madbull
Feb 21 2004, 10:37
Beste vorige eigenaar van mijn Bravo 1.4 12v met slechts 66.000km op de teller,
Mag ik u erop attenderen dat droog sturen een crime is voor mijn homokineten. Gelieve zuiniger met uw auto om te gaan :?
Anyway, wat de reden ook is, na het vervangen van de wielen (in de garage) begon een vaag gekraak op te duiken, iets wat eerst nog werd aangenomen als zijnde verkeerde bouten. Het bleken echter twee ( ! ) versleten homokineten. Hoewel ik hier de humor niet van kon inzien, was het fijn om te horen dat de oorzaak van het gekraak gevonden was.
Heb de gespecifieerde rekening zo niet bij de hand, maar het ging om +/- 370 euro aan onderdelen en de rest aan arbeid...
Totaal € 513,-
Fiat Oostvogels, Zundert
SNEEKY
Feb 21 2004, 10:56
waren de stofkappen dan gescheurd ofsow?????
ander kan dat vet er niet uit of heeft iemand ze ooit gemonteerd zonder :?
is idd niet gezond en spijtig van de kosten
Bravotje
Feb 21 2004, 11:43
het zit je niet mee he de laatste tijd
heel veel sterkte
gr. Mark.
madbull
Feb 24 2004, 13:26
@ Sneeky: ik heb er geen idee van, maar het zijn inderdaad spijtige kosten. Leek mij ook geen normaal verschijnsel; TWEE homokineten die het begeven rond de 65.000
@ Bravotje: Bedankt voor het medeleven. Het kost een arme student een bak met geld, maar erger dan dat is dat het heel je humeur een week lang vergald. En daarbij kan ik niet gaan werken omdat ik een knieblessure heb.
bravogirl
Mar 23 2004, 09:48
Ik volg hier even niet, wat zijn homokineten? Heb er nog nooit van gehoord :oops:
Groetjes!
ForzaTom
Mar 23 2004, 12:36
same here, homokineten??? :shock:
ik weet dat vele auto-onderdelen in nederland anders noemen dan in vlaanderen, maar dees vind ik wel één van de meer grappige verschillen
Padlarf
Mar 23 2004, 12:54
Het is een onderdeel van de aandrijfas. Zijn de 'kniestukken' aan de uiteinden
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.