Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nieuw hier!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
bartje7
hey allemaal,

Ik ben dus bart, 17 en woon in neerijse (Belgie) ik heb voor mij 17de verjaardag een fiat bravo gekregen, een rode 1400 12v. heb al wat aanpassingen gedaan zoals:
ice inbouw
zwarte bumpers gespoten
dakspoiler
ms design zijlijsen
carzone achterlip en gwne bravo gt velgen..

zou graag nog voorbumper willen (iemand ideetjes??) confused.gif andere velgen en volledige uitlaat..

zou er ok iemand kunne helpen met foto's te plaatsen??
Grz bart smile.gif
Red Turtle
welkom hier en veel plezier op het forum

http://www.imageshack.us/ op deze site kan je foto's uploaden en dan kan je de link copieren naar het forum ......gloof dat je de onderste link moet hebben en die kan je dan hier uploaden zodat je gelijk de foto te zien krijgt ......en je kan ook groote van foto aanpassen enzo smile.gif
bartje7
khoop da de foto's het doen.. bloos.gif

Triple B
ik heb je post met je foto's even aan gepast

je moet op het plaatje met het boomje aan klikken (insert image) en dan de onderste link in voeren
fiatbravoman
[hey bartje ...nou mooie bravo hoor ziet er erg strak uit.......is die L sticker
in belgie verplicht tot een bepaalde leeftijd ???
bartje7
ej,
ja dat is verplicht tot als je je vast rijbewijs hebt.. en da heb ik pas in december dus frown.gif

khoop da de foto's het doen.. bloos.gif
*Achterkant
[img]http://img201.imageshack.us/img201/1973/hpim1866qq6.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/2710/hpim1867kd6.jpg[/img]
*voorkant

zijkant zonder kitje met gespoten bumpers

andere foto's volgen smile.gif geef gerust commentaar en ideetjes eventueel !
Grz bartje
Dark angel
Die onderlip aan de achterkant ziet er erg mooi uit, simpel maar toch "stroer".

Maar wat kost dat nou ongeveer, de bumper en het spuiten? En heb je dat zelf gespoten of laten doen?

Groeten Patrick
bartje7
hej,
kheb daar niks aan betaald, mij pa werkt in een fiat garage en heb ze daar laten spuiten..gwn centje aan de carrosiés gegeven smile.gif maar ik gok op een 750 euro als ze nog afgeschuurd moeten worden bonk.gif veel geld dus
Grz bart
fiatbravoman
hey bartje das idd wel relaxed dat je vader daar werkt
scheelt een hoop euro's
bartje7
ja idd smile.gif ma ben ma 17 dus veel euro's kome er ni binne é dus das wel een geluk.. gwn klote da men pa ni wilt dak een volledige bumper koop, hij wilt da ik een voorlip koop maja, de aanhouder wint shiny.gif
grz bart
bartje7
hey,
ben van plan een skyline bumper te kopen van een vriend..maar de bevestigingspunten zijn wat uitgescheurd nosmile.gif kun je dit oplossen? en hoe doe je dit het beste?? hoop reactie te krijgen smile.gif alvast bedankt
Ruudje
QUOTE (bartje7 @ Sep 25 2006, 23:54) *
hey,
ben van plan een skyline bumper te kopen van een vriend..maar de bevestigingspunten zijn wat uitgescheurd nosmile.gif kun je dit oplossen? en hoe doe je dit het beste?? hoop reactie te krijgen smile.gif alvast bedankt

Misschien kan het met poly ik weet allee niet of dit het geschikte materiaal is... Er zullen zat dingen zijn en aangezien je er toch niks an ziet !zolang het maar sterk is!

Anders moet je hier ff kijken: Skyline bumper 140 euro

Gloedje nieuwe bumper
bartje7
ja maar heb geen zin om naar nederland te rijden smile.gif of kunne ze die gwn opsturen?
Ruudje
QUOTE (bartje7 @ Sep 26 2006, 16:06) *
ja maar heb geen zin om naar nederland te rijden smile.gif of kunne ze die gwn opsturen?

Oja belgie bonk.gif bloos.gif ...

Maar ik denk idd dat opsturen ook niet zo super duur is altijd goedkoper dan een nieuwe!
Vraag het maar is na bij de goede man die ze verkoop, hij heeft een zaak dus hij zal vast wel wat kunnen regelen!

En anders ff goed informeren naar reparatie mogelijkheden er zijn zat mensen met verstand van repararen!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.