Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vanzelf uitgelogd.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marcelv8
vanaf vanmiddag wordt ik automatisch uitgelogt..
ga ik terug naar een subforum of de hoofdpagina, ben ik er ineens vanaf,
hebben meerdere dit ofzo?? :roll: :roll:
Padlarf
euh nope...
Pestventje
Ja, ik heb dat de laatste 2 dagen ook. In de tussentijd dat ik het forum een beetje aan het doorbladeren ben, word ik ineens uitgelogd. :?
Bobi
ja kheb t ook weleens en als ik dan terug inlog zijn alle gele topics weg

greets Bob
marcelv8
precies zijn alle gele vakjes ineens weg...
heeel erg irritant :cry:
The Master
Nog nooit vanzelf uitgelogd... :?
Slider
Hmm, vreemd. Probeer eens je cookies en tijdelijke internet bestanden te verwijderen. (incl. off-line bestanden) en probeer het dan nog eens. Dit is te doen in het menu "Extra" en dan onder "Internet Opties".
MR. HGT
QUOTE (Slider)
Hmm, vreemd. Probeer eens je cookies en tijdelijke internet bestanden te verwijderen. (incl. off-line bestanden) en probeer het dan nog eens. Dit is te doen in het menu "Extra" en dan onder "Internet Opties".

Ik had ook nergens last van totdat ik net mijn cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd heb, toen moest ik weer opnieuw inloggen
Slider
Als je nergens last van had, moet je dat ook niet doen he. smile.gif
Je gaat de auto toch ook niet naar de garage brengen als die niet stuk is.
Bobi
*inkoppertje*

nee, maar je brengt hem wel naar de garage voor een beurtje!

(ter preventie van narigheid) hehe

:wink: :wink: greets Bob
Slider
Ja ok, maar ter voorkoming van problemen op je pc draai je anti-virus en anti spyware software en doe je af en toe Windows Update. De maatregel die ik eerder noemde is een mogelijke oplossing voor een probleem.
marcelv8
dat je moet inloggen na het verwijderen van de cookies is logisch natuurlijk. Dan moet er een nieuwe cookie komen die automatisch Inlogt,

maar sinds pas wordt ik er gewoon afgegooid al ben ik ingelogd.
(en ik doe dat elke keer steeds als ik het forum opkom). :roll:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.