Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Radio
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Ellen
Hallo,

Vorige week heb ik een nieuwe radio in mijn Bravo geïnstalleerd. Iedere keer als ik de motor uitzet, gaan alle zenders verloren.
Nu heb ik al gelezen dat ik waarschijnlijk de rode en gele draad moet omwisselen. Ik krijg alleen die draden met geen mogelijkheid los!!!

Iemand tips?
RARARA
Als het goed is zijn het gewoon stekkertjes die je om kan wisselen.

ff wat wrikken ofzo en geduld hebben puh2.gif
FMC WEEKEND
welkom hier bij de club .

als je de rode en de gele draad (vanaf de radio )met elkaar doorlust (zit volgens mij bij bijna alle radio's voorbereiding voor )en dan op de plus aansluit . weet ik zeker dat het goed komt .

staan al meer vragen over op het forum dus gebruikt de search functie en daar kan je veel dingen vinden altijd makkelijk.

succes iig
Ellen
Bedankt allebei!!

Wrikken hielp niet. Zelf geprobeerd en mijn vader en schoonbroer erbij gehaald. De draadjes waren niet los te krijgen. Uiteindelijk hebben we via via een apparaatje kunnen lenen, waarmee de draadjes heel gemakkelijk loskwamen.

Geel en rood omgewisseld, maar toen ging de radio alleen aan als de lichten aan waren en de radio ging ook weer uit als de lichten uitgingen bonk.gif .

Alles weer terug op de originele plek en de rode en oranje omgewisseld, en ja hoor, het werkt nu redelijk idea.gif

Ik heb nu nog maar 1 probleem. Cd's heb ik eigenlijk altijd op Random staan. Als de motor uit is geweest, onthoud de radio dit dus niet en speelt ie de cd in "normale" volgorde af.

Iemand hier nog tips voor??
Raptor
Hoi,

Welkom inderdaad op ons mooie forum cheer.gif

Het kan een beetje aan je type radio liggen. Hij hoeft niet persé en random instelling te onthouden.
Doet de mijn nl ook niet. Vind ik persoonlijk geen probleem.
Wat zegt je eigen handleiding erover?

Voor heeeeel veeeeel autoradio kennis kun je eens kontakt opnemen met Carmedia.
Die weten enorm veel over alle gangbare modellen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.