Een aantal jaar geleden, toen ik mijn fiat bravo kocht, zocht ik op internet naar informatie.
Ik kon hierover vrij weinig nederlandse info over vinden, en besloot een forum op te zetten.
In de afgelopen 3 .. bijna 4 jaar is dit uitgegroeid tot de huidige club.
Ikzelf ben geen regelnicht, ben dus ook niet echt betrokken bij het bestuurschap van de club.
Ik heb het ook erg druk gehad, en dat heb ik nogsteeds, met een fulltime baan en daarbij ook nog een eigen zaak.
In overleg heb ik besloten om vannaf heden terug te keren als er werkzaamheden verricht moeten worden aan de website / forum van de club.
Dit zullen werkzaamheden zijn die vannuit het bestuur niet gedaan kunnen worden.
Denk hieraan aan dingen als: bouwen van nieuwe dingen, verbouwen van bestaande dingen etc.
marcelvg
Feb 7 2007, 12:00
bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken
bastaard
Feb 7 2007, 12:10
QUOTE (marcelvg @ Feb 7 2007, 12:00)

bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken

Euh, hij komt juist terug, hij vertrekt niet
Dutch Dimension
Feb 7 2007, 12:37
Welkom terug Graaf
En bedankt voor de tijd die je weer wilt besteden aan ons clubbie
toppie
FMC WEEKEND
Feb 7 2007, 13:22
en hij is er weer toppie
marcelvg
Feb 7 2007, 13:28
shame
bastaard
Feb 7 2007, 13:46
By the way, zelf doe ik ook wat script werk in php. Nu ben ik geen state of the art scripter, maar als je ergens niet uitkomt kun je het altijd vragen, misschien dat ik het wel weet.
Als ik hulp ergens bij nodig heb, zal ik ook zeker een oproepje plaatsen.
Er zullen genoeg mensen op 't forum zitten die wel verstand hebben van scripten.
Hey Graaf!!!
Welcome back
Triple B
Feb 7 2007, 17:35
hey graaf welkom terug en doet ons goed om te horen dat je weer wilt bij springen voor de club
ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven over msn en als je meer nodig heb hoor ik het wel
ik spreek je wel weer verder over msn
thnx m8
Relax dat je er weer bent!
Kan het forum afentoe ook weer geupgrade worden

.
Hoi Graaf! Leuk weer eens wat van je te horen! en dan zeker met zo'n positieve mededeling
Barracuda
Feb 7 2007, 18:50
Welkom terug Graaf
Bravolitie
Feb 7 2007, 20:09
Het is altijd goed om één van de makers terug te zien komen!
Welkom terug!
Turbootje
Feb 13 2007, 10:37
welcome back graaf
TurboBol
Feb 13 2007, 11:19
Hey Graaf!!!
Top dat je weer terug bent!! welcome back!!
TheLizard
Feb 23 2007, 16:14
beetje laat maar ik ben blij je hier weer te zien
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.