Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Onderhoud aan het forum.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Slider
Ik ga vandaag en morgen het forum is een beetje oppoetsen. Ik ga alle topics die gesloten kunnen worden sluiten en alles een beetje rangschikken. Als jullie nog tips en/of suggesties hebben hoor ik het graag.
The Master
Topic's waar geen info staat verwijderen... B.v. zoiets:

http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=809

Daardoor worden de search opdrachten veel gerichter en duidelijker, en dat voorkomt weer extra topics smile.gif
marcelv8
en in de topics met nuttige informatie, alle off topic berichten verwijderen, zodat je niet 5 pagina's moet lezen voor 15 interessante berichten.
Slider
QUOTE (The Master)
Topic's waar geen info staat verwijderen... B.v. zoiets:

http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=809

Daardoor worden de search opdrachten veel gerichter en duidelijker, en dat voorkomt weer extra topics  :)
Verwijderen is niet nodig in de eerste reply heb ik al doorverwezen naar een paar andere topics en hij is gesloten.
Slider
QUOTE (marcv8)
en in de topics met nuttige informatie, alle off topic berichten verwijderen, zodat je niet 5 pagina's moet lezen voor 15 interessante berichten.
Dit is wel lastig, ik zal kijken wat ik kan doen. Maar er zitten wel een paar nadelen aan:
- Heel veel werk
- Niet iedereen vindt het leuk als zijn of haar mening wordt weggehaald, daar is het tenslotte ook een forum voor.

Misschien dat we met de komst van de website belangrijke informatie aan kunnen bieden op de site, waar alles duidelijk staat.
jwlos
QUOTE (Slider)
QUOTE (marcv8)
Dit is wel lastig, ik zal kijken wat ik kan doen. Maar er zitten wel een paar nadelen aan:
- Heel veel werk
- Niet iedereen vindt het leuk als zijn of haar mening wordt weggehaald, daar is het tenslotte ook een forum voor.

Misschien dat we met de komst van de website belangrijke informatie aan kunnen bieden op de site, waar alles duidelijk staat.

is die site er dan al en is dat weer een andere club ook of hoe moet ik dat dan zien???
Slider
Update:
Ik heb zojuist de categorie Vraag & Aanbod onder handen genomen. Ik heb hier alle oude topics gesloten. Het ging om topics waar de laatste reply minimaal 1 maand oud was. Verder heb ik alle mogelijk nog openstaande zaken gekickt. (bericht geplaatst). Jullie zullen hierdoor een hele hoop "gele" berichten zien staan in de sectie Vraag & Aanbod.
Sorry voor het ongemak.

Edit: Dit geldt ook voor het Forum "Ergens anders gezien".
marcelv8
QUOTE (Slider)
QUOTE (marcv8)
- Heel veel werk

jah dat is ook weer zo.. :oops:

idd misschien een soort van lijst met How-To's waarin alle posts worden samengevoegd bij de 1e, zodat er 1 duidelijke handleiding komt per onderwerp. :?:
Slider
QUOTE (marcv8)
idd misschien een soort van lijst met How-To's waarin alle posts worden samengevoegd bij de 1e, zodat er 1 duidelijke handleiding komt per onderwerp. :?:
Ik zal morgen eens kijken wat ik kan doen, alvast bedankt voor het meedenken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.