gifkikkertje
Dec 2 2006, 13:35
hallo,
ook ik ben nieuw op het forum. Ik heb sinds februari dit jaar een Bravo 1.6 16v. In de saaiste kleur: groen.
Het bouwjaar is 1996. Ik heb hiervoor een paar oude fiatjes gehad en daarvoor oa. een Alfa 146 en daarvoor een 33. Omdat ik Italiaanse auto's nu eenmaal het mooiste vind en de Bravo in het bijzonder, heb ik deze aangeschaft.
De prijs was erg redelijk, hij ziet er zeer netjes uit en heeft airco (vind ik een must). Ook wilde ik minimaal een 1.6.
Ik heb me aangemeld voor het forum omdat ik er toch zeer regelmatig op kijk en het me handig lijkt voor het uitwisselen van tips.
Bravolitie
Dec 2 2006, 13:37
Welkom hier! Veel plezier van je Bravo en natuurlijk dit forum! Heb je nog speciale plannen voor je Fiat?
Barracuda
Dec 3 2006, 22:33
Ook namens mij een welkom.
Voor veel verslavende uurtjes, ben je op het juiste forum terecht gekomen.
Greetz, Mark
DaBoyTimmy
Dec 4 2006, 04:53
Hoi,
Welkom op het forum, en natuurlijk:

FOTO´S

??
ben je nog van plan om iets te gaan "pimpen"?
Ciao
gifkikkertje
Dec 4 2006, 21:19
ik heb geen concrete plannen met mijn auto. Ik zou er best wel wat aan willen veranderen, maar ja, geld speelt ook een rol... Misschien wat kleine dingetjes. Het is trouwens een SX uitvoering.
Verder ben ik, in tegenstelling tot volgens mij 99% van de (forum)leden een vrouw. Ik heb wel twee rechterhanden hoor en veel interesse in auto's en de bravo in het bijzonder.
Met het uploaden van foto's heb ik echter geen ervaring, maar ik ga ermee aan de slag en foto's zullen dan ook zeker volgen
Welkom, veel plezier op dit gezellige en zeer leerzame forum
Barracuda
Dec 4 2006, 22:56
Hey, ook vrouwen zijn hier van harte welkom hoor!!
En ik weet zeker dat wij je allemaal een helpende hand zullen toereiken! (mocht je daar behoefte aan hebben natuurlijk)
Hier vast eentje.
Groetjes, Mark
Groen saai??
Echt niet!Veel plezier hier!
Grtz
gifkikkertje
Dec 5 2006, 17:05
Barracuda
Dec 5 2006, 18:34
QUOTE (gifkikkertje @ Dec 5 2006, 17:05)

Is al op geantwoord
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.