Justy_Perfect
Sep 28 2005, 21:15
Omdat ik in Amsterdam zit en de marea in friesland is even een vraag voor de marea weekend bezitters..
Zou een voorwerp van de afmeting 98 cm hoog, 148 breed en 88 lang in de marea passen? met de banken plat?
gaat zeker niet lukken volgems mijn want de auto is geen 88cm hoog en de 96 cm in de breedte wordt ook een probleem volgens mijn .
naar mijn idee niet mogelijk
greets jwlos
Speedyg
Sep 28 2005, 22:56
Wel in een aanhanger. :roll:
En die past weer prima achter een weekend
Justy_Perfect
Sep 28 2005, 23:40
Betreft een klein 2 persoons zit bankje.. kom op dat zou toch wel moeten passen? heb er zelfs een ijskast + gasfornuis te samen in gehad met ruimte over......
Spenstar
Sep 29 2005, 16:09
wat is de afstand tussen een neergeklapte achterbank en het dak? Als die groter is dan 880 zou het moeten passen
QUOTE (Justy_Perfect)
Betreft een klein 2 persoons zit bankje.. kom op dat zou toch wel moeten passen? heb er zelfs een ijskast + gasfornuis te samen in gehad met ruimte over......
eh... waarom vraag je het dan?
maar dat gasfornuis heb je op de kant gehad dan en de koelkast ook want dan is de maximale maat 60cm diep en breedt en de hoogte van en tafelmodel is 90cm
dus als je ze recht overeind gehad hebt dan past het maar als je ze op de kant gehad hebt dan wordt het echt niets.
greets jwlos
f.v.d.bergh
Sep 30 2005, 11:38
Koelkast moet toch altijd rechtop vervoerd worden i.v.m. de vloeistof die erin zit?
vanballen
Sep 30 2005, 16:27
QUOTE (f.v.d.bergh)
Koelkast moet toch altijd rechtop vervoerd worden i.v.m. de vloeistof die erin zit?
Nee hij kan wel liggend vervoerd worden.. alleen moet voordat ie daarna wordt aangesloten minimaal 24 uur rechtop staan..
Die vloeistof is namelijk heel dik.. en is pas na 24 uur weer helemaal horizontaal..
Spenstar
Sep 30 2005, 16:40
freon 32 ofzo toch [nerdiesmilie]
Justy_Perfect
Sep 30 2005, 17:07
QUOTE (ARTIC)
eh... waarom vraag je het dan?
In de hoop dat een Marea bezitter met meetlint even gaat meten??
Nu ja ik merk het maandag wel, als het niet past dan maar een pak een bak
QUOTE (Justy_Perfect)
In de hoop dat een Marea bezitter met meetlint even gaat meten??
Nu ja ik merk het maandag wel, als het niet past dan maar een pak een bak

Als ik een Marea zou hebben dan had ik het graag voor je gedaan.. :wink:
Er is vast wel een Marea-rijder hier die het voor je wil doen... :?:
tegenwoordig kun je een koelkast ook meteen weer gebruiken gezien het een gesloten systeem is geworden.
dit is tenminste in de horeca koelksten en de bosch koelkast die ik pas heb ingebouwd.
greets jwlos
ik gaat vandaag een paar kasten verslapen in me weekend...
als ik t niet vergeet zal ik het ff voor je opmeten.
weet wel dat er 2 17" beeldschermen naast elkaar passen in doos..
maargoed, daar heb je niks aan...grin...
check vanavond/morgen de site nog maar ff, dan heb ik het wel opgemeten denk ik...
T gaat trouwnes voornamelijk om de opening van de achterklep, das het smalste en laagste deel....
ik denk dat je pech hebt..
de opening achterin is boven in (niet helemaal in t hoekje) 80 a 85cm
en onderin (breedste punt) 95.
de hoogte (bodem tot scharnierpunt klep) ook 80
Diep totaan de achterbank 1.70
Gaat dus niet passen, tenzij die bank dikke kussen hebt die je 10cm in kan drukken zeg maar.
Past er wel in, maar niet door de klepopening.
Suc6
Justy_Perfect
Oct 2 2005, 10:54
haha dat gaat wroeten worden dan
Ik denk dat het wel gaat lukken, ziet er uit als een aardig "opgeblazen" bankje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.