Help - Search - Members - Calendar
Full Version: bravo is en wordt veranderd!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
evill bravo
Heb mun interieur eens drastisch veranderd, heb allemaal delen bv cockpit etc grijs metallic gespoten(kwaliteit verf) en eens een andere pookknop en een paar andere neons en een neon staafje met verschillende draden diodes voor in mijn behuizing bij de km teller.

Strax de kofferbak bekleden met blauwe stof van caliber en mun voorbumper haal ik het middenstuk eruit en wil dan proberen mijn race mess te verlengen tot aan mijn rieger onderlip en dan nog de andere platin cup velgen er onder.

duss druk druk druk!! lol.gif coool.gif
SNEEKY
wij willen foto's zien lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
evill bravo
als mun digitale weer trug is van iemand die hem ff geleend heeft dan maak ik wel wat foto's!!dus dat komt wel goed!! biggrin.gif coool.gif
Weazel
veel succes alvast met het knutsellen
Dream Hitchers
Hey Evill

Je karretje is lekker alleen al die ideeën wat jij zegt heb ik ook ik zal voor je gaan voordat jij het in je auto hebt :twisted:
hahaha

I am the bad men

p.s. lees forum over uitlaat systemen puh2.gif ik heb lekker gelijk nanananannaa
Cobra
hey evil ik wens veel succes man :wink:
BELLEZZA ITALIANA
ff off topic

he bravodriver was jij gister diegene die zei dat jij ook een 1.4 reed toen ik evill daar wat over vroeg :?: :?:
Dream Hitchers
QUOTE (BRAVAR1)
ff off topic

he bravodriver was jij gister diegene die zei dat jij ook een 1.4 reed toen ik evill daar wat over vroeg :?:  :?:

Ja dat klopt lol haha die vervelende ventje puh2.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.