Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe bougies
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
The Master
Ik moet nieuwe bougies, maar wil geen standaard fiat dingen... Ik heb me oog al laten vallen op Blitz, maar vooral Denso's...

Maar mijn vraag is nu; die bougies die op internet staan, zien er allemaal uit dan die ik nu heb (standaard dingen) die t verschil:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=498[/img]

T bovenste, zo staan ze op i-net, en de onderste is zoals ze er nu bij mij uitzien...
Maakt dit verschil uit....?

Graag info van iedereen die wat weet... smile.gif
Monstra16v
ja betere vonk

neem gewoon splitfire bougies scheeld wel aardig
evill bravo
yep splitfire zijn echt toppertjes minder verbruik betere vonk en acseleratie!! biggrin.gif
The Master
QUOTE (evill bravo)
minder verbruik

Daar doe ik t niet voor.... :twisted: lol.gif lol.gif
maxxen
origineel zijn het bougies met 4 pootjes,echt waar bespaar je het geld want je krijgt er nog geen0,001 pk meer door.het enigste waardoor je de verbranding kunt optimaliseren is door je kop te bewerken zodat het mengsel zuurstof en benzine beter gemengd worden.maar je moet het zelf weten als je er geld aan wilt uitgeven maar het maakt niks uit.even goede vrienden he lol.gif greetz maxxen
evill bravo
QUOTE (The Master)
QUOTE (evill bravo)
minder verbruik

Daar doe ik t niet voor.... :twisted: lol.gif lol.gif

Is altijd mooi meegenomen en zie het nadeel er niet van in!!! En daarbij je verliest er niets mee!!!!!!!!!! lol.gif
Dutch Dimension
Ik heb pas LGS-Race bougies van Brisk gekocht.
Het voordeel van deze bougies is dat de auto zuiniger is en beter oppakt op het gas.

Deze bougies zijn geen 2/3 of 4 vonks bougies.
Ze vonken helemaal rondom.
ze kosten 11,95 per stuk en te bestellen via Autostyle
The Master
@ Evill, neej tis ook niet erg, maar ik zoek niet perse de bougies die me t meeste gaan besparen... biggrin.gif

@ Remco: Wa's t voordeel van die rondom vonken???
Dutch Dimension
Het voordeel van rondom vonken is betere verbranding van je brandstof.
Dit lijkt dus weer door iets betere prestaties en een lager brandstof verbruik
RARARA
Ik heb gehoord dat die bougies van Splitfire nog wel eens kapot willen gaan/ barsten.
Ik wilde ze kopen, maar bij ATEC raden ze mij die van Denso aan, die waren beter zeiden ze.
Bobi
kheb weleens gehoord dat je ipv van andere bougies beter andere bougieKABELS kan steken

greets Bob
The Master
Nou, m'n bougies zijn gewoon echt OUD, dus daarvoor moeten er nieuwe (GOEIE) in... smile.gif
Dutch Dimension
Als je er hebt neem ze dan me naar de meeting.
want ik neem toch de bougiesleutel mee :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.