Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Inspuitlampje+
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Memo
beste lezers

sinds een maandje brnad mijn inspuitsysteem lampje behalve als ik beetje toeren en snel rijd brand die niet...

Omdat ik van plan ben om een andere auto te gaan kopen il ik geen honderden euro rep. kosten betalen frown.gif

Heeft iemand enige idee ? ECU reset heb ik al een keer gedaan.
wimmel
bij mij was het de thermostaat.. 57 euries ofzoiets.. maar volgens mij kan dit heel veel oorzaken hebben toch?? uitlezen misschien een optie?

mzzul
Raptor
Talloze oorzaken. Heb je behalve een reset de ECU eens uit laten lezen?
Heb je verder geen ellende dan? Groot vermogenverlies bijvoorbeeld? Je omschrijving doet me denken aan een injector. Die zijn duur, en worden per 4 vervangen.

Gebruik de zoekfunctie maar van het forum. Ik hoop voor je dat je er goed(koop) vanaf komt.
Om kosten te besparen kun je bij een goede garage altijd vragen om gereviseerde onderdelen.
RadiuM
LOL,bij mij brand ie juist (bijna) nooit bonk.gif zo nu en dan zie je hem oplichten als ik het contact aan doe maar meestal niet.

Ik weet ook niet wat de oorzaak daarvan is,misschien een rabbig contact achter mijn dash.
Heb um ook al aan de comp gehangen bij de dealer in Schagen maar daar kwam ook niet veel soeps uit,
ja dat alles in orde is dat wel ghe ghe thumbsup.gif gelukkig maar. smile.gif

Maar voor de rest kan ik niet veel feedback geven daarover,ga eens naar de Fiat dealer en laat um daar aan de computah hangen en maybe you'll see what the F**K is going on... ^^.gif

Succes dermee

Greet:

RadiuM
Red Turtle
ik zie ook nooit lampjes branden op me dashbord .......en ecu zegt niks
Memo
als ik gas helemaal intrap om snel op te trekken gaat die soms happeren.
Red Turtle
gasklephuis al schoon gemaakt .....heb namelijk zelfde probleem en zou het probleem kunnen wezen .....is al wel minder geworden sinds ik er weer een niet lekke uitlaat onder heb puh2.gif

Greetz Blue Turtle
Raptor
QUOTE (RadiuM @ Jul 26 2006, 14:13) *
LOL,bij mij brand ie juist (bijna) nooit bonk.gif zo nu en dan zie je hem oplichten als ik het contact aan doe maar meestal niet.

Logisch, gebeurt altijd. Je wagen krijgt een pré start check op het moment dat je de sleutel de eerste slag draait. O.a. je injector indicatie dooft na ca 2 seconden. De rest na het starten van de motor.
yeyo
QUOTE (Memo @ Jul 25 2006, 23:09) *
beste lezers

sinds een maandje brnad mijn inspuitsysteem lampje behalve als ik beetje toeren en snel rijd brand die niet...

Omdat ik van plan ben om een andere auto te gaan kopen il ik geen honderden euro rep. kosten betalen frown.gif

hallo het is dat 1 van je injectors verstopt zit had namelijk ook dat probleem gehad

QUOTE (Memo @ Jul 25 2006, 23:09) *
beste lezers

maar laat het eerst uitlezen bij de dealer voor de zekerheid coool.gif
Cobra19
Ook gehad INJECTOR
RadiuM
QUOTE (Raptor@play @ Jul 27 2006, 14:15) *
Logisch, gebeurt altijd. Je wagen krijgt een pré start check op het moment dat je de sleutel de eerste slag draait. O.a. je injector indicatie dooft na ca 2 seconden. De rest na het starten van de motor.

ja ok dat snap ik maar ik bedoel bij de pre-start tjek brand het injector lampje ook niet,zo nu en dan weer wel,als je bijvoorbeeld na 20 seconden weer een pre-start doet doet ie het weer niet.....das wel VAAG bonk.gif

Anyways hij rijd nog steeds dusse thumbsup.gif

Greet:

RadiuM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.