hij vind het allemaal maar machtig interresant. Wie weet dat ik hem nog eens aansteek met het tunersvirus lol.gif
The Master
Ja, normaal lees ik t AD op me werk, maar t stond in de telegraaf, dus ik ging lekker 2 kranten lezen biggrin.gif

Telegraaf, voorpagina en pagina 6, kolum 2...

Maar, wat ik een beetje zag: chippies voor 200, auto's die achter elkaar staan om chip erin gezet te worden, en dan weer weg... PERSOONLIJK denk ik, dat t geld oplichterij is...

Heb door die saundra-tuning (of hoe ze ook heten) wel gezien t verschil tussen ECHT chippen en gewoon een ding erin zette :roll:
evill bravo
als er een chippie is voor een 1.4 12v dan wil ik zekers meer info!!!! biggrin.gif
Triple B
of de 1.6 16V?
BELLEZZA ITALIANA
jazekers is er een chip voor de 1.6 16v lol.gif lol.gif lol.gif
ik heb net een mailtje van sqaudra ontvangen dat dit mogelijk is

ze zeiden ook dat er meer peekaas lol.gif lol.gif uit een 1600 te halen zijn

duzz ga nu ff sparen voor het chippie
LaTiNo
Wat really? Sinds wanneer? Maandje terug was er nog niets beschikbaar nl!! Per direct leverbaar? Wat zijn de kosten?
Weazel
bij bielle-tuning in zonhoven kosten een chip voor een 1.2 16V 300€ geplaatst.
BELLEZZA ITALIANA
nee er wordt dan een chip gemaakt die ook als een standaard product van hun wordt verkocht lol.gif coool.gif lol.gif coool.gif lol.gif

het was alleen wachten op een 1600

nu had ik nog geen afspraak gemaakt omdat ze momenteel heel druk zijn met een aantal grote projecten :cry:

geeft niet want moet toch ff sparen want zo'n chip kost omnabij 250 eurie
Monstra16v
op italfest komt er ook een kerel met cips voor de 1200 16v

die kosten minder als 300

maar ik vin et altijd maar moeilijk met die chips of et wel goeie zijn enz
Dutch Dimension
Zou het nut hebben voor een 1.8?????
Monstra16v
als je je wagen snel genoeg vin heb et geen nut als je sneller wil misschien wel maar ik ben van mening voor me zelf dan als ik sneller wil koop ik wel een snellere wagen en ga nie aan de moter liggen kloten

dat ding is nie voor niks zo gemaakt lijkt mijn.

ik kom goed met et verkeer mee dus vin et wel best
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.