Help - Search - Members - Calendar
Full Version: f*ck up moter late repareren en nu meer problemen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Little Anger
sadley.gif sadley.gif ik heb verdriet voor 2700 euro doet me wage nog niet.
mijn probleem is vermoedelijk volgens de garage spanrol kapot en absoluut geen DISTRIBUTIERIEM.
de schade is op km stand van 117000.
das 3000 km voor mijn grote beurt , het gebeurde vlak na mijn garantie.
ben bij de garage geweest ze hebben mijn fiat bravo hgt gerepareert.
maar na mijn reparatie van 2700 confused.gif confused.gif duh.gif klan ik nu me bravo weg gooien
ben na de reparatie minimaal 8 keer trug geweest en stond eergister met kokende moter .
anwb zegt koppakking kapot .
rechtsbijstand is er al bij geweest mijn koelvloeistof pomp borrelt , zitten vet kringels in de pomp .
wat kan ik doen bovag heb ik gemailt maar krijg geen antwoord terug ?
maar wil me bravo nie kwijt hij is me alles . cry.gif cry.gif
Bobi
Jesus wat een kut zooi zeg, dat is altijd het mooie, je denkt dat je garantie hebt maar ze doen altijd hun best om overal onderuit te komen. Het enige advies wat ik je kan geven is gewoon proberen om de Bovag hierover aan te spreken of schrijven, probeer anders de kampioen (ANWB), de consumentgids of wat dan ook, dat soort instellingen kunnen je het beste advies geven. Heb je rechtsbijstand? deze ook inschakelen (even vragen aan verzekering)

Mailen werkt meestal niet zo goed, Je moet ze echt proberen te bellen of anders desnoods een keertje langs gaan, dat maakt veel meer indruk dan een mailtje.
BravoUser
Heel erg klote voor je.... cry.gif cry.gif cry.gif

Heb ook iets dergelijks gehad 5 jaar terug...
Distributieriem paar tanden versprongen bij 36.500km..en 2 jaar oud!!!!!!!
8 Inlaatkleppen krom:

En dit is geen fotosoep..!!!

Reparatie:
8 Nieuwe Inlaatkleppen
Kop Vlakken + Nieuwe Koppakking
Nieuwe Distributieriem + Spanrollen
4 Nieuwe Bougie's
Nieuwe Olie en Koelvloeistof
Totale kosten 1870,-Euro incl.Btw en Arbeid.

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
tamael^
2700 euro? hebben ze er een hagelnieuwe motor in gezet ofzo? heel erg vervelend voor je. ik heb zelf ook problemen met mijn auto maar had helaas afgezien van garantie omdat dat 800 in de prijs scheelde. weet nu waarom.

maar om wat voor een motor gaat het? kan geuzendam eens lief vragen wat de motor gaat kosten als ze een ruilmotor klaarmaken voor je.

Maar in iedergeval sterkte in de streid,

tamael
Bobi
ik dacht dat ie net een ruilmotor erin had liggen?
tamael^
QUOTE (Bobi @ Oct 5 2006, 21:51) *
ik dacht dat ie net een ruilmotor erin had liggen?

Dan doet het zeer zeker pijn. garantie? ruilmotoren zitten normaal 3 maand garantie op (bij geuzendam weg)

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.