Help - Search - Members - Calendar
Full Version: WOLF IN SCHAAPSKLEREN
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Doerak
Het is ik, David aka Doerak!!
Sinds kort trotse eigenaar van mijn wolf in schaapskleren, Bravo HGT 20V.. VR6 BEWARE!! Whoehaha!! Iedereen welkom en hopelijk hoor ik snel iets van een meeting zodat alle freaks elkaars bolides kan bekoekeloeren!!
Eindhoven en omstreken..
Doerak meld zich af..
mooikarretje
gozer wat heb je gerookt ? biggrin.gif
Triple B
hey welkom op het forum

als je graag naar meeting komt dan moet je kijken omder meetings op het forum want daar worden ze allemaal aan gegeven

de HGT is zeker een snelle bak maar heb je er ook nog meer plannen mee?
bravo 1.6 16klepper
hoi welkom
maar eenhgt is toch 5 cilinder en geen 6 of zit ik er naast??

greetz sieg.
bravo 1.6 16klepper
QUOTE (bravo 1.6 16klepper @ Feb 10 2007, 17:12) *
hoi welkom
maar eenhgt is toch 5 cilinder en geen 6 of zit ik er naast??

greetz sieg.

o sorry verkeerd gelzen snap hem al . bloos.gif
Triple B
dat klopt alleen ik denk meer dat zijn uitspraak temaken heeft met (kom maar op VR6je ik rij je wel even poep in mijn HGT)
GeMiNi
B)-->
QUOTE(Triple B @ Feb 10 2007, 17:19) *
dat klopt alleen ik denk meer dat zijn uitspraak temaken heeft met (kom maar op VR6je ik rij je wel even poep in mijn HGT)[/quote]
Dan wil ik wel eens weten wat ie dan verder heeft uitgespookt met z'n hgt, want een vr6 heeft 174 pk en is bijna een seconde sneller naar de honderd en loopt 15km harder op top.Verder leuk spul, nu nog een foto dan is het voorstellen van je auto en jezelf compleet.
Ruudje
QUOTE (GeMiNi @ Feb 10 2007, 18:01) *
nerd.gif--><div class='quotetop'>QUOTE(Triple B @ Feb 10 2007, 17:19) *</div><div class='quotemain'><!--quotec-->dat klopt alleen ik denk meer dat zijn uitspraak temaken heeft met (kom maar op VR6je ik rij je wel even poep in mijn HGT)
Dan wil ik wel eens weten wat ie dan verder heeft uitgespookt met z'n hgt, want een vr6 heeft 174 pk en is bijna een seconde sneller naar de honderd en loopt 15km harder op top.Verder leuk spul, nu nog een foto dan is het voorstellen van je auto en jezelf compleet.

Een VR6 Automaat rijd in 9 seconden naar de honderd puh2.gif wink.gif .

Oja welkom op het forum!
GeMiNi
QUOTE (FCS @ Feb 10 2007, 18:04) *
Een VR6 Automaat rijd in 9 seconden naar de honderd puh2.gif wink.gif .

Oja welkom op het forum!
ja oke, maar als je toch een vr6 koopt dan neem je nie gauw een automaat.das alleen voor filerijders en mensen in amerika.
Barracuda
Tja...uhmmmm..welkom,wolf in schaapsvelleke.

Veel leesplezier hierzo wink.gif
Doerak
Beste Medefreaks, tot nu toe nog geheel origineel en perfect lopend!! Ghe ghe..
MAAR!! Binnenkort hier en daar wat aanpassingen en heb by the way de 0-100 in 8.6 sec..dus volgens mij sneller dan zo'n VRRR6...toch? Peoples dank voor uw warme welkome groeten en ik hou de meetings in de smiezen..
Hopelijk tot snel, en hou de rooie HGT met Detailed "DOERAK" sticker op achterruit in de gaten..

Mazzeltjes David Doerak..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.