Dannsky
Feb 12 2004, 21:51
Leuk en aardig ff m'n vriendin ophalen in Eindhoven, beetje druk op de weg, maar m'n Bravo vliegt er wel doorheen!!! Totdat zo'n stomme frikandel ff hard op de rem trapt omdat er een mier overstak ofzo??? Weet niet waarom, maar vond ze denk ik leuk, nou ik niet en dat heb ik laten weten! Vloog erachterop met zo'n 15/20 km/h! Zij had natuurlijk een trekhaak en geen schade en mijn bumper is gescheurd en lak eraf......... Maar ff flink sparen en dan zal het toch een nieuwe bumper worden! :twisted:
marcelv8
Feb 12 2004, 22:07
klote voor je man!!!
die frikandellen ook altijd :evil:
succes en sterkte ermee. :!:
Monstra16v
Feb 12 2004, 22:53
heb ik ook gehad gellukig dat je op zijn trekhaak reed ik keek toen naar vrouwelijk schoon doek nu nie meer dus et geintje heeft mijn 300 euro gekocht
1 abarth bumper 150
1 x spuiten 150
montage zelf gedaan
nu heb ik nog de oude bumper liggen die vandeweek gemaakt wordt dan is die te koop..
Dutch Dimension
Feb 12 2004, 23:11
heb je fotos??
Slider
Feb 12 2004, 23:25
Klote voor je. Maar reed je dan niet iets te dicht op je voorganger?
Dannsky
Feb 13 2004, 17:19
reed net aan van het stoplicht om rechtaf te gaan en er reed 1 iemand voor me, komt er een scooter aan van rechts, maar die had rood en daar stopte dat *****-wijf voor, ik remde mee, maar iets te traag, zodoende!!!
Weet nog niet of ik er een andere originele of een bumper van Ital-design op leg, ff kijken naar m'n portemonee!!! Zelfde bumper als bpm is dat!!!
Dannsky
Feb 13 2004, 17:20
QUOTE (Monstra16v)
heb ik ook gehad gellukig dat je op zijn trekhaak reed ik keek toen naar vrouwelijk schoon doek nu nie meer dus et geintje heeft mijn 300 euro gekocht
1 abarth bumper 150
1 x spuiten 150
montage zelf gedaan
nu heb ik nog de oude bumper liggen die vandeweek gemaakt wordt dan is die te koop..
is 'n nwe abarth bumper zo goedkoop, ja? waar kan je die halen/bestellen?
Bravotje
Feb 13 2004, 19:51
dit soort dingen zijn altijd kl*te veel suc-6 verder
Gr Mark.
er staat bij vraag en aanbod nog een voorbumper te koop eventueel.
wel klote voor je.
ben inderdaad met je eens dat veel mensen voor niets remmen en op het moment dat ze willen gaan remmen ook niet even in hun spiegel kijken of ze wel voorrang kunnen verlenen ivm achterop komend verkeer.
Monstra16v
Feb 14 2004, 13:05
QUOTE (Dannsky)
QUOTE (Monstra16v)
1 abarth bumper 150
1 x spuiten 150
montage zelf gedaan
is 'n nwe abarth bumper zo goedkoop, ja? waar kan je die halen/bestellen?
neej nieuw kost deze rond de 400 van lester is die iets goedkoper geloof ik maar er zijn der zat 2dehands in omloop
Dannsky
Feb 15 2004, 22:57
QUOTE (Nook)
:roll: :wink:
Idd

:wink:
Dannsky
Feb 15 2004, 22:59
QUOTE (jwlos)
er staat bij vraag en aanbod nog een voorbumper te koop eventueel.
wel klote voor je.
ben inderdaad met je eens dat veel mensen voor niets remmen en op het moment dat ze willen gaan remmen ook niet even in hun spiegel kijken of ze wel voorrang kunnen verlenen ivm achterop komend verkeer.
Klopt, heb die bumper afgelopen zaterdag van mpday gekocht, thuis nog ff bewerken en dan naar de spuiter en ik kan er weer mee voor de dag komen, maar dat zal nog wel ff duren, want eerst komt carnaval eraan!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.