Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hoe is je auto verzekerd?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Triple B
hoe is je bravo brava marea verzekerd?

die van mij is WA + all risk was wel een beetje erg veel voor mij toen maar ik denk dat ik nog wel over ga op all risk

mzzl peer
actionmanroog
QUOTE (BRaVo GT)

die van mij is WA + all risk was wel een beetje erg veel voor mij toen maar ik denk dat ik nog wel over ga op all risk

mzzl peer

IDD dat scheelt een slok op een borrel.
mijne ook WA+

en all-risk no-way hij is al over de 7 jaar
dan heb je het niet echt meer nodig.
Diego
QUOTE (actionmanroog)
QUOTE (BRaVo GT)

mzzl peer

IDD dat scheelt een slok op een borrel.
mijne ook WA+

en all-risk no-way hij is al over de 7 jaar
dan heb je het niet echt meer nodig.

Ik was het anders wel kwijt toen de mijne de sloot in gleed :cry:
Maar is idd veels te duur. Wat is de goedkoopste verzekering, zit nu bij unive, maar is echt een kut maatschappij. Die helpen nooit als er iets is. Zeggen alleen daar kunnen wij ook niks aan doen. Maar misschien hebben jullie betere ervaringen met unive of andere?
marcelv8
Ik zit bij InterPolis WA+
maar heb gelukkig nog nooit schade gehad met me auto, maar hoor wel goede verhalen over deze maatschappij.

De premie word in ider geval elke maand keurig op tijd afgeschreven biggrin.gif
Dutch Dimension
Ik zit bij unigarant en betaal voor Wa+ ongeveer 85Euro per maand.
de service is gewoon goed.
Monstra16v
ik all risk en betaal 30 euro in de maand thnx mom
Triple B
QUOTE (marcv8)
Ik zit bij InterPolis WA+
maar heb gelukkig nog nooit schade gehad met me auto, maar hoor wel goede verhalen over deze maatschappij.

De premie word in ider geval elke maand keurig op tijd afgeschreven biggrin.gif

ben ik het hele maal mee eens ik zit ook bij interpolis en ik ben daar erg tevrede over

mzzl peer
maxxen
All risk.greetz m@xxen
The Master
Ik bij Centraal Beheer, klantenservice goed bereik baar enzo... Maar betaal een €100 per maand... frown.gif (ja, toen 18 jaar, een kwart jaar me rbw, en dan ff een HGT gaan verzekeren... :shock: )

Centraal beheer was de enige die me wilde... lol.gif
Bravo 1.6 16v
ik ben bij de fiat garage zelf verzekerd met een all risk verzekering

Bravo 1.2 16v
MR. HGT
Ik ben bij Interpolis all-risk verzekerd en betaal 83,34 per maand.
RARARA
Ik ben All-Risk verzekerd, ik stap nu over van de ANWB naar Unive ik betaalde 134 euri per maand en bij Unive een stuk minder.
+ het feit dat ik over 2 maanden 24 wordt en dan niet meer tot de risico groep hoor.
Slider
All Risk bij Centraal Beheer voor €32,- in de maand (Thanx pa smile.gif )
BrAvoSX
:idea: All Risk + Ong Inz en een leuke noclaim van 75% is 34 Euro p/mnd bij Centraal Beheer. All Risk slaat alleen nergens meer op met een auto van 1996, tja.
LaTiNa
All-risk en betaal 51 euro per maand maar daar zit ook mijn inboedelverzekering in. smile.gif
/////Gert/////
Ik betaal voor ALL-RISK 37,50 bij Aegon biggrin.gif .

Groetjes
Kelvin104
Marea 1800 ELX medio 1998 --> WA extra + ongevallen inzittenden

ik edit de premie er nog wel bij als ik het gevonden heb
BravoHGT20v
HGT uit 1999 en ik betaal Euro 59,- per maand voor mijn all-risk verzekering.
maxxie
ik heb mijn marea uit 2000 all risk op maximale no claim.
ik wil geen gezeik hebben als de auto stuk gaat/gejat wordt/in de fik vliegt.
dan moet er gewoon een andere auto komen....
SuBSonicK
Wat baal ik toch weer hard als ik deze bedragen zie.

Ik zat echt bij een klote maatschappij die mij flink genaait heeft. Ik heb in een week tijd 2 schades gereden. 1 kleine (+-400 euro) had nog nooit wat gehad dus: verzekering.

Toen een paar dagen laten, een auto uit een zijstraat van rechts (met 50 zonder te stoppen!), en ik was er al voorbij. Schade zat aan de achterkant van mijn auto! Toch de lul en uit de verzekering gekicked.

Zit nu al 2 jaar bij Rialto, en geloof me dit wil je niet. Voor ALLEEN WA betaal ik daar 1400 euro per jaar!!!! Mijn vorige auto was ieder jaar total loss als ik de verzekering moest betalen lol.gif Moet nu weer schadevrije jaren opbouwen.

Dit jaar naar een gewone verzekering. Scheelt wel ff veel geld!
marcelv8
haha, me eerste schadevrije jaar zit erop biggrin.gif

scheelt me per maand nu al een dikke 15 euro !!

(15% kortings percentage) biggrin.gif
bij interpolis
Aphraell
All-risk met ongevallen inzittenden en algemene rechtsbijstand voor ongeveer 80 euro p/m
Bij Generali ... bijkomend voordeel is dat je niet in tredes terug valt als je braakschade laat maken.
Padlarf
All Risk + Ong Inz bij AEGON, betaal 48 euries in de maand, maar krijg per jaar 10% van de premie terug en krijg nog eens 37% personeelskorting ghegeh lol.gif
Richard
Heb zelf altijd bij Unive gezeten, en vind het een goede maatschappij. Na aanrijding waarbij de tegenpartij door reed en politie Schiedam niks deed (terwijl ik het kenteken had genoteerd) heeft Unive toch de gehele schade vergoed.
Richard
Subsonic, dan sta je waarschijnlijk op de zwarte lijst. Als je er uitgekickt ben bij vorige maatschappij word dit overal doorgegeven.

Ken ook zo'n geval, gozer dronk en snoof als een wezeloos. Had in dronken/stoned bui 6 geparkeerde auto's total gereden met zijn eigen auto erbij. Die gozer kon nergens meer een verzekering afsluiten... Dit is dan wel een iets extremer geval.
Padlarf
QUOTE (Richard)
Subsonic, dan sta je waarschijnlijk op de zwarte lijst. Als je er uitgekickt ben bij vorige maatschappij word dit overal doorgegeven.  

Ken ook zo'n geval, gozer dronk en snoof als een wezeloos. Had in dronken/stoned bui 6 geparkeerde auto's total gereden met zijn eigen auto erbij. Die gozer kon nergens meer een verzekering afsluiten... Dit is dan wel een iets extremer geval.

Erm IETS? :shock: lol.gif
Richard
klein beetje maar...
SuBSonicK
Ik was bij mijn eerste schade wel op de terugweg vd coffeeshop. Maar ik had er nog niks van op. lol.gif

Had ik beter wel kunnen doen. Het tempo is er dan vaak wel uit.
Richard
offtopic: nou zie je heeft het toch enigzins verband biggrin.gif
bd
ik betaalde 107 euro per maand voor wa+. de verzekering stond wel op mijn eigen naam :wink:
Red Bull
ik heb de mijne ook all risk .want als ik hem in puin rij heb ik niks meer . en hij heeft wel aardig wat gekost.

grt mark (red bull)
Spenstar
all risk hierzo
Dutch Dimension
Ik ben nu aan het overstappen naar FBTO

Hier kan je namelijk je spoilers en andre uitbouw en inbouw onderdlen onbeperkt verzekeren biggrin.gif

Lijkt e voor mij niet zon slecht plan :roll:
D-NisZ
Wa +, betaal 80 euro p/maand. Ben vanaf oktober begonnen met de auto op eigen naam te schrijven. Zit nu in trap 4, dus 40 % noclaim en dat voor 21 jr biggrin.gif
reddevil
Wa + verzekerd
Betaal 50,- per maand met 45% no claim.
Bravo 1.4 uit 1995
ben zelf 22 en heb mn rijbewijs dus al 4 jaar.
Bravo Retejong!!!
hahahaha
ben 24 heb 5 jaar mijn rijbewijs

heb ne WA+ verzekerd en ben in middels met 14 schade vrije jaren
omhoog gegaan tot all-risk en dat voor 35 euri in de maand
en ik lag de ballen uit mijn broek nu ik in trap 20 zit
16 kleppertje
QUOTE (Bravo Retejong!!!)
hahahaha

best knap 24 jaar met 14 schadevrije jaren
:shock:
jwlos
QUOTE (16 kleppertje)
QUOTE (Bravo Retejong!!!)
hahahaha

best knap 24 jaar met 14 schadevrije jaren
:shock:

dat is wel een voordeel als je via je ouders gaat mar ik heb er voor gekozen zelf te verzekeren en ik zit n trap 4 dacht ik met €73 per maand
Tweeling
Ik ben All Risk verzekerd. Maar ja kost me ook geen reet want ik zit al aan de top van mijn no-claim..

Bij Centraal Beheer.. Bevalt goed regelen alles netjes.. Is misschien niet de goedkoopste maar wel heel goede service en dat vind ik dan belangrijker.. Zelfs toen eens een auto van mij gestolen is.. Binnen 2 weken stond er iemand op de stoep voor schade en na 30 dagen had ik het geld al op mijn rekening!!
janet
met fiat brava 105 jtd hsx uit 1999 toch nog steeds all-risk verzekerd voor 54,98 euro per maand bij centraal beheer. We zitten eigenlijk te dubben om de verzekering te veranderen naar wa extra want we hebben door steenslag al 2 x schade gehad en tja dan nog stel dat je hem zelf in de puinpoeier rijd! Dus voorlopig laten we het nog effe hoe het is.
Dutch Dimension
Zo effe oud topicje gevonden widegrin.gif

Zo juist mijn verzekering gebelt
Bravo is vanaf nu All-risk verzekert met de max mogelijke acc dekking (6000 euro)

Heb dr ook meteen een no-claim beschermer bij genomen ,je wete maar nooit

Kosten plaatje : €111,50 per maand (maar 10 euro meer als wat ik vorig jaar betaalde king2.gif )
jackal
Mijne is ook all risk verzekerd met nu nog 3000 euro accesoires dekking, en een rechtsbijstand verzekering.

Kosten 38 euro per maand

gr. jackal
Smokescreen
ik heb nu zo`n 9jaar mijn rijbewijs en ben op mijn eerste auto (nissan cherry `85) na (WA) altijd All risk verzekerd geweest en ook altijd op eigen naam resultaat nu +/- 40 euro en 77,5 % no claim loveit.gif

greetz Smokescreen thumbsup.gif
Bobi
Stilo JTD115 3deurs van 10-2002 all risk verzekerd voor 608 euro per jaar smile.gif Ben 24 en heb heb 6 schadevrije jaren hypocrite.gif

Moet er wel bij zeggen dat ik eerst het dubbele betaalde, maar nu ik 24 ben is het echt veel goedkoper geworden!
Flyby
Wa + (ben vaste klant bij Carglass nosmile.gif ) betaal 26 euro per maand met 25 schadevrije jaren.. (Met dank aan mn voorzichtige vader! worshippy.gif ) Maar dat is van ellende omdat auto tijdelijk niet op mijn naam staat door omstandigheden.

Voorheen betaalde ik voor WA + 58 euro p/m maar dat was dan incl inboedel verzekering. Premie auto lag toen rond de 38 euro..
blue thunder
ik zit bij de zlm wa + inzittende
betaal 55 euries in de maand op mijn eigen naam
maar heb met mijn eerste auto een kopstaart botsing gehad nu betaal ik 4 jaar lang 250 euries perjaar meer omdat ik het toen niet zelf betaalt heb
maar rij nu weer 2 1/2 jaar schade vrij

gr manjek
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.