Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Carzone Special als sponsor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marcelv8
Nieuw in het Carzone Specials programma is Gratis Stuff. Op deze pagina geven we iedereen de kans om zijn/haar auto te laten sponsoren door gratis Carzone Specials onderdelen. Dit aanbod is geldig voor alle modellen, niet enkel de nieuwe auto's.

Om hiervoor in aanmerking te komen moet je het forumulier rechts invullen. Alle gegevens moeten ingevuld worden. Formulieren waar gegevens ontbreken worden gewoon weggegooid.

Het is zeer belangrijk om het omschrijving + motivatie gedeelte in te vullen. Wat bedoelen we met omschrijving + motivatie ? We verwachten een verhaal over je auto, wat er reeds aan gebeurd is, waarom je gratis onderdelen wilt ... We krijgen zeer veel mails en we zijn vooral op zoek naar auto's die buiten komen, die dus terug te vinden zijn op shows en salons. Auto's die steeds in de garage staan zijn voor ons niet interessant.

Dus: invullen en doorsturen dat formulier ! Je krijgt antwoord van ons via mail of telefoon.

http://www.carzonespecials.com/
Monstra16v
heb k alleens gedaan geen repley op gehad
Triple B
allemaal heel leuk maar heb je dan ook verplichtingen aan hum ?

mzzl peer
The Master
QUOTE (Monstra16v)
heb k alleens gedaan geen repley op gehad

Hier nog 1, maar achteraf vind ik t toch nix...

Had ook geen reply...
evill bravo
same here!! :?
The Master
Loze beloftes dus... :?

Zo krijg je bij mij dus een zeer slechte naam, wat voor spul ze ook hebben, dit soort acties word je niet populairder van... :?
Bobi
ze proberen gewoon nieuwe materialen te ontwikkelen, en aangezien ze voor de bravo en brava al voldoende spullen hebben gaan ze hiervoor geen spoilers of bumpers voor uit proberen

een vriend van mij met een mazda 323 F heeft wel een gratis kofferspoiler van rieger of zoiets gehad, moest hem alleen zelf laten spuiten en foto's laten nemen voor in het boekje

greets Bob
Triple B
QUOTE (TD-Abarth)
ze proberen gewoon nieuwe materialen te ontwikkelen, en aangezien ze voor de bravo en brava al voldoende spullen hebben gaan ze hiervoor geen spoilers of bumpers voor uit proberen

greets Bob

ik vind het nog wel mee vallen wat er te krijgen is voor bravo en brava

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.