Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fiat Bravo hgt TURBO
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
NARDO
ik heb van een echte fiat kenner (en nieuwe eigenaar van mij fiat coupe) vernomen dat er in italie een hgt turbo origineel door fiat op de markt is gebracht!!

het zou om een low boost turbo gaan die de hgt naar 175pk met een gigantische berg koppel brengt.

Ik heb hier echter nog nooit van gehoord en hij zei dat hij er brochures van had!!

wie heeft er wel eens meer van gehoord?? (sneeky??)
Dutch Dimension
Klopt heb dr ook van gehoort

Heb ook gehoort dat er niet veel van zijn en dat er ergens in Italia nog steeds eentje in de showroom zou staan!! coool.gif
NARDO
dus toch. ik zal m eens vragen of ie een scan kan maken van die brochure. Ben wel erg benieuwd.
BLUE ICE
Jah klopt hoorde ook zoiets.
De pa van een vriend van me woond in Italie, en toen hij hoorde dat ik Bravo reed vertelde hij ook over die turbo versie.
Zal ook eens vragen of hij wat meer weet.
LaTiNo
Hmmm, interesting. Maar als het een origineel Fiat-onderdeel is, is tie Turbo dan niet los verkrijgbaar? Zou het verder exact dezelfde motor zijn? Vraag me dan nl af waar ze die turbo kwijt konden....

Betrof het trouwens een MK1 of MK2 HGT?
NARDO
lijkt me stug dat dat blok hetzelfde is, boring en slag zal wel gelijk zijn, maar zoiezo is de compressie lager en waarschijnlijk zijn de lagers anders. Er zullen vast ook wel andere dingen zijn, maar dit is echt uniek!!

nog unieker dan een supra...
NARDO
quote mezelf ff
QUOTE (NARDO @ Jun 7 2006, 14:05)
nog unieker dan een supra...
*

of je koopt een hgt en gooit er zelf een turbokit op:

bravo/a turbokit
HansD
of gewoon turbo blok uit de coupe erin.. ben je ook klaar:)
NARDO
ziehier een foto van de bravo/marea met 20v turboblok ORIGINEEL DOOR FIAT GELEVERD!!

nee, dit is geen coupe blok in een bravo gelegd.
Hyper
QUOTE (NARDO @ Jun 21 2006, 10:34)
ziehier een foto van de bravo/marea met 20v turboblok ORIGINEEL DOOR FIAT GELEVERD!!

nee, dit is geen coupe blok in een bravo gelegd.
*

volgens mij was de marea turbo in brazilie standaard leverbaar..alleen met iets minder vermogen dan de coupe turbo
NARDO
niet was, IS. je hebt helemaal gelijk, de blokken zijn wel anders hoor, minder compressie en geloof ook andere turbo. 175pk.
QiB1400
QUOTE (SNEEKY @ Jun 21 2006, 12:31)

super g*l hoe je de blow-off valve hoort sissen tussendoor biggrin.gif
Smokescreen
cheer.gif cheerlie-ud.gif cheer.gif

Mjam Mjam Mjam
Das pas echt lekker.
kunnen ze niet een paar van die blokkies in nederland slijten widegrin.gif

Greetz Smokescreen thumbsup.gif
RARARA
In Brazilie zijn het toch 1,8 16V Turbo blokken ?
Zij hebben daar juist geen HGT (dus 2.0 20V) ?
NARDO
wel hoor, die marea 20v turbo wordt daar gewoon verkocht, een kennis heeft een brochure. daar staat ook de bravo turbo in. Dat vertelde hij mij tenminste, ik zal t nog een x voor de zekerheid aan m vragen als ikm zie op msn.

Ze heten alleen geen hgt meer als t een 20v turbo blok is, maar gewoon bravo turbo. of marea turbo.
BravoUser
En deze dan..??

http://video.google.co...93&q=Fiat+turbo

Golfie GTI pesten... sm_gabber.gif
BravoUser
Kan dit ook met mijn Bravo..?? sm_gabber.gif
Iemand een How Too.??

http://video.google.co...76044634&q=Fiat

Zou wel uniek zijn..... en helemaal te erg.!! worshippy.gif
QiB1400
QUOTE (BravoUser @ Jun 22 2006, 01:49)
Kan dit ook met mijn Bravo..??  sm_gabber.gif
Iemand een How Too.??

http://video.google.co...76044634&q=Fiat

Zou wel uniek zijn..... en helemaal te erg.!!  worshippy.gif
*

dat is echt sick smile.gif en gwoon lekker door het verkeer heen krossen king2.gif
Basjeturbo
idd mooie folder ik heb hem ook kwijl.gif
blue thunder
misschien iets voor green madness om te importeren inverband met de schade vanzijn auto
yeyo
QUOTE (BravoUser @ Jun 22 2006, 01:27) *
En deze dan..??

http://video.google.co...93&q=Fiat+turbo

Golfie GTI pesten... sm_gabber.gif

echt een hele leuke filmpje lol.gif lol.gif lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.