Ik heb mijn brava nu bijna 3 jaar en beleef er nog elke dag veel plezier van. Ben 23. Ik woon (nog) in Rotterdam en werk in Vlissingen bij Amels. Een scheepswerf waar van die asociale jachten worden gemaakt. Wij maken de interieurs van die dingen.
Nou genoeg over mezelf, mijn auto vinden jullie denk interessanter. Mijn auto is redelijk standaard en ik denk ook niet dat daar in de toekomst veel aan gaat veranderen. Al moet ik zeggen dat er op deze site erg mooie exemplaren te vinden zijn en dan begint er toch wel wat te kriebelen. Ik heb er wel pas mooie velgen onder gezet en daar werd ie echt heel veel mooier van.
Verder heb ik mijn radio een beetje geupgrade. Standaard radio vervangen door een JVC KD-G312. Standaard speakertjes allemaal vervangen door Macrom 13cm. En in de achterklep heb pioneer TS-WX206A sub liggen. Das echt een super ding. Goed geluid en 3 stekkertjes los en hij is er uit. Handig als je die ruimte vaak ergens anders voor nodig hebt. Die Macrom dingen daar ben ik niet zo over te spreken. Ze gaan te snel kraken. Dus daar ga ik denk ik nog wel wat aan doen.
Verder zal er aan mijn auto vrees ik niet zoveel veranderen. Want ik heb nog meer dure hobbies. Surfen kitesurfen en jetskien. En voor dat laatste heb ik pas een afneembare trekhaak onder mijn auto laten zetten.

Hier zitten nog verschrikkelijke wieldoppen op. Meer foto's met velgen volgen zsm.
Groeten,
Stefan