Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto Spuiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
RedBravoSx
hej weten jullie waar ik het best me auto totaal kan laten spuiten.. en wat dat ongeveer moet gaan kosten??
BELLEZZA ITALIANA
ik zal als ik jouw was bij een particulier bedrijf bij jouw in de buurt gaan
vragen die jongens mogen meestal nog wel bij beunen
bij de grote schadebedrijven zoals care en careflex mag dat niet meer

ik schat dat het spuiten (zwart) zo 800 euries kost
maar klamp daar niet aan vast

verder zal ik wel ff goed info inwinnen over de bedrijven bij jouw in de buurt bij andere mensen

succes ermee lol.gif

wat voor een kleur wordt het :?:
Monstra16v
nou ik denk als je et voor 1500 kan laten doen dat je goedkoop ben
Bobi
ben je all risks verzekerd? :twisted:

greets Bob
evill bravo
reken maar eerder voor een complete auto 2000 en t tone 1500 a 1700
Dutch Dimension
moet voor rond de 1250 euro kunnen.
I kzou het als ik jouw was eens aan de Lizard vragen.
Monstra16v
ik kan et zelf voor 1150 laten doen normale lak maarja buiten de kantoor uurkes ey
TheLizard
QUOTE (Remco Mathijssen)
moet voor rond de 1250 euro kunnen.
I kzou het als ik jouw was eens aan de Lizard vragen.

ik ben nog niet echt aan het informeren geweest maar volgens mij is rond de 2000 euro een redelijk uitgangspunt als je het niet zwart laat doen
RedBravoSx
@ TD-abarth...

Welk slimmigheidje zit achter de All Risk???

@Everybody

Bedankt, nu heb ik een beetje een indicatie gekregen van wat het Ruimgeschat gaat kosten.. Thnx
TheLizard
QUOTE (RedBravoSx)
@ TD-abarth...  
Welk slimmigheidje zit achter de All Risk???

biggrin.gif biggrin.gif auto laten bekrassen door iemand en de verzekering laten dokken :twisted: :twisted:

jezus....wat slecht biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
:? en je noclaim dan :?
marcelv8
QUOTE (BRAVAR1)
:? en je noclaim dan :?

die zal je dan wel aardig kwijt zijn...
BELLEZZA ITALIANA
duzzzzzz wordt dat ff keuzes maken
marcelv8
QUOTE (BRAVAR1)
duzzzzzz wordt dat ff keuzes maken

als je nog jong bent kun je het wel doen...niks te verliezen, kan maar 4 treden omlaag zoiets, maar als je al een flinke no claim hebt opgebouwd, dan word het even rekenen...

en stel dat je dan 'echt' een keer schade hebt, ben je helemal de pineut he :cry:
BELLEZZA ITALIANA
ik heb al een aantal schade vrije jaren dus ik zou het zwart laten doen

lol.gif wat ook nog wel gebeurt lol.gif
evill bravo
QUOTE (BRAVAR1)
ik heb al een aantal schade vrije jaren dus ik zou het zwart laten doen

lol.gif wat ook nog wel gebeurt lol.gif

niet als je het via iemand zijn wettelijke aansprakelijkheid doet dat is weer anders dan je auto verzekering en heeft niets met je auto verzekering te maken biggrin.gif
Bobi
QUOTE (TheLizard)
ik ben nog niet echt aan het informeren geweest maar volgens mij is rond de 2000 euro een redelijk uitgangspunt als je het niet zwart laat doen

ik wis nie dat zwarte verf zo goedkoop was... :wink:

ONTOPIC:

makkelijkste (goedkoopste) is om bijv je broertje een brommertje van 50 euro te geven, deze verzekeren, en deze langs alle kanten met dat brommertje langs je auto laten rijden, en zeggen dat hij hem bekrast heeft met het in en uit rijden van de garage bijvoorbeeld

op deze manier gaat er niks van je no-claim af

greets Bob

greets Bob
Tartarus
hier in belgië kun je ook een boer met z'n traktor laten tegen uw auto rijden ( zogezegd é :wink: ) dan meld hij dat aan z'n verzekering en deze betaald u dan uit en z'n verzekering verhoogt NIET
let er wel op dat het mogelijk is dat ze een expert sturen die kijkt of het mogelijk is en kijkt hoeveel de kosten zijn
dit is zo in belgië dus weet niet hoe dat in nederland is
evill bravo
precies hetzelfde heb zelf volgende week woensdag een expetiese op mun auto voor de schade en dan word ie zaterdag gespoten!!! EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan gladde motorkap en 100& schade vrij!!! biggrin.gif coool.gif
Slider
QUOTE (evill bravo)
precies hetzelfde heb zelf volgende week woensdag een expetiese op mun auto voor de schade en dan word ie zaterdag gespoten!!! EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan gladde motorkap en 100& schade vrij!!! biggrin.gif  8)
Ik wacht met smart op de foto's. Misschien mogelijk dat je van het spuitproces (op afstand uiteraard) wat foto's maakt? Of ben je er niet bij?
madbull
QUOTE (TheLizard)
....mij is rond de 2000 euro een redelijk uitgangspunt als je het niet zwart laat doen

is dat zo'n dure kleur lak dan lol.gif

Flauw...
Damn, is TD abarth me voor geweest, is die ook al zo flauw biggrin.gif

Waarom is two-tone eigenlijk goedkoper? Lijkt me juist meer werk/duurder. Of bedoel je wanneer één van de twee kleuren je oude kleur is? Dat je zeg maar je halve auto laat spuiten?
evill bravo
ben er dan niet bij maar weet dat ie in goede handen is maak dan wel een foto van voor de tijd en na de tijd!! hahaha biggrin.gif coool.gif
BELLEZZA ITALIANA
@evil bravo

volgens mij gaat diegene zijn premie het jaar daarop wel omhoog
de verzekeringsmaatschapijen zijn op het moment niet zo gul meer :evil:

maar ja het is het proberen waard

:idea: :idea: ken jij niet zoiets regelen op de meeting lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
MR. HGT
Wat heeft deze jongen weer een geluk biggrin.gif Net voor de meeting wordt mijn auto gespoten.
Heb ik de spuiter even om kunnen lullen coool.gif

Linkervoorscherm randje naar binnen kloppen
Motorkap wat steenslag weg werken en spuiten die handel

Zo moet het dus niet wezen:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.