Help - Search - Members - Calendar
Full Version: logica van de deelbare achterbank...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Jan Willem
Het gedeelte dat alleen neergeklapt kan worden zit aan de kant van de.... BESTUURDER!!! Sta je met lange te transporteren stukken en twee passagiers.. past het er niet in!!!

In mijn ogen was het logischer geweest als de bank andersom gemonteerd was geweest. ehm, let me refrase that: het in 2-en neerklapbare gedeelte had aan de andere kant moeten zitten. Zou de achterbank van een engelse Bravo wel in mijn logica passen?
Slider
Ik snap wat je bedoelt. Ik weet niet of ze dan in Engeland de bank ook omgedraaid hebben. (Let's ask Wimmy smile.gif). In principe zou je het misschien ook kunnen redden door de spullen diagonaal te plaatsen. De Marea Weekend (hebben mijn ouders gehad) die had een neerklapbare achterbumper. Zodat je de achterklep wel dicht kon doen en toch bijv. lange latten mee kon nemen. Dat vond ik wel slim gevonden. Het enige nadeel was, was dat je aan weerszijden van de bumper een kier had (omdat deze uiteraard niet aansloot aan de zijkant).
TheLizard
stomme vraag misschien maar wisten jullie dat je van de achterbank het gedeelte waar je op zit ook omhoog kan trekken zodat de rugleuning helemaal plat kan??

ik wist het zelf namelijk niet en kwam er pas achter toen ik laatst in belgië die achterbumper op ging halen
Triple B
ja dat wist ik wel

maar het en blijft raar dat dat niet anders kan met die achterbank
Jan Willem
@ Lizard:

Hoe kom je aan die sig? BBIWY?
TheLizard
QUOTE (Jan Willem)
@ Lizard:

Hoe kom je aan die sig? BBIWY?

ik neem aan dat je die met die computergegevens bedoelt
klik maar eens met je rechtermuisknop op het plaatje, dan zie je de link wel staan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.