Hey headhunter!
Ik hoop dat ik je nickname niet al te letterlijk moet nemen, want ik wil je geen foute info geven
Het beste kun je je compie eens uit laten lezen. Mogelijk geeft dat goed aan waar het pijnpuntje zit.
Als er meerdere foutjes uit komen wordt het weer zoeken. Dat f#ckin' lampje gaat nl om veel redenen aan.
Bij ging het op de meest vreemde momenten ineens aan, en moest ik op 2 cylinders verder.
Het ging altijd ook weer vanzelf uit. Soms pas na herstarten (handig als je op de snelweg zit

) en meestal zomaar na een paar seconden.
Veel gezoek, 2 dingen gevonden.
Ten eerste het slangetje van je overdruk sensor. Dat zit op 1 rij met je stappenmotor. Vanaf je luchtaansluiting gezien aan de linkerkant.
Dat slangetje loopt onderdoor en over je blok. Die van mij heb ik er in stukjes af moeten breken. Geheel verdord en vergaan. Het nieuwe slangetje zit om het blok heen gemonteerd. Beter.
Je bougiekabels? 1 rotte is genoeg.
Je bougies Slijten ook. 1 foute en je injektor lampje reageert.
Je bobine. Deze 2 spoelen gaan er vroeg of laat aan. Bij mij was dat afgelopen maandag na 10 jaar vroeg in de ochtend op de A12....
Deze bobine is zeer waarschijnlijk al langer aan het sputteren geweest. Soms met vermogens verlies. Vaak ook niet!
Je computer! Zuinig op zijn. €744,- voor een nieuwe.... Een defecte bobine kan soms de computer verzieken.