Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ook maar ff voorstellen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Jan Marea weekend
Zoals jullie aan mijn naam al kunnen zien:Ik rijd in een Marea weekend,1.9JTD in de kleur grigio steel
Een lekker ruime gezinsbak met bijna 190.000 km op zijn teller.
Toen ik de auto vorig jaar kocht ben ik al eens wezen kijken op dit forum omdat ik enkele kleine problemen had.Deze zijn intussen allemaal opgelost.
Kwestie van het laten uitlezen en resetten van de computer.
Ik heb in het jaar dat ik de Marea nu heb verder geen problemen met de auto gehad op een kleinigheidje na.
Mijn rechter spiegel vertikte het om naar binnen en naar buiten te verstellen.
Vanmorgen even losgemaakt, en het kogelgewricht weer in de daartoe bestemde opening gedrukt.
Werkt weer als nieuw.
Nu ik er aan denk,vandaag precies een jaar geleden had ik de eerste rit met de Fiat.
Toen kwam ik er ook meteen achter dat de abs perfect werkt.
Ik reed namelijk van Arnhem naar Vaassen door die lekkere sneeuwbui.
Om 16.50kwam ik de A50 op en was om 20.30 thuis......
RARARA
Welkom !! king.gif
Bravolitie
Welkom hier en veel plezier op het forum!
Barracuda
Welkom dus, hoop dat je er veel nut en handigheden van dit forum zal hebben...!!

Groeten, Mark coool.gif
Jan Marea weekend
QUOTE (Barracuda @ Nov 27 2006, 09:25) *
Welkom dus, hoop dat je er veel nut en handigheden van dit forum zal hebben...!!

Groeten, Mark coool.gif

Dat zou ik dus wel denken.
Net als velen, zo heb ik ontdekt op dit forum, heb ik last van een gedeeltelijk falen van de middenconsole verlichting.
Nou ja, jullie hebben al heel goed beschreven hoe ik dat op kan/moet lossen.
Het lijkt me niet zo'n k*tkarwei als de dashboardverlichting van de voorganger van de Marea, een peu 306.
Daar kon ik in het donker geeneens meer de klokken van aflezen.
Maar ik denk dat ik me even iets verder moet voorstellen.
Zoals al gemeld heet ik Jan, woon in Vaassen, ben gehuwd en heb 2 zoons (de reden voor zo'n grote bak)
hou van karpervissen,ook al een heel goed excuus voor de weekend versie en "vrees"dat ik veruit de oudste gebruiker van het forum ben.
Verder rij ik redelijk wat kilometers per jaar.
Ik schat zelf zo'n 40.000. Reden dus voor de 110 pk jtd
Want dat was ik nog vergeten te vermelden, ik rij in een van de laatste Marea's, gebouwd in 2001 met de plaat: 84-HK-FH.
Ik ben nu aan het bekijken of het mogelijk is om voor weinig geld mijn spiegels te voorzien van in de spiegels ingebouwde richtingaanwijzers.
Vind die dingen helemaal prachtig.
Mark
QUOTE (Jan Marea weekend @ Nov 27 2006, 21:06) *
en "vrees"dat ik veruit de oudste gebruiker van het forum ben.

De oudste?? Vertel op!
Dacht dat ik dat was puh2.gif
Maaruh, je bent zo oud als je je voelt Jan puh2.gif
Lijkt er dus op dat jij je niet zo oud voelt, anders had je wel een Volvo station gereden,
of een Astra station oid.

Knipperlichten in je spiegel zijn inderdaad wel mooi, maar wat doe je dan met de lichten
in je voorscherm??

Over spiegels gesproken, ik ben al lang op zoek naar een elegante oplossing voor de
dode hoek.. Heb eens zo'n extra spiegeltje van Halfords eropgeplakt, maar ten eerste
ziet dat er niet uit, en ten tweede was ie veel te groot..

Nou, veel plezier op het forum!

Groetjes, Mark
Flyby
Profile information: Birthday No Information

Kijk.. Zo kunnen wij natuurlijk niet bevestigen of ontkennen dat je de oudste bent.. wink.gif

In ieder geval welkom op het forum, veel plezier met je JTD en.. Goede vangst widegrin.gif
Jan Marea weekend
Nou, ik neem aan dat jullie allemaal kunnen rekenen.
Ik heb als bouwjaar, om maar even in autotermen te blijven: 1953
Volgens sommigen werd dat pas echt een rampjaar toen ik geboren werd bonk.gif
Enne, een vlovlo is voor ouwe mannetjes yummie.gif en voor bazen hypocrite.gif , en aangezien ik geen van beiden ben.....
Ook een opel heb ik ooit gereden, of beter gezegd, ben ik bijna mee van de weg gewaaid, wat (g)een wegligging.
Verder heb ik van alles en nog wat gereden, ook auto's die nu kapitalen op zouden brengen,mits ze nog in een behoorlijke staat zouden zijn natuurlijk.
Om eens wat exoten te noemen:simca 1000, nsu 1000C, eerste type ford capri,Mazda 818 en nog meer kneut.
Zelfs dafjes,33 pnem uitvoering(bestel) 44 en 66 marathon.
Enne, de knippertjes in de voorschermen ?
gewoon laten zitten denk ik....al ben ik een beste lasser, ik ben geen schilder en nog minder een spuiter.
Voor de dode hoek heb ik wel een tip hoor, verstand komt tenslotte met de jaren:
wat zetten ze tegenwoordig op vrachtwagens? hypocrite.gif hypocrite.gif hypocrite.gif
Maar ff zonder dollen:wat denk je van een camera?Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Gewoon een camera ergens monteren en dan ,in plaats van de spiegel een TFT schermpje....is al gedaan geloof ik thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.