Help - Search - Members - Calendar
Full Version: opzegging bestuurschap
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
LaTiNa
Hallo allemaal,

Zoals jullie al hebben gezien staat mijn auto al te koop en wil ik bij deze ook mijn bestuurschap beeindigen. Heb het altijd met plezier gedaan maar na 3 jaar wil ik graag het stokje afgeven aan iemand die er meer zin en tijd in heeft.

Succes aan de opvolger en maak er maar wat van smile.gif

Gr,
LaTiNa
Dutch Dimension
Voor mij komt dit nieuws niet meer als een verrassing

Toch vind ik het jammer dat je dr mee stopt ,we zullen ons best doen alles zo goed mogelijk over te nemen

Wil je hartelijk danken voor je inzet van de afgelopen jaren.

king2.gif
Barracuda
Bedankt voor je inzet Latina, ook al heb ik je niet gekend, jammer dat je weggaat smile.gif

Mark
FMC WEEKEND
tot zover bedankt voor de dingen die je gedaan hebt voor de club .
en het binnenhalen van een aantal goeie sponsoren .

succes iig
marcelvg
succes en bedankt voor je inzet thumbsup.gif thumbsup.gif
QiB1400
succes en bedankt voor de tijd die je hebt geinvesteerd.
Danny
thumbsup.gif thanks
LaTiNa
QUOTE (Danny @ Jan 11 2007, 10:38) *
thumbsup.gif thanks

thanks en we zullen elkaar vast nog wel een keertje zien bij een meeting thumbsup.gif
NEO
Heb idd je verkoop zien staan.
Komt er mss weer een Bravo?
En of stop je met alles?

Vind ook heel jammer dat je stopt, maar soms is niet anders.

Ik wilde je ook bedanken, voor alle jaren dat je je hebt ingezet voor onze clubbie thumbsup.gif

Greetz
Neo
TurboBol
Thnx for all!!! thumbsup.gif
jackal
Wel jammer maar we zien je binnenkort wel weer.

gr. jackal
forbidden
vind het jammer dat je weggaat emo.gif

succes met de verkoop van je bolide en hopen dat je de hoofdprijs ervoor krijg

hopen dat we je nog een keer op een meeting zien
Red Turtle
jammer dat je ermee stopt en jammer dat je zondag niet meer komt om ff afscheid te nemen nopompom.gif
LaTiNa
Ik ben niet gelijk van de aardbodem verdwenen hoor en zolang ik de bravo nog heb zal ik ook nog wel op het forum komen en wat betreft a.s. zondag kom ik misschien wel, ligt eraan hoe ik me die dag voel smile.gif
SNEEKY
hey Irene,altijd even slikken als iemand de club verlaat.zelf ben ik ook niet meer zoveel online maar toch...
Het ga je goed, veel succes met de verkoop en thanx voor de vele gezellige momenten, we lopen elkaar vast nog wel es tegen het lijf. De meeting zondag haal ik niet wegens zwaar bronchitis (of how the hell schrijf je dat ding neer bonk.gif )

groetes en tot kijks, emo.gif

Sneeky
marcelvg
zondag voel jij je kip lekker thumbsup.gif
RARARA
Ja Irene Jammer, joh !!

Maar eens komt die dag ja.

bedankt voor alle leuke momenten en dingen die je voor de club hebt gedaan thumbsup.gif worshippy.gif
SNEEKY
QUOTE (marcelvg @ Jan 12 2007, 14:13) *
zondag voel jij je kip lekker thumbsup.gif

ik hoop het ook ja thumbsup.gif
LaTiNa
Zo heb mezelf net van Bestuur naar Clublid veranderd, dus vanaf nu ben ik officieel geen bestuur meer. Wens het nieuwe bestuur succes. thumbsup.gif
forbidden
cry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.