Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wie wil er nieuwe knipperlichtjes?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Pages: 1, 2
LaTiNo
Ladies (2) and gentlemen.

Heeft er iemand interesse om een massa-bestelling te doen van witte/zwarte/blauwe/rode/groene/chromen? knipperlichtjes bij MHW. Deze kosten 19.95 euro per stuk.

hoop dat de url het doet
http://www.m-h-w.de/LightDynamics/index.ph...457cae805de4bc4

Als we nou met meerderen bestellen kunnen we de verzendkosten sharen (is 7 euro plus, weet nl niet of die 7 euro ook geld voor het buitenland).

Wie kan de details vertalen?
Alle Preise gelten nur innerhalb Deutschlands!
Fragen Sie Preise und Versandkosten bei Auslandsbestellungen ggfls. bei uns nach.
Die Zahlung erfolgt per Nachnahme zzgl. 7.25 EUR Versandkosten.
Die Post erhebt zusŠtzlich eine NachnamegebŸhr von 1.53 EUR
Mit der Bestellung erkennen Sie unsere AGB's an.
LaTiNo
ok, het kan nog makkelijker, ik heb ze gewoon in een autoshop besteld smile.gif

23 euro en hopelijk volgende week zaterdag binnen smile.gif
graaf
Welke shop als ik vragen mag !?

en welke kleur heb je besteld ?
LaTiNo
Witte, die lijken me het beste passen bij die lichtblauwe kleur.
Bij Excelsior in R'dam (grote velgen/ICE/accessoires-shop).
Sparkie
Je kunt ze bestellen in een van de winkels op http://www.autostyle.nl/dealers.asp

€ 23,95 zijn ze daar (voor de kleuren wit, rood, smoke en clear) en € 30,- (voor de kleuren blauw en groen).

Succes!
Monstra16v
19 euro hiero bij shop
The Master
Ook witte/heldere voor HGT's??? smile.gif
LaTiNo
Ok, we hebben dus nog steeds geen lichies. Ben gebeld door Excelsior dat ze niet meer leverbaar zijn voor de Bravo!! En volgens mij was de leverancier MWH. (zelfde van Autostyle toch??)

Monstra: waar is 'hiero'? smile.gif
Anonymous
gewoon via de tuningshop koop geen autoshop das duur op www.autohut staan ze ook ergens
Anonymous
Zij-knipperlichten Fiat Brava blauw
Zij-knipperlichten Fiat Brava blauw...

Meer informatie € 18,00

www.autohut.nl
Padlarf
GVD is me rechterknipperlicht los! :evil:

Eniehoe, ik naar Preuninger:

Krijg voor € 25,- 2 heldere knipperlichten incl. montage lol.gif
(Eigenlijk kostten ze 35 eurie maar is 10 vanaf ivm garantie (nieuwprijs gewone knipperlichten))

Preuninger is goed! coool.gif
Pestventje
[quote]Eniehoe, ik naar Preuninger: [/quote]

Deze?:

AUTOMOBIELEN Preuninger BV, Automobielbedrijf Dijkshoornseweg 71 2635 EL Den Hoorn

[/quote]
Padlarf
[quote=Pestventje][quote]Eniehoe, ik naar Preuninger: [/quote]

Deze?:

AUTOMOBIELEN Preuninger BV, Automobielbedrijf Dijkshoornseweg 71 2635 EL Den Hoorn

[/quote][/quote]

Nope Fiat dealer Preuninger in zoetermeer, puike zaak biggrin.gif
crazy driver
voor mensen die geintresserd zijn.
ik heb voor 15 euro nog een paar witte liggen.
had namelijk in duitsland een paar besteld en kreeg twee paar toe gestuurd.
ik hoor het wel.

de groeten crazy driver coool.gif
The Master
Geen HGT's zeker... frown.gif

En jij heb nogal connecties in Duitsland... Kan je ze daar ergens vinden biggrin.gif
LaTiNo
Zijn dat witte of transparante? Als het witte zijn wil ik ze wel hebben (voor LaTiNa, shhhttttt! nix zeggen ,het is een verrassing :wink: )
Triple B
QUOTE (Monstra16v)
19 euro hiero bij shop

welke shop ???

mzzl peer
Monstra16v
bestellen via autohut of bestellen bij cartend denk dat ze daaro nie veel duurder zijn ik ga ze in de lakkleur proberen te spuiten
Triple B
QUOTE (Monstra16v)
bestellen via autohut of bestellen bij cartend denk dat ze daaro nie veel duurder zijn ik ga ze in de lakkleur proberen te spuiten

mij lijkt het mooi om ze dezelfde kleur als mijn achter lichten

mzzl peer
Dutch Dimension
Heb ze gewoon bij de autoshop gekocht voor 23 euro.
marcelv8
heb ook groene gehaald bij een uitgebreide autoshop, 30 euro.. omdatie groen was..anders maar 23 :shock:
Triple B
maar hoe zet je die dingen er op dan?

mzzl peer
marcelv8
dat moet ik ook nog effe uitvinden volgende week als ze geleverd zijn. maar volgens het boekje kun je de oude er met een schroevendraaier uitdrukken(door ze eerst even iets op te lichten) vraag me af hoe.. en dan kun je de nieuwe er zo inklikken.
(volgens Fiat dus appeltje eitje..) :wink:
The Master
Ooow, dus je hoeft slechts een 20tal foto's ervan te maken en hier te posten en zeggen hoe je t gedaan hebt... (hint hint hint lol.gif lol.gif lol.gif )
marcelv8
QUOTE (The Master)
Ooow, dus je hoeft slechts een 20tal foto's ervan te maken en hier te posten en zeggen hoe je t gedaan hebt... (hint hint hint  :lol:  :lol:  :lol: )

wil ik best doen hoor...hoop dat alles goegaat en dat ik niet me lak er van af trap met die schroevendraaier..weten julie meteen hoe het niet moet!!!

ik hoop ze dinsdag te hebben lol.gif

dat is dan het eerste wat NIET standaard is aan me brava..wordtie eindelijk eens wat minder Braaf!!!! lol.gif
The Master
Bravo... lol.gif lol.gif lol.gif
marcelv8
QUOTE (The Master)
Bravo...  :lol:  :lol:  :lol:

Bravaaa lol.gif lol.gif lol.gif
Slider
Moved to -> Bravo Algemeen
(Inkoop actie....)
Padlarf
lol.gif

Yo!

Nou me heldere knipperlichten zijn binnen hoor! Heb ze er meteen op laten zetten en persoonlijk vind ik het een grote verbetering tov die knal oranje. coool.gif

Foto's volgen, maar tis nu donker enut regent.....

(En ze komen op Bravo Gallerie, anders gaat Slider ze weer verplaatsen lol.gif lol.gif lol.gif )
Slider
QUOTE (Padlarf)
:(En ze komen op Bravo Gallerie, anders gaat Slider ze weer verplaatsen  :lol:  :lol:  :lol: )
Hehehe! Dat klopt als een bus! :twisted:
The Master
Nou, hoort zeker ook bij dit topic!!! Alstijd zodra je iets post, kan er een plaatje bij om t duidelijker te maken!!! Zo kan er best 1 voorbeeld hierbij staan over hoe t resultaat is... Dit hele topic ging daarover, dus waarom niet. smile.gif
marcelv8
heb de 'montage' van mijn groene nieuwe knipperlichten even op de foto gezet, zie hiervoor het topic Monteren zij knipperlichten.

Edit by Slider: Typo's en gelinkt naar topic.
Hyper
@ marcv8

De provider waar je je foto's hebt gehost ondersteunt geen deeplinking,gelieve ze te verplaatsen naar een andere host..

enne... zou je misschien een apart topic kunnen maken in how-to, van je knipperlichten... ziet er namelijk goed omschreven uit, goeie tutorial voor de rest van de bezoekers biggrin.gif

Alvast Bedankt
marcelv8
QUOTE (Hyper)
@ marcv8

De provider waar je je foto's hebt gehost ondersteunt geen deeplinking,gelieve ze te verplaatsen naar een andere host.

Alvast Bedankt

ja wil best een andere topic maken, maarre die foto's worden toch gewoon geladen? ok duurt wel ff maar ze komen toch?
waar moet ik ze anders plaatsen dan? :?: :roll:
ik link ze altid hiervandaan en vele anderen ook.. :roll:
Hyper
QUOTE (marcv8)
QUOTE (Hyper)
@ marcv8

De provider waar je je foto's hebt gehost ondersteunt geen deeplinking,gelieve ze te verplaatsen naar een andere host.

Alvast Bedankt

ja wil best een andere topic maken, maarre die foto's worden toch gewoon geladen? ok duurt wel ff maar ze komen toch?
waar moet ik ze anders plaatsen dan? :?: :roll:
ik link ze altid hiervandaan en vele anderen ook.. :roll:

de fotos worden niet geladen hoor, de provider waar je je plaatjes hebt staan ondersteunt niet dat je ze doorlinkt naar hier.. je kan ze wel bijvoorbeeld opslaan in je personal gallery hier op het forum.
marcelv8
goed Hyper dat doe ik wel ff, wel raar want me andere foto's komen daar ook allemaal vandaan hoor..?!!
Bravaabarth
QUOTE (crazy driver)
voor mensen die geintresserd zijn.
ik heb voor 15 euro nog een paar witte liggen.
had namelijk in duitsland een paar besteld en kreeg twee paar toe gestuurd.
ik hoor het wel.

de groeten crazy driver coool.gif

je mag ze me opsturen als je wil, ik wil ze wel
El Tino
waar kan ik witte knipperlichten bestellen?
auto-style kan ze niet leveren autohut ook niet dealer weet van niks!
WAT NU?
Dutch Dimension
QUOTE (bravo boy)
WAT NU?

MHW levert ze nietm eer helaas :cry:
Zijn uit program gehaalt :evil:

Maar dacht dat Gotcha nog aan mooie knippers kon komen :wink:
Triple B
QUOTE (bravo boy)
WAT NU?

als je clublid ben kan je lecar proberen want dan heb je nog korting ook lol.gif
El Tino
das indd een goeie ga ze maandag ff bellen
Johnny Bravo
http://www.alfa-romeo-tuning.com/index.htm...md=38216.859410

als je hier onder bravo kijkt zie je de achterlicht maar de zij knipperlichten moet je maar ff proberen.

JB
Johnny Bravo
ze staan onder bravo/verlichting en kosten 18 euro

jb
El Tino
Standard Verkaufspreis: € 18,00
Versandkosten: € 20,00
Gesamtsumme: € 38,00 :shock:

maar ff lecarbellen maandag lol.gif
The Master
Le Car is autostyle dealer, als autostyle ze niet heeft lijkt me dat Le Car ze ook niet kan krijgen... Maar is idd te proberen smile.gif

Probeer anders www.fastfiat.com, 1 vd weinige adressen voor witte HGT knippers...
/////Gert/////
Ik heb nog wel een ander adresFIAT ----->BRAVO ----> ZIJCLIGNOTEUR IN ZIJSCHERM.

Groetjes Gert[/color]
El Tino
mmmmm 11.89 euro met aflevering binnen 24uur! niet verkeerd
D-NisZ
Hm het is me niet duidelijk of hier gaat om 1 stuks of 2 stuks voor 11,99 :roll: beetje raar weergegeven. Ohja deze site verzend onder rembours. Deze betalen aan de deur.

2 x > FIAT BRAVA 09/95- ZIJCLIGNOTEUR IN SCHERM wit/helder R/L € 11.99 € 23.98
Orderbedrag € 23.98
Verzendkosten € 10.00
BTW/VAT 19,0 % € 6.46
Totaal € 40.44
Spenstar
tis rechts en links daarom staat er r/l
marcelv8
QUOTE (Spenstar)
tis rechts en links daarom staat er r/l

zit normaal geen verschil in..ik heb gewoon 2 dezelfde.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.