Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audio Adaptor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
KLOVEM
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik mijn brava kocht -->

(Eind 96, 2de Hands, Rood, Ik weet hij is niet splinter nieuw maar ik vend het een flinke auto voor iemand van net 18 biggrin.gif )

<-- Is die standaard radio casette spelere er uit (slopen) nu heb ik dus een mooie Xplode radio CD speler alleen blijft deze niet klem zitten en aangezien de grote hoeveelheid kabels blijft hij ook elke keer naar voren komen, Ook de randjes en de twee smalle gleufjes die nu te zien zijn nu er een standaard radio in zit vind ik er niet uit zien.

Nou heb ik gehoord over een adapter die je er in kan plaatsen die de randjes en etc. mooi afwerkt en waar een standaard radio dan gewoon inpast (en vast blijft zitten) nou heb ik 1 probleem...

WAAR KOOP JE DIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pleas help ik ben al een hele tijd aan het zoeken.....
The Master
Voor zover ik weet, bedoel jij zoiets waardoor de radio beter blijft zitten... Die kan je geloof ik gewoon bij de FIAT Dealer kopen smile.gif

(wij verwachten foto's van je auto :wink: lol.gif )
marcelv8
me too, biggrin.gif

ook 18 met een brava uit 1996 :wink:

kom je naar de meeting 29 februari?? smile.gif
KLOVEM
Lijkt me lol, maar waar is dat dan????

En ik heb op wat boxen na (VEEEL herrie maar zijn gewoon 2X130Watt in de voordeuren en 2 standaard boxen van me Sony Radio biggrin.gif, maar wel lekkere bas biggrin.gif) Nog niks getuned aan me auto.

Maar vertel waar het is mischien kom ik dan wel.
The Master
Kijk bij t topic Meetings, en je hebt een PM (private message)
Klik daarvoor bovenin op Private Messages smile.gif
Bravaabarth
hey, ik heb ook een rode brava, is de jouwe echt knalrood of metalic kleur ??

Greetz en welkom
Bravaabarth
Hier is je oplossing...

De adapter kan je halen bij je fiat dealer, maar die is niet zo stevig als diegene die ik heb, je kan hem in elke goede car audio store kopen, het merk van de adapter is AudioTeam of Phonocar (is dezelfde)

fotootjes:

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=322[/img]

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=400[/img]
KLOVEM
Ja ik heb (nu 2 dagen later) er een bij de Fiat Dealer in Den Haag een besteld en opgehaald.

En voor Bravaabarth, De mijne is gewoon (knal) rood en ik heb dan zwarte bumpers en zij skurts (vind ik persoonlijk zelf mooier bij een rode)

Ik Zou hem persoonlijk metallic zilver willen hebben met mee gespoten bumpers (het zelfde als die brava uit 2001 bij ons op de sloop frown.gif )
Monstra16v
scheeld veel gelds als je goeie zilvere onderdelen van die van de sloop eerst overzet en dan laten spuiten!! zoals deuren en moterkap en achterklep
KLOVEM
Over overspuiten gesproken ik zou de mijne haal graag zilver willen laten spuiten (bumpers en spiegels mee gespoten) rood is wel mooi, maar die rode achterlampen en rode remlicht wat ik zo mooi vind aan de brava komen zo zo slecht uit.

Weet iemand wat dat ongeveer zal kosten om je HELE auto te laten spuiten??? :roll:
marcelv8
ik debnk dat je dan beter een andere brava kan kopen...

ben ook benieuwd hoor wat dat kost, maar mijn kofferbak spoiler alleen al gaat al bijna 200 kosten, laat staan je hele auto :roll:
KLOVEM
Als iemand hem voor mij nou ff HELEMAAL VOL met krassen wil maken dan kost het me 130euro en de rest betaalt de verzekering en dan regel ik wel met de garage dat ze hem zilver maken inplaats weer rood biggrin.gif
jwlos
er zit in lisse een bedrijf,twwee zelfs,die spuiten hem over voor €2500 maar dan wordt de motorruimte niet gespoten en ook niet de deurstijlen en er zit in noordwijkerhout een bedrijf die het voor +_-€3500 euro doet(zou goedkoper kunnen wezen want dit zou om een verbouwde bravo gaan)maar die spuit hem dan helemaal.

je moet in het laatste geval ook naar de rdw om je kenteken papieren te laten veranderen maar ik kan je niet zeggn wat dat gaat kosten.

als je de namen wilt weten laat even een telefoonnummer van je achter op me pm.

ik denk laat het even weten gezien je uit de omgeving leiden komt.

mzzl jwlos
Xtrusion
hey Bravaabarth

je hebt de zelfde headunit set als mij biggrin.gif

hehe Xploid cdx-mp40

ook met aparte ombouw.. echt ideaal.. die standaard radio die er in zit viel toch wel even tegen.. heeft het bij mij dan ook 2 dagen uitgehouden na aankoop lol.gif

evill bravo
ik betaal 1750 voor t tone en 2500 voor de hele auto inclusief deurstijlen etc etc maar wat tegenwoordig in is is met stickers sommige taxi's in duidsland zijn compleet bestickerd in een andere kleur worden ze weer verkocht gaan de stickers er weer af(echt elk deel is met sticker beplakt) dus die optie zal ook wel binnenkort naar nl komen d8 ik biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.