Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat dealer Preuninger
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
LaTiNa
ik ken er 1 in Zoetermeer en 1 in Delft.

Dit is een fiat/Alfa Dealer waar je altijd goed geholpen word.
Ik heb daar mijn eerste Bravotje gekocht toen met 1 jaar garantie.
Das dus 3 jaar geleden. Ze hebben me altijd perfect geholpen met bijv.

*ik had de rails van mijn stoel gesloop. Dit hadden ze gratis verholpen (viel niet onder de garantie).

*Mijn achterlamp zat een lek in, dus als het geregend had was het van binnen beslagen. Dit hadden ze ook gratis verholpen.(viel ook niet onder de garantie)

zo kan ik een hoop opnoemen maar ik kom tot 1 conclusie, het is een goede Dealer. lol.gif

Latino heeft zijn Alfa er ook in onderhoud. Hij heeft de Alfa er niet vandaan, want hij kon ergens anders meer korting krijgen(lang verhaal).
Hij heeft al een aantal keren storingen in de motor gehad en Preuninger hielp direct zonder afspraak. Hij stond zelf een keer zonder olie op 31/12 oudjaarsdag om 18.00 uur en preuninger was eigenlijk dicht maar hij is toch geholpen lol.gif

Is echt een aanrader als je er in de buurt woont (volgens mij hebben ze meer filialen maar weet niet waar) om je auto daar in onderhoud te houden.

gr.
I
Padlarf
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Drie keer raden waar ik mijn bolide heb gekocht?

Inderdaad :!:

Sterker nog heb voor het NIPO (Telefonisch lastig vallen van mensen met stomme vragen) een tevredenheidsonderzoek gedaan voor Fiat en Alfa dealers in Nederland : Preuninger alleen maar positive verhalen. biggrin.gif
LaTiNo
cool. Heb je ook een overzicht van de resultaten ergens? Is denk ik wel interessant voor de mensen op dit forum en op het Alfa-forum.
Padlarf
QUOTE (LaTiNo)
cool. Heb je ook een overzicht van de resultaten ergens? Is denk ik wel interessant voor de mensen op dit forum en op het Alfa-forum.

Oef, was destijds in opdracht van Alfa/Fiat.
Denk niet dat ze de uiteindelijke resultaten naar buiten hebben gebracht.
Kan natuurlijk altijd nog even kijken.

Heb nog ff gechecked: Alleen de onderzoek resultaten van de Nederlandse Regering worden naar buiten gebracht.
RedBravoSx
Ja Ja jongens, hier komt dan de eerste SLECHTE ervaring met Preuninger Zoetermeer.

daar heb ik dus ook mijn eerste auto gekocht, allemaal wel leuk en aardig maar voordat ik hem had gekocht had ik alles goed bekeken en zag een paar lak bubbels, Zouden ze zonder problemen oplossen, nahja OK waarom niet. en het zag er weer goed uit, maar inmiddels 2 jaar later, begonnen de ''verholpen'' bubbeltjes vlekken te worden met lucht eronder en dat werd steeds erger. zo erg dat het lak eraf begon te schilveren( of hoe je dat ook schrijft ). ik bellen naar ze. en wat kreeg ik te horen? Meneer u heeft geen garantie meer dus de kosten zijn voor eigen rekening. tuut tuut tuut tuut.( telefoon neergelegd ) nog een keer bellen, en zodra ik me naam zei, kregen we het zelfde Telefoon ''melodietje''. kortom Preuninger Zoetermeer kan me *** likken!
en PERSOONLIJK raad ik ze niemand aan.

MAAR:! Fiat Preuninger Den Haag kan ik wel aanraden.
maar dat is een ander verhaal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.