LaTiNa
Jan 20 2004, 08:54
Dinsdag de 6e is er een pieppieppiep tegen Latino's zijn auto aangereden en natuurlijk er weer vandoor gegaan :evil: dat is natuurlijk klote voor hem.
Maar wat gebeurd er nou zondag de 11e is er een pieppieppieppiep tegen mijn auto gereden en natuurlijk heb ik dan ook de pech dat diegene geen briefje heeft achtergelaten en nu zit ik met een deuk van 30 cm doorsnee in mijn spatboord voor :!: :!: :!:
Als ik die persoon te pakken krijg
Pestventje
Jan 20 2004, 09:05
Damn, dat is flink balen zeg. Weinig kans dat je die pieppieppiep kan achterhalen. Misschien kun je het CSI team inhuren :wink:
Ik hoop dat je de schade voor niet al te veel geld kan opknappen. Laat ons nog ff een foto zien...
The Master
Jan 20 2004, 10:42
Valt het jullie ook niet op dat bravorijders ZELF nooit schade rijden, en alleen maar aangereden worden....
T zijn kennelijk van die mooie auto's...
Maar wel lekker kut dat zoiets gebeurt... Sterkte met t repareren...
LaTiNa
Jan 20 2004, 10:46
QUOTE (The Master)
Valt het jullie ook niet op dat bravorijders ZELF nooit schade rijden, en alleen maar aangereden worden....
T zijn kennelijk van die mooie auto's...
Maar wel lekker kut dat zoiets gebeurt... Sterkte met t repareren...
Maak er maar italiaanse auto's van want Latino rijd Alfa :cry:
LaTiNa
Jan 20 2004, 10:55
QUOTE (Pestventje)
Damn, dat is flink balen zeg. Weinig kans dat je die pieppieppiep kan achterhalen. Misschien kun je het CSI team inhuren :wink:
Ik hoop dat je de schade voor niet al te veel geld kan opknappen. Laat ons nog ff een foto zien...
De auto van Latino is een leasebak dus hij doet het via de leasemaatschappij.
Ik probeer waarborgsom aan te spreken want de schade is rond de 400 euro en waarborgsom is 136 euro dus dat scheeld wel

+ ik heb de buurman die een verklaring heeft afgegeven dat de auto schadevrij was
CSI kan denk ik niets voor me betekenen want er is geen lakschade.
marcelv8
Jan 20 2004, 11:09
sterkte met het herstellen van de schade, tis flink balen :cry:
RARARA
Jan 20 2004, 14:07
Suc6 verder !!
Dutch Dimension
Jan 20 2004, 17:13
kut zooi zeg.
Wat een flikkers.
suc6 verder
Slider
Jan 20 2004, 17:20
QUOTE (LaTiNa)
Wel een deuk maar geen lakschade? Dat gebeurd niet vaak... Nou ben ik ook wel benieuwd naar de foto.
marcelv8
Jan 20 2004, 17:25
QUOTE (Slider)
QUOTE (LaTiNa)
Wel een deuk maar geen lakschade? Dat gebeurd niet vaak... Nou ben ik ook wel benieuwd naar de foto.
heb er ook een klein deuk(je) in zonder lakschade.
Dutch Dimension
Jan 20 2004, 17:30
heb ook een paar deukjes zonder lakschade.
Dit betekent gewoon dat de lak goed gespoten is
Slider
Jan 20 2004, 17:32
Ja deukjes kan ik me nog voorstellen. Maar een deuk van 30 cm? Die is er dan ingedrukt en dus niet met een vaart. Hoe dan ook, het blijft vervelend, en ik hoop dat je een goede oplossing kunt vinden.
Dutch Dimension
Jan 20 2004, 17:35
volgens mij had THe Lizard toch ook een grootte deuk zonder lakschade?
madbull
Jan 20 2004, 18:01
Een botsing met een gebogen oppervlak of niet te scherpe hoek kan wel teveel kracht op een gespoten onderdeel zetten, zonder door de lak te stoten. Het kan dus wel, maar hoe groot is die kans...
evill bravo
Jan 20 2004, 18:26
veel sucses het is echt ongelofelijk dat zoiets tegenwoordig gebeurt zeg!! :evil:
Dutch Dimension
Jan 20 2004, 20:24
ik vind het juist logisch dat het tegenwoordig gebeurt.
Vroeger waren de mensen een stuk socialer.
En kende iedereen in de buurt elkaar.
nu bijna niet meer
MR. HGT
Jan 20 2004, 20:37
Maar een briefje met telefoonnummer blijft een kleine moeite.
Latina succes met de reparatie en Latino ook natuurlijk.
Als je kan aantonen dat je auto nog heel was toen je hem parkeerde/dat de schade veroorzaakt is door een andere auto (laksporen). Dan kan je een claim indienen bij het waarborgfonds.
LaTiNa
Jan 21 2004, 08:26
QUOTE (Slider)
QUOTE (LaTiNa)
Het was waarschijnlijk een tereinauto die recht voor het spatboord stond en met parkeren de spatboord naar binnen heeft geduwd (je ziet 2 kleine zwarten streepjes van rubber en das dan waarschijnlijk de stootrand van zijn bumper) :?
We hebben de deuk ook al een beetje eruit getrokken, want de band loopt anders aan.
Ik zal van het weekend foto's maken dan is het licht
LaTiNa
Jan 21 2004, 08:31
QUOTE (Bis)
Als je kan aantonen dat je auto nog heel was toen je hem parkeerde/dat de schade veroorzaakt is door een andere auto (laksporen). Dan kan je een claim indienen bij het waarborgfonds.
Heb ik al gedaan :wink:
thanks
Triple B
Jan 21 2004, 16:56
dat is wel balen voor jullie allebij maar gaat er nu ook geen :idea: branden dat het bij allebij is ???????
en ik heb ook al een keer gebruik gemaakt van het waarborgfonds en dat werkt wel alleen mag je er maar 1x per jaar gebruik van maken
suc6 met de reparatie en komen er nog foto's ?
mzzl peer
LaTiNa
Jan 22 2004, 08:35
QUOTE (BRaVo GT)
dat is wel balen voor jullie allebij maar gaat er nu ook geen :idea: branden dat het bij allebij is ???????
en ik heb ook al een keer gebruik gemaakt van het waarborgfonds en dat werkt wel alleen mag je er maar 1x per jaar gebruik van maken
suc6 met de reparatie en komen er nog foto's ?
mzzl peer
Wat bedoel je?
Schade van beide is niet op de zelfde plek gebeurd. Latino parkeergarage werk (beveiligd 0,0) en de mijne voor de deur.
of
Latino gaat niet waarborgsom aanspreken maar leasemaatschappij en ik de waarborgsom. Latino heeft een eigenrisico dat hetzelfde bedrag is als die van waarborgsom. Bij mij gaat mijn premie omhoog en daar heb ik geen zin in :shock:
jup er komen foto's, zal ze zaterdag maken, komt omdat tegen de tijd dat ik thuis ben is het alweer donker.
gr
I
LaTiNo
Jan 26 2004, 21:58
LaTiNa's schade:
En dit was dus NA het naar buiten trekken van de deuk.
Mijn schade is minder maar even duur:
evill bravo
Jan 27 2004, 16:48
Vandaag ook lekkere schade gekregen kont van mun bravo vloog ineens bij en hup een hoge stoeprand en plantsoen gepakt bumperspoiler neons onder de auto en stabilisatorstangetjes aan diggelen maak zsm wel een foto ervan :evil: :cry:
LaTiNa
Jan 29 2004, 08:50
Eergisteren schade laten taxeren bij Verstraten in Gouderak, vroegen er 750 ex btw voor een heb er 1tje in Den Haag gevonden waar Latino nu zijn auto heeft hersteld en die vraagt 500 ex btw en daar krijg je gratis een vervangende auto bij
Wat denken jullie zal ik er nog eentje proberen, misschien word het wel goedkoper :twisted:
gr.
I
The Master
Jan 29 2004, 10:33
Tuurlijk, blijf proberen... Strax vind je er 1 voor €400... Da's toch weer €100 winst :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.