evill bravo
Feb 4 2004, 16:55
zit me niet mee!!
Heb de rieger spullen volgende week pas binnen en heb in de tussentijd nog meer schade gekregen.
De uitlaat zat los dus ff thuis op de put gezet rij ik iets te ver door waardoor de ladder op mun motorkap valt waardoor er 2 deukjes en een kras erbij komen echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
marcelv8
Feb 4 2004, 17:00
zwaar balen man!!!!
succes met het herstellen van de schade.
Triple B
Feb 4 2004, 17:57
dat is echt zwaar kl*te
zoe je niet gewoon een andere bravo kopen mss ben je dan van het ongeluk af
suc6 met de reparatie
mzzl peer
evill bravo
Feb 4 2004, 18:34
als ie helemaal gespoten moet worden dan ga ik mijn motorkap veranderen iemand sugesties of ideeen hoe ik dit moet doen?
QUOTE (evill bravo)
als ie helemaal gespoten moet worden dan ga ik mijn motorkap veranderen iemand sugesties of ideeen hoe ik dit moet doen?
ja, niet zoals mij
mss die luchthapper kopen en erop laten inwerken :idea:
of mijne overkopen/inruilen tegen de jouwe. nu je toch al spuitkosten hebt, kan je evengoed mijn kap laten herspuiten en op de jouwe leggen :wink:
marcelv8
Feb 4 2004, 20:55
ik zet het hier ook maar ff neer, die luchthapper koop ik tog niet (van 'exclusief bravo design') heb er bij nader inzien het geld gewoon niet voor, helaas :cry:
dus hij staatt nog steeds te koop.. :!:
The Master
Feb 4 2004, 22:11
Maak ff foto's... Hoe pijnlijk ook
Wordt tijd voor:
- Konijnenpootje
- Klavertje vier
- Geluksdubbeltje
- Al het bovenstaande
want jij hebt wel enorm pech zeg... :roll:
evill bravo
Feb 5 2004, 17:24
vandaag de schade laten txeren kwam op 600 euro omdat mun zijschermen ook dan weer gespoten moeten worden vanwege verschil(aan de ene kant mooi allebei de schermen hadden al lichte schade van de vorige eigenaar)
En heb vandaag mun kennis laten kijken(is autospuiter) en die doet het voor 300 euro dus tja ben strax weer voor 300 euro klaar inclusief het spuiten van mun rieger onderlip!!
Triple B
Feb 5 2004, 18:57
koop die luchthapper die tekoop staat je klep moet toch gespoten worden
mzzl peer
evill bravo
Feb 7 2004, 00:01
heb al een happer in gedachten maar hoe zit het met erop zetten kwa prestaties etc en omdat de happer van kunstof is ivm scheuren??????
evill bravo
Feb 7 2004, 19:15
kwam vandaag op een idee aangezien de zijschermen gespoten moeten worden laat ik de zijknipperlichten weg werken en dan spiegels met knipperlicht er weer op monteren!!!! :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.