Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nieuw lid met bekende Bravo 1.8gt Abarth
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Tom Vie
beste mensen,

Inmiddels ben ik 5 maanden de trotse eigenaar van de bravo van jullie oude lid mpday.
voor de gene die het niet weten het is een Bravo 1.8 gt abarth uitgevoerd.
de auto heeft inmiddels 104500 gelopen en rijd nog steeds als een zonnetje!
natuurlijk ben ik hier terrecht gekomen door mpday en de al aanwezige reclame voor de club op de bravo.

heb me vorige maand aangemeld hier bij de club maar nog geen tijd gehad om me voor te stellen dus dat zal ik nu maar eens doen.

Ik ben tom, 19 jaar en studeer nog op het moment. Ik woon in Berkel-Enschot (vlak naast Tilburg.)
ben veel met m'n bravo bezig en begin de techniek al een beetje onder de knie te krijgen.
heb zelf al het een en ander ingebouwd!

Toen ik de bravo kocht heb ik helaas de audio en de velgen niet mee kunnen kopen vanwege mijn budget.
dus heb nog veel plannen met de auto.
volgende maand komt er een audio set in van JBL en wil daarna gaan sparen voor 17 inch velgen!
ook wil ik nog een playstation + scherm inbouwen (maar dat is voor de toekomst eerst velgen!)
als iemand nog wat leuke tips heeft voor mijn auto dan hoor ik het graag! shiny.gif

hieronder wat foto's van de auto.

groeten,
Tom

Flyby
Kan niet anders zeggen dan dat je een goede koop gedaan hebt! Een mooie Bravo is het zeker!

Heel veel plezier met je auto en natuurlijk ook op het forum!
QiB1400
thumbsup.gif hele mooie wagen heb je daar gekocht, en mpday kennende is hij is een uitstekende conditie cheer.gif

Dat je geen velgen en audio heb meegekocht is beter joh, anders is en blijft het mpday z`n auto met een nieuwe eigenaar. Nu wordt het echt jou auto omdat je zelf er dingen aan toevoegt en aanpast! cheer.gif cheerlie-ud.gif
FMC WEEKEND
welkom nieuwe gebruiker en oude auto haha

hij is weer terug op het forum toppie

iig succes en veel plezier
Triple B
hey kijk eens aan daar is de bekende auto van de plaats genoot weer (mpday)

goed je hier tezien tom en hoop dat je net als MPDAY een goede en leuke tijd tegemoet gaat

ik zie ook dat je nog plannen heb met de bravo dat is een goed teken let wel op voor dat je begint met kopen want als je clublid word van onze club kan je profiteren van hele leuke kortingen bij onze sponsers
meew
Welkom en zekers een hele mooie auto!! thumbsup.gif

Alleen de velgen mis je nu toch wel hoor die stonden er perfect bij!!( maargoed daar word aan gewerkt shiny.gif )
Veel plezier ermee!

groeten, Remco
Barracuda
Vanuit het knallende Riel een warm welkom toegewenst!

Heb nog wel een ideetje voor je, moet je ff op mijn Projectje kijken wink.gif

Groetjes, Mark
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.