BravoHGT20v
Feb 18 2004, 17:37
Zou het niet een goed idee zijn dat iedereen zijn/ haar woonplaats vermeld bij zijn/ haar 'Profile'. Dan kan men ook makkelijker onderling afspraken maken over bijv. samenrijden naar een meeting en krijg je niet allemaal verdwaalde oproepen !!!
Lijkt me toch voor de meesten een kleine moeite, maar is erg gemakkelijk. Uw woonplaats is toch niet geheim ?????
Groeten Mark
Edit By Slider: Titel aangepast vet gedrukte titels zijn niet mogelijk.
evill bravo
Feb 18 2004, 17:39
heeel goed gezien!!! kijk ook wel eens waar diegene weg komt ivm meetings etc!! :wink:
The Master
Feb 18 2004, 18:20
Ja, die van mij staat er gewoon
MR. HGT
Feb 18 2004, 18:23
zeker makkelijk en het is wel leuk om te zien of er iemand uit de buurt komt.
jep heel goed idee, mijne stond er zowiezo toch al bij
greets Bob
Oxygen
Feb 18 2004, 19:04
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat mensen er problemen mee hebben. Maar je kan natuurlijk ook de omgeving waar je vandaan komt vermelden. Is net zo makkelijk en je hoeft niet je exacte gegevens te vermelden.
Pestventje
Feb 18 2004, 19:55
Ik had 'm er ook al bij staan... pas de problem...
Dutch Dimension
Feb 18 2004, 22:26
Goed idee :wink:
de mijne staat er ook al bij
Slider
Feb 18 2004, 22:56
Ik heb voor nee gekozen, misschien ook omdat ik in de computerwereld zit. Als je weet wat er zo al over 1 persoon te vinden is door gewoon te zoeken op het internet.
Op hoe minder plekken er gegevens over mij beschikbaar zijn hoe beter. Niet dat ik daar heel erg gefocust op ben, maar vind het niet nodig. Als mensen het willen weten moeten ze het maar vragen. Beetje zelfde idee als de nummerborden onleesbaar maken op foto's.
de mijne staat er ook op en zo ben ik er ook achter gekomen waar bis woont.
waarom heb je problemen om je woonplaats te vermelden monique?
of schaam je je voor je woonplaats?
dus zet het allemaal neer het kan echt van pas komen!!!
The Master
Feb 18 2004, 23:06
@ slider
Ik heb je nummerbord. Aan de hand daarvan kan je erachter komen in welke plaats je woont. Je pakt de telefoon gids + achternaam, en je hebt je adres + tel nr...
Als iemand echt iets wil weten, komen ze er toch wel achter... :?
Dutch Dimension
Feb 18 2004, 23:11
QUOTE (Slider)
Beetje zelfde idee als de nummerborden onleesbaar maken op foto's.
Nr borden op fotos weghalen vind ik wel een goed idee.
je weet nooit wat voor hgekken er rond lopen :?
Slider
Feb 18 2004, 23:14
QUOTE (The Master)
@ slider
Ik heb je nummerbord. Aan de hand daarvan kan je erachter komen in welke plaats je woont. Je pakt de telefoon gids + achternaam, en je hebt je adres + tel nr...
Als iemand echt iets wil weten, komen ze er toch wel achter... :?
Ja ok, jij hebt mijn nummerbord en trouwens hoe kun je aan de hand daarvan gegevens opvragen??? Maar daar gaat het ook niet om, ik wil het ze niet makkelijk maken. Tuurlijk als je goed zoekt vindt je altijd wel wat, maar je kunt het ook te makkelijk maken.
je hoeft natuurlijk niet meteen te vertellen in welke straat je woont en hoelaat tot hoelaat je gaat werken en wanneer je op vakantie gaat, het is gewoon makkelijk als je bijvoorbeeld zegt: omgeving achterhoek, dan weten de genen die daar wonen dat ze afspraken kunnen gaan maken voor meetings
misschien makkelijk om een overzichtje te gaan maken met leden en provincies? altijd makkelijk voor mini-meetings en geef toe, het is machtig om zo met een hele stoet naar bijv meerkerk te rijden
greets Bob
Slider
Feb 18 2004, 23:25
@TD-Abarth:
Mee eens, daarom heb ik er ook omg. Arnhem bij staan.
madbull
Feb 19 2004, 09:08
Ik snap het idee achter nummerborden vaag maken nog niet helemaal. Natuurlijk is het zo dat gegevens veel makkelijk te achterhalen zijn, wanneer mensen veel meer informatie van je hebben. Maar ik persoonlijk kom elke dag auto's met nummerborden tegen; opgefokte wagentjes, bejaarden auto's, busjes, kadettjes.
Wanneer je je plaat wist, dan probeer je dit scenario te voorkomen:
Iemand ziet je auto op internet. Er ligt iets in je auto dat hij wil hebben (audio, nos, noem maar op). Hij moet uitzoeken waar je woont. Dan moet hij daar naar toe rijden. Dan moet hij nog in zien te breken. Kan ie dan niet beter in zijn woonplaats even een leuke subwoofer uit een makkelijk te kraken auto (lees: kadett) halen?
Begrijp me niet verkeerd: ik begrijp waarom jullie het doen. Maar ik vind het wel een uiterst scenario. De meesten op dit forum hebben het niet nodig, denk ik zo.
The Master
Feb 19 2004, 10:04
Dit verhaal is serieus echt gebeurt:
Een half jaar geleden was er van R2 nogwel eens een meeting bij de Kuip. Was daar heel gezellig bla bla bla, maar er kwam ook altijd 'een bepaalde groep die we liever niet wilden'. Maar tis een openbare parkeerplaats, dus iedereen mag doen wat die wilt... Maar wat bleek nou, sommige gasten, werden vanaf de kuip helemaal gevolgd door iemand in een auto. Nou, die gasten hadden nix door, gingen vrolijk slapen, en de volgende dag was hun auto leeg....
Dus, ze doen echt wel moeite om bij jou auto te komen....
En de nummerborden... 1 foto uploaden... Ja, ik moet t formaat toch altijd kleiner maken, en dan is t 10 seconde werk om ff t nummerbord geel te maken...
madbull
Feb 19 2004, 13:31
:? Als je niet door hebt dat je gevolgd bent, hoe weet je dan dat dat zo werkelijk waar gebeurd is?
Maar goed, ik zeg ook, ik snap het wel dat mensen het doen wanneer ze veel van waarde in hun auto hebben. Ikzelf heb 2 boxen van 20 euri en 'n radio van JVC, big deal.
Op een veiliger samenleving, hou lekker geheim wat je geheim wil houden! Over het forum, en on topic: ik ben er voor dat IEDEREEN een richtplaats invult.
Triple B
Feb 19 2004, 17:38
kijk even op leden overzicht daar kun je de woonplaatsen terug vinden
mzzl peer
BravoHGT20v
Feb 19 2004, 18:16
Dat is bekend, maar kijk ook eens hoeveel mensen dit
niet doen!!!
marcelv8
Feb 19 2004, 19:07
kan mij ook goed voorstellen dat er mensen zijn die liever geen woonplaats vermelden, het is en blijft internet, en iedereen kan op het forum kijken, dus wat mij betreft doet iedereen wat die zelf wil. In de meeting topics word afgesproken en kun je zelf zeggen wanneer je meedoet met een konvooi, en vanaf waar.
:wink:
Oxygen
Feb 19 2004, 19:24
@jwlos
Ik schaam me niet voor mijn woonplaats hoor
maar omgeving Noord Holland (Noord) lijkt me wel voldoende.
Waarom weet ik eigenlijk ook niet, het is gewoon een gevoel denk ik.
QUOTE (Monique)
@jwlos
Ik schaam me niet voor mijn woonplaats hoor :D
Waarom weet ik eigenlijk ook niet, het is gewoon een gevoel denk ik.
dat kan dan ook een reden zijn maar je zei het als of je bang bent dat iemand je auto vond.
maak dus zelf je keuze (dit geld voor iedereen)
marcelv8
Feb 19 2004, 22:57
QUOTE (Monique)
dan kom ik je vast onderweg nog wel eens ergens tegen :wink:
Oxygen
Feb 20 2004, 11:08
QUOTE (marcv8)
QUOTE (Monique)
dan kom ik je vast onderweg nog wel eens ergens tegen :wink:

Als ik een bravo/a zie rijden let ik er tegenwoordig altijd op of er clubstickers op zitten. Maar helaas heb ik ze hier in de buurt nog niet zien rijden. Heb jij de stickers er eigenlijk op zitten?
BravoHGT20v
Feb 20 2004, 11:16
Gelieve on-topic blijven. Stuur anders een PM.
Ik ben van België
Waarom moet iemand mijn exacte woonplaats weten?
dat is toch niet nodig...
wanneer het echt nodig is, zll mensen die het moeten weten het wel weten...
BravoHGT20v
Feb 20 2004, 16:02
Fré,
Je moet op dit Forum niets !!!
Alleen de vraag is of het in sommige gevallen niet makkelijker is ?
Je zou, als je je woonplaats niet wilt vermelden, ook een streek/ provincie kunnen vermelden. Zo kan diegene die het op basis van die gegevens graag precies wil weten contact met je opnemen.
De achterliggende gedachten is dat men van elkaar een idee heeft waar men vandaan komt en zodoende afspraken onderling kan maken en geen verdwaalde oproepen hoeft te doen !!!!
Groeten Mark
daar heb je een punt
de regio vermelden, kan inderdaad nuttig zijn in zulke gevallen....
Bravotje
Feb 21 2004, 00:35
mij maakt niks uit ik heb toch niks van waarde in de auto en het is wel leuk om te zien waar iedereen vandaan komt .
gr mark.
marcelv8
Feb 22 2004, 19:42
zou ik eerder zeggen, zet bij je profiel wat je rijd, dus brava bravo of marea..
marea weekend 20v
Feb 25 2004, 20:57
Ook die van mij staat er nu bij!!
(Ben ik de enige Fries??)
QUOTE (marcv8)
zou ik eerder zeggen, zet bij je profiel wat je rijd, dus brava bravo of marea..

Zit in de planning om dit soort dingen te verwerken in het forum.
Tevens komt er natuurlijk soort persoonlijke pagina voor elk lid op de homepage.
The Master
Feb 25 2004, 21:15
Heb al wel meerdere 'friezen' gezien...
marcelv8
Feb 25 2004, 21:54
QUOTE (graaf)
QUOTE (marcv8)

Zit in de planning om dit soort dingen te verwerken in het forum.
Tevens komt er natuurlijk soort persoonlijke pagina voor elk lid op de homepage.
Goed bezig Graaf
vanballen
Feb 26 2004, 20:28
Natuurlijk is de woonplaats handig.. heb ik er ook gewoon bijstaan..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.