Exclusive Bravo Design
Jan 31 2004, 19:45
Kan er me iemand fotos bezorgen van deze wagen? AUB! Ik ben op zoek naar foto's van deze Bravo, een prachtexemplaar als je het mij vraagt!
Greeetzzz
Alle wagens met deze striping zijn ook welkom, moet wel deze Striping zijn eh jongens! :oops:
Thx
Exclusive Bravo Design
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=461[/img]
evill bravo
Feb 1 2004, 23:11
eeuhm dit vind ik nou niet zo erg leuk had net 2 dagen gedaan om een ontwerp te maken ipv mun andere stickers op de zijkant en deze lijkt er verdacht veel op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :cry: :evil:
Triple B
Feb 2 2004, 17:15
laat je ontwerp eens zien dan?
Heb ff rondgekeken in mijn digitale fotoverzameling maar kan helaas niets vinden. Als ik het alsnog vind zal ik ze naar je toe sturen.
er zijn veel foto's van deze auto, maar gelukkig zijn de meesten zonder striping. dit is de goedkoopste tjoening vorm die er bestaat!!
EBD, laat het zijn, maak uw auto mooi strak gelijk ge nu bezig zijt, laat de stickertjoening aan diegenen die niks van tunen weten, of japanse stijl gaan :wink:
deze auto stond trouwens al regelmatig te koop. prachtauto, maar jammer van zijn geschiedenis. een engine swap in 99. benzine naar diesel, verschillende ongevallen, ...
gz
evill bravo
Feb 2 2004, 23:16
nou dank je wel!!! smaken verschillen en de mijne word wel zo no matter wat anderen er van vinden!! wil een auto naar eigen smaak niet wat anderen er van vinden.
was niet slecht bedoeld
maar ik vind een grote sticker op je auto plakken zonde. een bravo is te mooi om te gaan bedekken met een hoop plastic
maarja, smaken verschillen (gelukkig) :wink:
Monstra16v
Feb 3 2004, 16:20
vin ik ook ik heb vandeweek me achterruit sticker eraf gehaald en hij lijkt veel breeder nu en netter ik ga ook voor de cleane nette variant van tjoening vin stickers een beetje johnny achtig worden kleintjes ok maar grote joekels stripping en tribals bah
QUOTE (Monstra16v)
vin ik ook ik heb vandeweek me achterruit sticker eraf gehaald en hij lijkt veel breeder nu en netter ik ga ook voor de cleane nette variant van tjoening vin stickers een beetje johnny achtig worden kleintjes ok maar grote joekels stripping en tribals bah
En dan ben ik zeker Anita?
Nee hoor grapje ieder zijn eigen smaak. (gelukkig). Waarschijnlijk gaat die van ons er van de zomer ook af als de auto helemaal klaar is, maar dat is nog niet zeker, want op zich vind ik hem nog wel heel erg mooi.
Monstra16v
Feb 3 2004, 18:37
mijne zat echt goed en perfect en je hebt et zelf gezien toen maar ik zag allemaal golf johnnys met die stickers rijden dus had elke x als ik in de spiegel keek zoiets van bah kijk mijn nouw
evill bravo
Feb 3 2004, 18:43
kost me toch niets!! en dan maar een sjonny dus gaat niets aan verloren als ik het zat ben dan gaan ze er weer af kennis van mij regelt het maar moest niet aankomen met stripings etc voor anderen want dat deed hij niet( beetje jammer had anders een mooi handeltje gehad!!

)
Monstra16v
Feb 3 2004, 18:44
kijk ieder zijn smaak en stijl bij racy stijl vin ik et passen maar bij de cleanere look staat et nie vin ik
ik weet wel iemand die striping maakt en is helemaal niet duur coolridercivic.org zie je zijn civic wel is mooi hoor ! gr toxic
Slider
Aug 11 2004, 23:47
Hoezo een oud topic kicken... :?
Slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.