Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achterlichten eruit. Hoe?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Exclusive Bravo Design
Achterste lichten eruit halen... Hoe doen we dat het best?

Greeetzz

Exclusive Bravo Design
evill bravo
vanuit de kofferbak met een platte schroeverdraaier de kapjes los halen en dan heb ik elk 3 draaiknoppen om hem los te halen
Slider
Lampen only of hele unit?
Dutch Dimension
Hele Unit :wink:

Heeft ie gezegd op MSN
Slider
QUOTE (Remco Mathijssen)
Hele Unit :wink:
Kun je z'n gedachten lezen? Als je dat met hem besproken hebt, moet je dat er even bijmelden. Staat zo een beetje raar namelijk, ik vraag het aan hem, jij geeft antwoord. Dat is verwarrend.
Exclusive Bravo Design
Slider... ik gaer zelf covers op maken.. dus de hele unit moet eruit!

Greeetzz

Exclusive Bravo Design!
Weazel
hoe moet het nu de hele unit eruit halen?
The Master
QUOTE (evill bravo)
vanuit de kofferbak met een platte schroeverdraaier de kapjes los halen en dan heb ik elk 3 draaiknoppen om hem los te halen

Zo dus... Toch :oops:
Weazel
klopt heb het gevonden het is inderdaad achter dat klepje drie moeren losdraaien en je hebt de lichtunit in uw handen smile.gif
The Master
En ff voor de goede orde (dan is alles compleet) hoe de achterlichten te vervangen..? (de lampjes zelf)....???
den_coppy

Slider
Top van je dat je de moeite hebt genomen om aan die plaatjes te geraken, maar dat is niet wat de topicstarter bedoelt. Hij bedoelt alles. De lampen met glas en al. (buitenkant)
den_coppy
QUOTE (Slider)
Top van je dat je de moeite hebt genomen om aan die plaatjes te geraken, maar dat is niet wat de topicstarter bedoelt. Hij bedoelt alles. De lampen met glas en al. (buitenkant)

Oei, daar staat niets van in mijn boekske.
Kan dus geen figuurkes inscanne
evill bravo
zoals ik zei kapje los met platte schroevendraaier
dmv3 boutjes of knoppen los te draaien gaat je unit waar de lampen in zitten los halen
daarachter heb ik 3 moertjes die je los haalt en viola unit kun je eruit pakken
biggrin.gif
Dream Hitchers
Go Evill Go Evill Go Evill

Hij ken er wel wat van. :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.