Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Koplampsproeiers
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Pestventje
Na een aantal foto's te hebben gezien van allerlei Bravo's, viel het me op dat sommige koplampsproeiers hebben. In 1e instantie d8 ik dat dit alleen op de HGT versie zat, maar de auto van Latina heeft het ook.

Is het ook mogelijk om deze sproeiers los te kopen (misschien op de sloop) en te installeren op je auto, of is dat niet te doen?
LaTiNa
QUOTE (Pestventje)
Na een aantal foto's te hebben gezien van allerlei Bravo's, viel het me op dat sommige koplampsproeiers hebben. In 1e instantie d8 ik dat dit alleen op de HGT versie zat, maar de auto van Latina heeft het ook. 

Is het ook mogelijk om deze sproeiers los te kopen (misschien op de sloop) en te installeren op je auto, of is dat niet te doen?

Wat ik heb begrepen van andere op deze forum is dat de mijne bij een pakket zatten, want ik heb ook stoelverwarming, verwarmbare buitenspiegels en airco.

Zou niet weten of je ze los kan bestellen maar 1 ding weet ik wel en dat is dat de lak steeds loslaat.(ik tip dit steeds bij) lol.gif
Pestventje
En hoe zet je die koplampsproeiers dan aan? Of zitten die gekoppeld aan het mechanisme van de gewone ruitensproeiers?
LaTiNa
QUOTE (Pestventje)
En hoe zet je die koplampsproeiers dan aan? Of zitten die gekoppeld aan het mechanisme van de gewone ruitensproeiers?

volgens mij met die ruittesproeier van achter raam.
Ik heb een dik boek in mijn auto liggen misschien staat de beschrijving erin hoe het zit.
maxxen
gewoon verlichtijng en aan sproeien,tenminste bij mijn punto gt was dat wel zo.greetz maxxen
stifler_gt
Het zit idd in het koude landen pakket. denk dat je het er achteraf beter niet op kan zetten.
Oxygen
Sorry hoor maar wat is nu eigenlijk het nut van koplampsproeiers?!?!?!
LaTiNa
QUOTE (Monique)
Sorry hoor maar wat is nu eigenlijk het nut van koplampsproeiers?!?!?!

Het ziet er leuk uit maar voor de rest............. lol.gif
stifler_gt
Als je ze naar de zijkant richt kan je fietsers nat sproeien biggrin.gif
LaTiNa
QUOTE (stifler_gt)
Als je ze naar de zijkant richt kan je fietsers nat sproeien  biggrin.gif

das een leuk idee :twisted:
LaTiNo
QUOTE (stifler_gt)
Als je ze naar de zijkant richt kan je fietsers nat sproeien  biggrin.gif

LOL!

ontopic: het lijkt me niet de moeite waard om een gat te boren in je bumpers, leidingen aan te leggen en deze te koppelen aan de waterpomp.
Of je moet ze alleen willen monteren voor de loox biggrin.gif
Oxygen
Oke het is dus gewoon uiterlijke tuning. Ik had het eigenlijk nooit eerder gezien bij een bravo.

Off topic: Als het ook handig is om fietsers nat te spuiten wil ik ze ook wel hebben. Ik vind fietsers de meest irritante weg gebruikers. Zeker moeder met klein kind die ook op de fiets zit. slinger.......slinger.......slinger. grrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.