Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stefan stelt zich voor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Stefan
Na een succesvolle flyeractie van Triple B moet ik me dan toch ook maar is even voorstellen.

Ik heb mijn brava nu bijna 3 jaar en beleef er nog elke dag veel plezier van. Ben 23. Ik woon (nog) in Rotterdam en werk in Vlissingen bij Amels. Een scheepswerf waar van die asociale jachten worden gemaakt. Wij maken de interieurs van die dingen.

Nou genoeg over mezelf, mijn auto vinden jullie denk interessanter. Mijn auto is redelijk standaard en ik denk ook niet dat daar in de toekomst veel aan gaat veranderen. Al moet ik zeggen dat er op deze site erg mooie exemplaren te vinden zijn en dan begint er toch wel wat te kriebelen. Ik heb er wel pas mooie velgen onder gezet en daar werd ie echt heel veel mooier van.

Verder heb ik mijn radio een beetje geupgrade. Standaard radio vervangen door een JVC KD-G312. Standaard speakertjes allemaal vervangen door Macrom 13cm. En in de achterklep heb pioneer TS-WX206A sub liggen. Das echt een super ding. Goed geluid en 3 stekkertjes los en hij is er uit. Handig als je die ruimte vaak ergens anders voor nodig hebt. Die Macrom dingen daar ben ik niet zo over te spreken. Ze gaan te snel kraken. Dus daar ga ik denk ik nog wel wat aan doen.

Verder zal er aan mijn auto vrees ik niet zoveel veranderen. Want ik heb nog meer dure hobbies. Surfen kitesurfen en jetskien. En voor dat laatste heb ik pas een afneembare trekhaak onder mijn auto laten zetten.

Hier zitten nog verschrikkelijke wieldoppen op. Meer foto's met velgen volgen zsm.

Groeten,
Stefan
QiB1400
welkom op het forum, leuk dat je je weg hierheen heb kunnen vinden. we wachten met smart op de fotos van je velgen smile.gif
NARDO
he welkom!

is die brava nou paars???????? dat heb ik nog nooit gezien weet ook nie of k t goed zie, maar het ziet er erg gaaf uit!!

laat die andere foto's maar snel zien, dan is de kleur miss ook beter te zien loveit.gif
Smokescreen
Stefan bij ons in twente zeggen ze dan : vulle wille hier(of ze het zo schrijven is een tweede shiny.gif )
vrij vertaald : veel plezier hier
en euh inderdaad, hoe meer je leest hoe meer het kriebelt en het begint met de velgjes(waar ook ik nu nieuwsgierig naar ben)
dussss veel plezier met de volgende (eventuele widegrin.gif ) stappen.

greetz Smokescreen thumbsup.gif
Red Turtle
hee nog een brava ....zitten hier wel weinig op forum brava's of ik zoek niet goed gnoeg maja ik heb ook van die walgelijke doppen erop zitten vin ut maar niks maja eerst ff sparen voor velgjes biggrin.gif
Triple B
kijk de eerste stappen zijn gemaakt

nu nog de foto's van de velgen

veel postplezier verder
Trulli
Welkom, weer een Brava erbij thumbsup.gif

En idd veel post en lees plezier. wink.gif
Stefan
QUOTE (NARDO @ May 26 2006, 14:28)
he welkom!

is die brava nou paars???????? dat heb ik nog nooit gezien weet ook nie of k t goed zie, maar het ziet er erg gaaf uit!!

laat die andere foto's maar snel zien, dan is de kleur miss ook beter te zien loveit.gif
*

Ja klopt tis echt paars. En volgens het kleuren topic zijn er nog een stel meer van gemaakt. Dus jij vond het zo'n gave kleur?? Auto ruilen?

Nee geintje, toen ik mijn auto net gekocht had kreeg ik van iedereen commentaar. "Wie koopt er nou een paarse auto". En ik moest er zelf ook hard aan wennen. Maar ondertussen vind ik het best een gave kleur. Tis weer is wat anders.
NARDO
QUOTE (Stefan @ May 26 2006, 21:39)
Dus jij vond het zo'n gave kleur?? Auto ruilen?
*

ja is goed als je een leuke som geld bijlegt puh2.gif thumbsup.gif

hehe, kan best begrijpen dat je die reacties krijgt maar ik vin t een egt gave kleur. Zat zelf ook aan paars/violet parelmoer te denken voor mijn bakkie...

Smokescreen
QUOTE (NARDO @ May 27 2006, 00:43)
ja is goed als je een leuke som geld bijlegt puh2.gif  thumbsup.gif
*

Ach laten we eerlijk zijn ...... niet geschoten is altijd mis.
Een brava ruilen voor een supra was een aardige deal geweest widegrin.gif

NARDO
QUOTE (Smokescreen @ May 27 2006, 11:12)
Ach laten we eerlijk zijn ...... niet geschoten is altijd mis.
Een brava ruilen voor een supra was een aardige deal geweest widegrin.gif

greetz Smokescreen  thumbsup.gif
*

ligt eraan voor welke partij bonk.gif hehe ik kan al me hardverdiende centjes weer inleveren dan puh2.gif wink.gif
Smokescreen
QUOTE (NARDO @ May 27 2006, 10:37)
ligt eraan voor welke partij bonk.gif hehe ik kan al me hardverdiende centjes weer inleveren dan  puh2.gif  wink.gif
*

en ik weet niet of die bodykit voor je supra makkelijk aan te passen is voor die brava. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat je niet ruilt al was het vast een moeilijke beslissing voor je. bonk.gif

Greetz Smokescreen thumbsup.gif
Stefan
Weet je wat, we doen het gewoon niet.
NARDO
lijkt mij een strak plan

heb je nou al die foto's met velgen???
Stefan
Nou ik heb net effe snel wat fototjes geschoten. Ik ga nog een keer beter mijn best doen als tie netjes gepoetst is. shadey.gif

Smokescreen
Nou Stefan dat staat er goed bij.
De kleur is nu nog beter te zien.
coool.gif Heeeel Apart coool.gif

ps. misschien toch verstandig dat die ruil niet doorgaat met Nardo widegrin.gif
Ruudje
Mooie auto! en zeker een apparte kleur.
En wat zie ik zelfde velgen als dat ik heb yummie.gif biggrin.gif
NARDO
QUOTE (Smokescreen @ May 29 2006, 01:17)
ps. misschien toch verstandig dat die ruil niet doorgaat met Nardo widegrin.gif
*

en wat bedoel je daarmee frown.gif puh2.gif puh2.gif
Smokescreen
Ach ja Nardo..... stel je voor dat die ruil doorgaat dan moet die auto weer ingevoerd worden. En je ziet nu wat die velgjes al doen met die auto dus dan wordt het ook weer mooier enz. enz.

(en nu niet doen alsof ik je beledigd heb we.gif . Inmiddels moet je wel doorhebben dat ik een zwak heb voor Supra`s hypocrite.gif (heb er ook nog vier bij mijn 1:43 jgtc collectie staan )

dus nou niet boos doen frown.gif

NARDO
QUOTE (Smokescreen @ May 29 2006, 17:04)
Ach ja Nardo..... stel je voor dat die ruil doorgaat dan moet die auto weer ingevoerd worden. En je ziet nu wat die velgjes al doen met die auto dus dan wordt het ook weer mooier enz. enz.

(en nu niet doen alsof ik je beledigd heb we.gif . Inmiddels moet je wel doorhebben dat ik een zwak heb voor Supra`s  hypocrite.gif (heb er ook nog vier bij mijn 1:43 jgtc collectie staan )

dus nou niet boos doen frown.gif

greetz Smokescreen  thumbsup.gif
*

weet je waar deze smileys voor staan??
puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif puh2.gif dat betekent sarcastisch...
puh2.gif puh2.gif (ik had ze tog achter die leuke rooie smiley gezet???)
Smokescreen
Ik dacht dat we elkaar wel zo ongeveer begrepen qua uitspraken en dergelijke wink.gif ( volgens mij ben jij ook niet de meest serieuze van het stel tenzij daar een reden voor gegeven wordt loveit.gif )

NARDO
you got me coool.gif

maar waar ging dit topic ook weer over?? oh ja!!

de kleur van de brava staat mij serieus aan. Ik had hem egt nog nooit eerder gezien!! Pfoei, met een auto in die kleur MOET ie wel gestyled worden. Ik moet mijn auto eerst stylen en dan kan de kleur erop, jij mag jezelf gelukkig prijzen dat t andersom kan!!
Smokescreen
hoezo moet jij hem eerst stylen en dan pas inkleuren dan.

Stel je voor dat je denkt wat vraagt die gast veel dan heb je gelijk widegrin.gif maar ik ben een leek en wil graag veel leren idea.gif

NARDO
QUOTE (Smokescreen @ May 29 2006, 17:59)
hoezo moet jij hem eerst stylen en dan pas inkleuren dan.

Stel je voor dat je denkt wat vraagt die gast veel dan heb je gelijk widegrin.gif  maar ik ben een leek en wil graag veel leren idea.gif

Greetz Smokescreen  thumbsup.gif
*

denk ik nie hoor, wees nie bang en dat je wil leren kan ik alleen maar respecteren.

het heeft 2 redenen: ten eerste een parelmoere lak moet in een keer helemaal opgebracht worden, een 2e keer mengen van de verf is dodelijk en zal voor 90% kleurverschil meenemen en het effect vervaagd.
ten tweede geld, waarom eerst de auto een kleur geven om daarna weer alle bumpers, motorkap ed te spuiten????

optie is voorlopig me auto zilver van kleur te houden waar ik voorlopig toch niet op uitgekeken ben. en dan moet ik alsnog eerst me bumpers zilver spuiten om daarna weer een andere kleur te geven.

zucht, het leven van een autofreak is zwaar...
Smokescreen
QUOTE (NARDO @ May 29 2006, 17:15)
zucht, het leven van een autofreak is zwaar...
*

ik heb echt met je te doen.
en voor de rest is het verhaal ook duidelijk. thx

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.