RARARA
Feb 19 2006, 17:02
Zooo..
Plaats hier je suggestie voor een volgende meeting.
Wat lijkt jou leuk om de volgende keer te gaan doen ?
Karten..
Paintballen..
Bingoén..
roept u maar !

Terzijne tijd zullen we een poll starten om de def. activiteit te bepalen.
Maar heb geduld, het bestuur heeft zwz al hele leuke dingen gepland en het is niet mogelijk om elke week een meeting te organiseren.
(wel leuk natuurlijk, maar is natuurlijk leuker om om de zoveel tijd een leuke meeting te hebben met +- 30 man, dan elke week 5 man !!

)
wie begint ?
Dutch Dimension
Apr 20 2008, 20:26
FF vanuit het bestuur een oproep aan de mensen uit het hoge Noorden
Wie wil/kan/heeft zin om een meeting in het Noorden des land te organiseren??
Dit kan uiteraard in samenwerking met het bestuur en zou kunnen vinden in Oktober 2008
Dus mensen kom maar op met die voorstellen
Marea Weekend 2.0
Sep 30 2008, 21:09
Is er al iets bekend over deze meeting van hierboven.
Vind het wel leuk om een keertje een FBC meeting bij te wonen.
Wordt het dan iets van een puzzeltoch ofzo, of doen jullie altijd ietws van Paintballen of karten?
Een een gewonen sleutel meeting, poetsmeeting, wat dan ook.
Ben erg benieuwd, vind een puzzeltoch zelf altijd wel leuk!!
Dutch Dimension
Sep 30 2008, 21:45
Zolang dr niemand is die een Meeting daar wil en kan organiseren zal het niet zo snel van de grond komen
Niemand van het bestuur woont in het Noorden des lands
En om nu even paar keer op en neer te rijden om een toerrit uit te gaan zetten... (denk dat jullie dat wel begrijpen toch??)
Maar we zijn al wel bezich met het vervolg van een eerder gehouden meeting boven in het land (Noord Holland) ,daar zou binnenkort meer duidelijk over moeten worden.
Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen voor een meeting het het Noorden des lands of ergens anders ,maak je ideen bekent dan kunnen we er mee aan de slag
Marea Weekend 2.0
Sep 30 2008, 23:29
Een meeting in Noord Holland lijkt me erg leuk, kom hier namelijk ook vandaan, dus mocht het in mijn drukke schema passen wil ik best een helpende hand bieden!!
Hoop dat er snel wat van komt (voordat jouw Bravo weg is, wil hem weleens in het echt zien

)
Hoor graag van jullie
Dutch Dimension
Oct 1 2008, 15:43
QUOTE (Marea Weekend 2.0 @ Oct 1 2008, 00:29)

Een meeting in Noord Holland lijkt me erg leuk, kom hier namelijk ook vandaan, dus mocht het in mijn drukke schema passen wil ik best een helpende hand bieden!!
Hoop dat er snel wat van komt (voordat jouw Bravo weg is, wil hem weleens in het echt zien

)
Hoor graag van jullie
Zal denk niet voor die tijd zijn
Maar mischien dat de toekomstige eigenaar er wel mee naar de meet wil komen (kom dan zelf met mn nieuwe ride)
(alles natuurlijk wel onder voorbehoud dat ie daadwerkelijk verkocht word!)
loossie
Mar 13 2009, 08:53
ik heb effe een vraagje is er binnenkort miss ergens effe zo een mini meeting
het lijkt me wel leuk om jullie auto's ook effe te zien en effe beetje over de bravo te babbelen
heb nog niet een uitgebouwde bravo ofzo dus zie mezelf nog niet naar zo een grote meeting gaan.
maar zijn er mensen die me hier wat meer over kunnen vertellen of dit zo af toen word georganiseerd.
groetjes loossie
John U
Mar 13 2009, 09:57
Ik denk dat het wel leuk is bij een treffen, om elkaar even voor te stellen
En misschien wel een leuk idee om een ruil / verkoopbeurs er bij te plakken.
John
FMC DOORDEWEEKS
Mar 13 2009, 10:11
Misschien is het een idee als je zelf een mini meet organiseerd.
Bedenk een leuke plek waar wel wat auto's bij elkaar kunnen staan.
Zet de dag, adres en tijd hier op het forum en als het dan goed is komen de aanmeldingen vanzelf.
En ook al heb je geen uitgebouwde auto je bent altijd welkom op alle meets.
Gr Angelique
loossie
Mar 13 2009, 10:16
jah ben wel bezig met uitbouw van me auto maar is een beetje duur want wil wel beetje goed spul:9
maar wil best wel wat organiseren maar woon zelf in haarlem en denk niet dat erveel mensen zijn om zo een afstand af te leggen voor een mini meeting.
want je hebt in velserbroek bij de mac een grote pakeer plaats waar ook wel is vaker clubs komen.
maar zal het anders wel binnenkort voorstellen om te zien of er genoeg aanmeldingen komen.
FMC DOORDEWEEKS
Mar 14 2009, 00:21
Je kan het idd altijd proberen.
Veendammer
Oct 25 2009, 15:22
Ik zou wel willen helpen om een meeting te organiseren in het Noorden
1.9JTD
Oct 25 2009, 21:11
De laatste tijd heeft het noorden idd. wel steeds meer vertegenwoordiging op het forum.
Veendammer
Oct 25 2009, 23:31
En voor een toerrit is het zeker heel geschikt.. Er zijn ook zoveel mooie plekken waar je bijv. wat foto's zou kunnen schieten van je auto. Als er belangstelling voor is zou ik best een route kunnen uitstippelen
richardz
Oct 25 2009, 23:37
Ik kom zelf ook uit het hoge noorden.. en zou ook wel mee willen werken aan het organiseren ware het niet dat ik nu midden in een portie schadeherstel zit.. en druk met mn studie ben..
afgezien daarvan heb ik nog wel een leuke route liggen... Namelijk de Elfstedentocht..

Die rij ik ook ieder jaar op de motor.. en is ook wel leuk om met de auto te doen denk ik.. of een deel ervan.
Gwboes
Oct 26 2009, 17:43
Heb ook nog wel een bolletje pijltje route liggen door (zuid)west drenthe (Door de Maatschappij van Weldadigheid). is wel een kilometer of 90 maar kan natuurlijk ook ingekort worden.
Voor het Noorden/Oosten wil ik wel mee doen/helpen als daar behoefte aan is
Brooklyn
Oct 26 2009, 19:12
Jongens het mag allemaal, kom met een goede opzet en wie weet wat we kunnen doen. Plannen en dergelijke dan liever via pm.
Groetjes Rick
2fast4you
Oct 26 2009, 21:28
Zou mooi zijn een keer wat in het noorden/oosten! Als er hulp nodig is hoor ik het wel hè?
Hier ook nog een noordoosterling die graag wil meeten. Als het nodig is kan ik ook wel een mooie route uitstippelen in Drenthe oid.
mrpatrickos
May 1 2010, 09:31
kan er niet echt iets over vinden maar staat wel op jullie kalender maar gaat de bravo club ook naar de mcc meeting 24 mei?
grtz patrick
Hij stond bij mij wel in de planning
Volgens (een lid van) het bestuur is het wel de bedoeling, lees dit topic maar eens
http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=16276
reddevil
May 2 2010, 16:00
QUOTE (Eddos @ May 1 2010, 14:18)

Volgens (een lid van) het bestuur is het wel de bedoeling, lees dit topic maar eens
http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=16276Er staat niet dat de FBC aanwezig is hoor...
Dit is gewoon een kalender met de te verwachten meetings/ evenementen.
Of er naartoe gegaan wordt als club, zal in een los topic ter sprake komen...
Brooklyn
May 2 2010, 16:48
Idd, dat is de algemene meeting kalender. MCC meeting staat voor mij wel op de planning, mede dat Concorso Italiano niet doorgaat en zal hier binnenkort ook een topic over openen. Ik wacht nog even wat info af...
Groetjes Rick
QUOTE (reddevil @ May 2 2010, 17:00)

Er staat niet dat de FBC aanwezig is hoor...
Dit is gewoon een kalender met de te verwachten meetings/ evenementen.
Of er naartoe gegaan wordt als club, zal in een los topic ter sprake komen...
Ik bedoelde ook meer dat het een evenement is waar iemand van het bestuur heen gaat, nav deze post daar:
http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.ph...st&p=188235
mrpatrickos
May 4 2010, 11:23
oke dan is het goed!
aangezien wij er met de punto sportivo club ook heen gaan is wle leuk om weer eens wat bekende bravo's te zien
grtz patrick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.