Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Banden
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
Diego
Ik heb laatst banden besteld via www.makkelijkinternet.tk was wel goedkoop en werkte goed. Alleen weet niet of ze er ook velgen enzo verkopen. Moest je op start klikken en dan auto en dan banden... Maar daar moet je maar ff zelf voor kijken mocht je er interesse in hebben.
Ik vond da wel makkelijk, ook tanken kan je dan met 6ct per liter bij veel stations in nederland.
bravo tijntje
nou, :arrow: 6ct voor een liter is niet veel. hahaha! :wink:

In de Fendert kan je ook goedkoop banden/velgen kopen.

Bij Korst autobanden. Zo heet dat daar. :shock:

Misschien interesant voor mensen die er vlak bij wonen.

Grts,

Martijn.
Monstra16v
QUOTE (bravo tijntje)
nou,  :arrow: 6ct voor een liter is niet veel. hahaha!  :wink:  

In de Fendert kan je ook goedkoop banden/velgen kopen.

Bij Korst autobanden. Zo heet dat daar.  :shock:  

Misschien interesant voor mensen die er vlak bij wonen.

Grts,

Martijn.

hebbie daar adress van of naam want ik woon er vlakbij me velgen komen er vandaan maar kwee nie waar et is ik ben zoekend naar nieuwe
Dutch Dimension
Bedoelen jullie Korst Banden in Fijnaart?
Die is idd goedkoop want daar heb ik ook mijn banden en velgen vandaan
MR. HGT
deze is ook wel interesant: http://www.autobandenmarkt.nl/start.html
Monstra16v
heb die man een site die korst
madbull
QUOTE (Remco Mathijssen)
Bedoelen jullie in Fijnaart?

Dat zegt ie toch, in de Fendert :wink: lol.gif
Monstra16v
jah zo noemen ze dat hehe ik was eerst ook vaag aan et kijken
Diego
6ct lijkt nie zoveel, maar is toch zo'n 2,5 euro per tank en da scheelt bij mij toch 150 euro per jaar. Beter als niks nie? Kan je weer een mooier bumpertje voor kopen.
En ik denk, nou ik het eens probeer dat die autobandenmarkt dezelfde is als die ik krijg via da balkje.
Maar scheelt ook. Ja ik moet op de financien letten he na die crash lol.gif
Russchema
is misschien wel lang geleden dat er gepost is, maar ik werkte bij een banden import bedrijf. En daar kwam korst banden ook altijd banden halen. Maar als je nog goedkoper wil zijn dan moet je je banden gewoon bij een groothandel halen. Normaal verkopen ze niet aan particulieren, maar als je daar gewoon naar het kantoor loopt en vraagt naar banden, en je weet welke maat merk type en dergelijke dan krijg je ze gewoon mee. Maar vraag niet voor advies want dan sturen ze je gewoon weg. En velgen ook gewoon bij een groothandel halen. En dan ergens laten monteren, dat het dan wel veel geld scheelt. biggrin.gif
The Master
En waar zit b.v. een groothandel van Toyo banden???? Ik zou dat zogauw niet weten... Waar haal jij ze b.v.?
Russchema
neeejoh geen toyo banden, die hebben wij niet normaal, soms maar op bestelling maar die zijn niet gek. Je moet gewoon voor de marshal ku17 gaan of Michelin pilot sport (ps2) dunlop sp9000, goodyear eagle f1 of marshal power racer 717 Continal CSC2 (conti sport contact) Maxxis Ma-v1 dat zijn mooie sportbanden. Geen toyo's. Ze gebruiken ze dan wel in de film 2 fast 2 furious maarja dan ken je net zogoed een wagen kopen uit die film. Nee sorry geen gekke banden de toyo's frown.gif

biggrin.gif
Hyper
QUOTE (Russchema)
neeejoh geen toyo banden, die hebben wij niet normaal, soms maar op bestelling maar die zijn niet gek. Je moet gewoon voor de marshal ku17 gaan of Michelin pilot sport (ps2) dunlop sp9000, goodyear eagle f1 of marshal power racer 717 Continal CSC2 (conti sport contact) Maxxis Ma-v1 dat zijn mooie sportbanden. Geen toyo's. Ze gebruiken ze dan wel in de film 2 fast 2 furious maarja dan ken je net zogoed een wagen kopen uit die film. Nee sorry geen gekke banden de toyo's  :(  

biggrin.gif

en waarom dan geen toyo's ?
Russchema
Omdat ik ze niet mooi vind. Ik heb bij een Banden groothandel gewerkt, dus heb zo'n beetje alle banden gezien die gemaakt worden. Ik weet verder niks over de band behalve dat ik aan het profiel kan zien om welke band en type het gaat, ik weet verder niet welke de beste is.
Maar ik weet wel dat de toyo's niet de mooiste zijn. De mooiste als je het mij vraagt is de Michelin Sport (de gewone of de ps2) maar die is dan gelijk wel de ena duurste. De duurste is Dunlop Sp9000. En zo'n beetje de goedkoopste is Maxxis Ma-v1 en der schijnt nu een hele mooie te zijn van Maxxis, de ma-z1 die heb ik nog niet in me handen gehad maar wel een plaatje van. Zelf vind ik de Marshall ku17 het mooist 85euro per stuk.
Bobi
volgens mij is Bridgestone S/O 2 de duurste
Russchema
nee bij ons op de 3e plaats, de dunlop sp9000is bij ons iets van 185 euro per stuk
BELLEZZA ITALIANA
wat doen de yokohama's dan bij jullie :?: :?:
Russchema
die hebben we ook amper, wel wat maar die hoefde ik in elk geval nooit te pakken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.