Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto's schade voorbumper
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
evill bravo
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQByAJAT!IrGLTPfV0o!iaUi4WgZsUN3H!djR1lwu4ed05OnXHQGqO3LjW5ossKKio4cDQSnpArXN7q
VzqM0I95GsfyL2T*rEFd9RCuyxUY/SIMG0172.JPG?dc=4675457605184519257[/img]

Gevolg van uit de bocht vliegen!!! zo valt het nog wel mee maar de neons onder zijn ook stuk en de ene velg heeft schade!! :cry:
The Master
Niet er echt niet lekker uit zeg :shock: :?
Dutch Dimension
dat vind ik ni prettig om te zien :shock:
evill bravo
vandaag nieuwe rieger spoiler besteld en neons w8 ik nog ff mee, stabilisator stangetjes laat ik ff achter wege kijke of het zonder kan. Zo niet dan word het een project en maak ik er 1 hele bumper van!!
Triple B
dat zie er best verrot uit ja

suc6 er mee

mzzl peer
marcelv8
dat ziet er slecht uit frown.gif

succes met herstellen.
Slider
Balen zeg! Is de bovenste bumper wel heel gebleven?
evill bravo
beetje krassen en zo ff kijken wat ik ermee doe anders maak ik hem kaal en maak dan een eigen aanpassingen
Padlarf
:cry: :shock:

Ai! Toen je heb beschreef leek het minder ernstig, DIT is niet leuk....

Ben woendagavond (tijdens ENORME hagelbui :shock: ) ook rechtdoor gereden in een bocht, recht op een paal af, gelukkig 40 cm van tevoren weer grip en weg kunnen draaien..... coool.gif
The Master
Woensdag avond heb ik ook gegleden (gecontroleerd). Niemand op een parkeerplaats, en ff wat gassen enzo, maar totaal geen problemen gehad... smile.gif
Wilmor
Dat is wat je noemt redelijke f*ck.
Bonne chance met de herstelling.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.