TheLizard
Apr 14 2007, 14:02
Vanaf heden zullen Oxygen en ik geen deel meer uit maken van het FBC bestuur. We hebben jaren met plezier de administratie bijgehouden en volgens mij is dat allemaal wel goed gegaan. We hebben alles overgedragen aan FMC Doordeweeks.
Voor nieuwe aanmeldingen en andere vragen/opmerkingen gewoon een pm sturen naar haar. Voorlopig zal ik haar op afstand proberen te assisteren maar we hebben vandaag alles doorgenomen en ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
gr
Gerard en Monique
forbidden
Apr 14 2007, 16:05
nou ok, en genietse van het huwelijksleven
heel veel geluk en goedheid
Rallas
Apr 14 2007, 16:28
iig. bedankt voor alle tijd die jullie erin hebben gestoken. bij mij altijd goed gegaan (altijd ??) 1 jaar iig.
en ik heb ook alle vertrouwen dat het weer helemaal goed gaat komen.
FMC DOORDEWEEKS
Apr 14 2007, 20:48
hierbij bedanken ook wij geer en monique voor hun inzet voor de club.
Ik ga nu mijn best doen om het net zo goed te regelen als hun .
En gelukkig kan ik hun altijd nog om raad vragen, dus het gaat goed komen .
Dutch Dimension
Apr 14 2007, 22:20
Geer en Mo bedankt voor al jullie inzet van de afgelopen jaren
Johnny Bravo
Apr 15 2007, 11:02
bedankt
Psycho
Apr 15 2007, 11:04
thnx voor alles...
Red Bull
Apr 15 2007, 18:43
he Gerard en Monique ik wil jullie even bedanken voor alles wat julie voor de club hebben gedaan bedankt!!!
groeten red bull
Bedankt voor de inzet en tijd die jullie de afgelopen jaren in FBC gestoken hebben!
Mede door jullie is FBC wat het nu is, een druk bezocht forum en een gezellige club!
Triple B
Apr 18 2007, 16:07
ja ook van uit oosterhout NB bedankt voor de gezellige tijd en we hopen jullie nog eens te zien bij de club of op een evenement
RARARA
Apr 18 2007, 16:42
Ja bedankt voor alles !!
Hopelijk tot ziens weer een keer !!
Barracuda
Apr 18 2007, 17:46
Nog bedankt voor alles wat je voor me hebt mogen betekenen
En tot ooit....
Grtz, Mark
reddevil
Apr 19 2007, 19:16
We zullen jullie echt missen!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.