Help - Search - Members - Calendar
Full Version: even voorstellen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
ritmotc
Hallo,

Ik heb me net aangemeld op jullie forum. Daarom zal ik mij even voorstellen.

Ik ben Ronald Wentink 26jr, woonachtig in Epe (gld) en heb sinds mei dit jaar een Brava 1.6 SX uit 1999.
Dat het een Fiat moest worden was duidelijk want als hobby auto staat er een Ritmo abarth en een regata in de garage. De brava is dus voor het woon werk verkeer.

Maargoed, ik wil hem in de toekomst wel wat opleuken. Daarbij denk ik aan een marea hlx voorbumper. en sportvelgen van een brava ELX Dus als iemand dit heeft hoor ik dat graag. Marktplaats enz staan deze dingen bijna niet op. Daarnaast ben ik opzoek naar 1 sportvelg van een marea weekend hlx. (voor mijn vader!)

Ik las ergens op het forum over een piep van de brandstof pomp. Dat heeft die van mij ook. Ik stoor mij er maar niet aan.

Groet, ronald

ps hoe plaats ik een foto van het brava apparaat?

Excuus bravopolitie voor het verstoren van je topic.
fiatbravoman
welcome here....

hoe je foto op de site zet staat in div topic beschreven.
(eerst uploaden naar een site en dan een linkt plaatsen op tussen (IMG) tags
BravoUser
Alweer welkom.. yummie.gif

Veel plezier hier op het Forum.

Het plaatsen van Foto's...vind ik het gemakkelijkst met tinypic...--==KLIK==--
Klik op "Bladeren"
Selecteer een foto
Klik op "Openen"

Klik op "Upload Image"
Je krijgt nu 3 verschillende manieren om je foto te posten.
Klik op de middelste "IMG Link" zodat ie blauw wordt..Klik vervolgens met rechts en kies "Kopieeren"
Ga terug naar je Post....
In je Post klik je met rechts en kiest "Plakken"

Klaar..!!!

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Een Marea HLX VoorBumper gaat niet passen op jouw Brava... sadley.gif
Brooklyn
Welkom namens een Brava rijder, we willen graag foto's zien! Wat betreft die velgen, ik heb straks evt een setje ELX velgen in de aanbieding, stuur maar een pmtje.

Groetjes Rick
Bravolitie
QUOTE (ritmotc @ Sep 23 2006, 19:46) *
Excuus bravopolitie voor het verstoren van je topic.

Maakt niet uit joh!

Ik had ook bijna de dezelfde fout gemaakt... ben ook geen ster met computers
ritmotc
Bij deze de enige foto die ik van de brava heb. Later zal ik wat meer foto's maken maar dan moeten er velgen onder zitten.

Ik dacht dat de bumper paste omdat ik foto's op het net zag met een bumper die dan waarschijnlijk op een hlx bumper lijkt., Is deze bumper dan van een brava jtd 105?? Deze is in mijn herinnering ook anders als een gewone bumper met mistlampen. Op het werk hadden we ook een jtd 105 waar ik toen best veel mee gereden heb.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.