Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hier een fototje van mn bravo
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Pages: 1, 2
HRijnen
Wat vinden jullie er van er volgen nog meer!!

Royal
Mooie bak man! Vind geel maar bij een paar auto's echt mooi staan, en bij deze is dat zeker het geval! Velgen passen er goed bij, ziet er strak uit.

Die uitlaat ziet er ook zeer netjes uit trouwens, wat voor een is het? Ik wil namenlijk bij mijn eigen bravo ook een andere uitlaat eronder en vind deze echt goed staan.
HRijnen
heey dankje.

de uitlaat is van remus, maar voor het type zou ik even moeten zoeken.

Mzzl
Triple B
hey mooie bravo

heb je er nog meer plannen mee?

uitlaat is 2x76mm remus eind demper

veel post plezier op het forum
HRijnen
Heey

Ik weet eigenlijk nog niet of ik er nog iets aan wil doen, misschien mn ramen een dorkere tint geven maar dan moet je er nog wel door heen kunnen kijken. Ik ben op het moment bezig met mn geluids installatie. Ik zoek nog wel een mooie en niet overdreven sticker voor op mn achterruit.

mzzl
Triple B
dan kan ik je maar een paar dingen zeggen als je clublid word krijg je bij de sponsers die aangemeld staan bij de club leuke kortingen op de aankopen

en kom ook bij onze forum meeting langs op ideeen op tedoen
HRijnen
ik zal er eens over nadenken om lid te worden van fbc. Maar de meetings zijn allemaal zo ver weg van eindhoven das wel jammer!

mzzl
Red Turtle
valt wel mee ....jaarmeting was in heeswijk dinter van het weekend is niet zo ver weg van eindhoven
HRijnen
ja sorry ik kon dit weekeind niet anders was ik wel ff gaan kijken. Ik zal de agenda eens goed bijhouden wanneer een meeting hier in de buurt is dan zal ik wel eens komen.

mmzzl
Raptor
Hey, da's mooi!!!!! thumbsup.gif

Leuk tuintje ook wink.gif
Welkom op het forum. Veel plezier hier!
Apollo08
Welkom op het forum.

Tis echt een mooie auto.
Jammer dat je niet op de jaarmeeting kon komen.
Ik neem aan dat je de fotot's wel gezien hebt.

Veel succes alvast.
HRijnen
dankje voor jullie positieve reactie's

weet iemand of heeft iemand een iedee waar er ergens een meeting in de buurt van eindhoven binnenkort wordt gehouden.

mzzl
Red Turtle
24 sept is er een tourrit in zeeland ....weet niet of je dat dichtbij genoeg vind ....en kijk anders ff rond bij meetings vind je vast wel wat

Greetz Blue Turlte
HRijnen
Ik zal het eens op de calander zetten. Lijkt me wel gezellig.

mzzl
bastaard
Wow die einddemper is zeker mooi, past precies bij de auto, niet te groot, niet te klein.
Die komt zekers te weten onder mijn toekomstige Bravo.
Waar kun je die online kopen? Heb al zitten zoeken, maar kan het niet vinden.

Overigens is de rest van de auto ook erg mooi!
AvéMarea
Mooi geel is niet lelijk!
Staat de Bravo goed. Velgen zijn ook mooi. smile.gif
HRijnen
QUOTE (bastaard @ Aug 8 2006, 17:10) *
Wow die einddemper is zeker mooi, past precies bij de auto, niet te groot, niet te klein.
Die komt zekers te weten onder mijn toekomstige Bravo.
Waar kun je die online kopen? Heb al zitten zoeken, maar kan het niet vinden.

Overigens is de rest van de auto ook erg mooi!

Kijk eens op www.broekhuizenbv.nl

mzzl HRijnen
bastaard
Bedankt, prijs valt me overigens nog mee.
HRijnen
QUOTE (bastaard @ Aug 8 2006, 18:35) *
Bedankt, prijs valt me overigens nog mee.

best makkelijk die pagina he? kenteken invoeren en je hebt alles wat voor jou auto leverbaar is.

mzzl

Hier nog een paar fototjes.

FMC WEEKEND
he welkom op het forum
nette auto ziet er mooi uit

en heb je al het hele forum gezien puh2.gif
HRijnen
Dankje.

Ik ben druk aan het kijken in het forum, is leuk om het allemaal te lezen en foto's van andere te zien. Ik heb me net ingeschreven voor de toerrit op 24 sept in zeeland. Ik probeer er dan bij te zijn, maar zit dan met de verjaardag van mn vader.

mzzl
Red Turtle
je vader is nog wel vaker jarig op die datum lol.gif toerit waarschijnlijk niet puh2.gif
HRijnen
ja daarom juist wil ik graag meedoen. maar moet ff kijken

mzzl
Jeroen 20V
Zeer mooie auto..kleur plus wielen,helemaal af..misschien donkere zijknippers
maar verder , laten zo idea.gif
Smokescreen
De auto ziet er super uit. daar kun je echt trots op zijn. geel is erg gaaf bij een bravo rijd er hier in de buurt ook een enkele van rond. Ziet er verder ook netjes en verzorgd uit.
mooi dat het gelukt is met de foto`s worshippy.gif was de moeite wel waard dacht ik zo
veel plezier nog met je wagen!!

Greetz Smokescreen thumbsup.gif
HRijnen
Heeft iemand een foto van zon donker knipperlichtje op z'n auto. misschien is het wel een goed iedee. dankje

Mzzl
Raptor
Een mooi setje zijpinkers (kleur 'smoke') doen het denk ik idd wel helemaal goed op jou wagen!
Ze zijn van MHW.
De meesten hebben ze, ik ook. Check maar ff bij de HowTo's, daar staat een topic over het plaatsen ervan van Bobi.
In de gallery vind je genoeg pic's!
Deze bijv: http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=7812

Succes ermee thumbsup.gif
HRijnen
Dankje. Ik zal eens kijken, het lijkt me ook wel mooi. ideeën zijn altijd welkom.

Mzzl
Jeroen 20V
Even een snel fotoshopje..

staat net even iets strakker

smile.gif
HRijnen
Eh mooi gedaan! Kun je die lampjes gewoon bij de tuningshop halen of moet ik die online bestellen, of heeft iemand er nog de hij wil verpatsen?

Mzzl
Red Turtle
stuur ff een pm naar flyby ...die heefd nog setje liggen volgens mij van helder zwart .......(zie Project Blue Turtle) en dan heb je ze met toerrit 24 sept

Greetz Blue
HRijnen
dankje

mzzl
bastaard
Eventueel kun je die online bestellen, ik dacht dat die dingen iets van 7 euro per setje kosten.
FMC WEEKEND
je hebt ze met een helder glaasje en een zwarte achterplaat

en je hebt ze met smoke glaasjes

15 euro met de korting van onze sponsor LECAR puh2.gif
HRijnen
heey Bastaart

Waar denk jij die dan voor 7 euro's te krijgen?

en bravo 1.8 16v GT. dan moet ik zeker lid zijn van de FCB????

mzzl
Red Turtle
jup
bastaard
QUOTE (HRijnen @ Aug 9 2006, 14:07) *
heey Bastaart

Waar denk jij die dan voor 7 euro's te krijgen?

en bravo 1.8 16v GT. dan moet ik zeker lid zijn van de FCB????

mzzl

excuses, ik zat nog met de oranje in m'n hoofd, de zwarte zijn iets van 20 euro ofzo
Red Turtle
ik heb 18.95 betaald bij autoparts in utrecht
Royal
Ik 17,95 bij Rijsbergen in Waddinxveen. Maar ze moesten het bestellen bij de leverancier (autostyle) en ik wacht er nu al anderhalve maand op cry.gif
HRijnen
Ik zal eens langs gaan bij de tuningshop bij mij in het dorp www.stylingstuff.nl dat is wel de moeite waard. Is nog een jong beginend bedrijf, maar leverd goed producten.

Mzzl
Jeroen 20V
(alvast Sorry hier voor)

ik had ff niks te doen..dus heb ik m'n fantasie even laten gaan bloos.gif

zoek de 5 verschillen hahaha

bastaard
QUOTE (Jeroen 20V @ Aug 9 2006, 15:18) *
(alvast Sorry hier voor)

ik had ff niks te doen..dus heb ik m'n fantasie even laten gaan bloos.gif

zoek de 5 verschillen hahaha

Ik heb ze alle 5 gevonden, wie volgt?
HRijnen
Haha ik vind het wel grappig.

ik heb ze ook alle 5 gevonden. Kijken wie het nog meer lukt. maar ik vind het verlagen zo toch niet zo mooi.

mzzl
HRijnen
Heey

Ik heb net een paar knipperlichtjes gekocht voor 17,95 bij http://www.stylingstuff.nl/

Mzzl HRijnen
bastaard
QUOTE (HRijnen @ Aug 9 2006, 16:35) *
Heey

Ik heb net een paar knipperlichtjes gekocht voor 17,95 bij http://www.stylingstuff.nl/

Mzzl HRijnen

Zo, die site mag wel eens gaan werken aan het design en dan vooral de weergave in Firefox confused.gif
HRijnen
Het gaat om de spullen die hij leverd he, ook al is de site ook belangrijk.

mzzl
HRijnen
QUOTE (bastaard @ Aug 9 2006, 16:38) *
Zo, die site mag wel eens gaan werken aan het design en dan vooral de weergave in Firefox confused.gif

Heey bastaard

Ik heb net van hem een mailtje gahad, en hier wordt aan gewerkt. dankje voor de mededeling!

mzzl
bastaard
QUOTE (HRijnen @ Aug 9 2006, 18:18) *
Heey bastaard

Ik heb net van hem een mailtje gahad, en hier wordt aan gewerkt. dankje voor de mededeling!

mzzl

Oke, mooi om te horen. Een flitsende site is namelijk erg belangrijk voor de uitstraling van je bedrijf.
Royal
QUOTE (HRijnen @ Aug 9 2006, 16:35) *
Heey

Mzzl HRijnen

Hadden ze ze gewoon op voorraad? Want dan bestel ik ze daar wel, wordt het nu zat dat wachten op die knipperlichten duh.gif , vraag mijn geld wel terug.
Red Turtle
waar heb je ze besteld dan ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.