Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FF voorstellen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
/////Gert/////
Hallo iedereen,
Mijn Naam is Gert,en sinds 28 januari ben ik in het bezit van een helemooie Fiat Bravo Trofeo uit 2000 met 85.000km op de teller,in de kleur blauw.
Ik woon samen met mijn vrouw Bianca en onze zoon Indy in Ede
Dit is ondertussen mijn 6 Italiaanse auto ik heb 2 Alfa Romeo 33's Gehad, een Alfa Romeo 155 En een Alfa Romeo GTV oude model voor de restauratie(hopeloos geval,blij dat ik die weer snel verkocht heb),een Fiat Panda en mijn vrouw rijd in een groene cinquecento,en nu heb ik dus een Bravo.
Ik ben met al mijn Italiaantjes ook lid geweest van de verschillende Alfa Romeo en Fiat Clubs(Squadra33,ARTC155,SCARB en Pandaclub,en nog steeds de Cinquecento club).
Verder werk ik voor defensie en zit ik op dit moment in Bosnie(heb nu verlof)tot ergens in mei.Dus ik heb daarna pas tijd om naar meetings te komen,en als die net zo gezellig zijn als dat we gewent zijn(denk het wel) komt dat best wel goed.

Groetjes Gert
Dutch Dimension
Welkom Gert.
En we zien je wel eens verschijnen :wink:
Als je kunt kun je dan ook een keer fotos posten van je wagen?
Slider
Welkom bij de club.
Leuk om te lezen dat je uit Ede komt, ik woon namelijk op 15 min afstand in Wageningen, dus wie weet komen we elkaar nog eens tegen...
We (ik denk dat ik wel voor iedereen hier kan spreken) zijn benieuwd naar je ervaringen met de Bravo. smile.gif
Veel post plezier toegewenst.
Padlarf
Welkom coool.gif
evill bravo
WELKOM WELKOM!! biggrin.gif coool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.