Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nieuwe moderator
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Triple B
sins vandaag is er bij de club een nieuwe moderator bij gekomen

Bravolitie

hij had zelf aan gegeven dat hij meer voor de club wilde betekenen

wil jij zelf als lid van de club ook meer betekenen laat dan horen wat jij zowel zou kunnen doen voor de club
en miss kunnen wij je hulp goed gebruiken
jackal
Ik zou zeggen veel succes als forum moderator meneer bravolitie

gr. jackal
Barracuda
Succes Bravolitie met je nieuwe functie hier wink.gif

P.s: Waar zijn de smiley's gebleven? Wintersport?

Groetjes, Mark
Bravolitie
Dank u allen! Waar je smiley's zijen gebleven... al sla je me dood... Ik ben nu zelf ff alles aan het uitpluizen enzo... Gaat vast goed komen!
Pseik-O
@ Bravolitie
Succes met het modder eten wink.gif en niet teveel 'boetes' uitdelen hier op het forum..

@ Barracuda
Sinds de werkzaamheden in de afgelopen week zijn diverse smileys er niet meer frown.gif
Vraag me dan ook af of ze met de updates wel mee gekopieerd zijn in het emoticons mapje wink.gif
Dutch Dimension
Blijf erbij dat ik het onnodig vind
mooikarretje
nerd.gif--><div class='quotetop'>QUOTE(Triple B @ Dec 6 2006, 21:44) *</div><div class='quotemain'><!--quotec-->sins vandaag is er bij de club een nieuwe moderator bij gekomen

wil jij zelf als lid van de club ook meer betekenen laat dan horen wat jij zowel zou kunnen doen voor de club
en miss kunnen wij je hulp goed gebruiken[/quote]

waar is hulp bij nodig ?
vraag er om en dan weet ik zeker dat je dat hier ook krijgt
????denk ik ,,,hoop ik
ha ha ha ha
nee serieus

veel suc6 politie
(dat zeg ik niet dagelijks)
RARARA
Meer voor de club betekenen is altijd goed !!
En wordt zeker gewaardeerd !

Suc6 !!
Triple B
hulp vind ik welkom remco om dat we een paarmensen kwijt zijn geraakt die voorheen meer deden om dat ze meer tijd hadden

en niemand van de moderators heeft echt de tijd op het forum op teschonen en om dat je er nu een aantal moderators bij heb hoop ik en de rest van het bestuur dat we hier als club er op voor uit gaan

en het is makkelijk miss voor eventuele doorstroom van sommige leden
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.