Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat of geen Fiat???
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Hans
Hey beste Fiat rijders biggrin.gif
Ik ben bezig om een nieuwe auto te kopen, en mijn aandacht gaat dit keer sterk uit naar een Fiat Bravo of misschien een Brava...
Ik heb alleen geen ervaring met Fiat, maar sommige vrienden van mij wel. Bij voorbeeld bij een Tipo dat het electrisch compleet in de war was, en nog wat van die streken.
Nu zijn we een aantal jaar verder en ben ik benieuwd of de Fiat nu veel beter is. Ik heb een Brava zien staan uit '97 met 89000 km gereden voor maar 3500 euro, ten eerste, is dit duur? en zo nee, waar moet je allemaal op letten bij een Fiat, zijn er belangrijke punten die snel stuk zijn?
Hoewel de Brava niet duur is, gaat mijn voorkeur wel uit naar een Bravo. Maar in ieder geval wil ik een beetje een prijs indicatie, wat zou een Bravo of Brava van '97 moeten kosten???
Wie helpt mij op weg?
coool.gif
LaTiNa
Ik rij nu zelf in totaal 4 jaar bravo.

De eerste die ik had was een bravo 1.4 sx uit '96, die heb ik 1,5 jaar gehad en nooit problemen en ging in een klap door de keuring.

De tweede die ik nu heb is een 1.6 sx uit '97, die heb ik nu 2,5 jaar en is ook altijd zonder klachten door de keuring gegaan heb alleen 1x een kapotte uitlaat gehad en mijn raam gaat soms niet open.

Ik ben toen veranderd van Bravo omdat ik de 1.4 te traag vond en ging voor de hgt, kwam alleen met een 1.6 thuis omdat deze alles heeft.

Dus ik raad je aan om er eentje te nemen :wink:

het bedrag wat je noemt voor de Bravo lijkt mij niet duur.
Bravaabarth
hangt van het model af, het aantal gereden km...

Ik heb een brava van '96 (Diesel-versie), bumpers in koetswerkkleur + mislampen vooraan, elekt. ruiten en spiegels, radio-cd met 6cd wisselaar, 14" alu velgen en ik betaalde 5300 euro...

ik zou zeggen, de prijs varieert tussen de 5000 en de 8000 euro...

is maar een wilde gok, wat denkt de rest?
The Master
Heeey Hans,