TheLizard
Jan 9 2004, 14:29
Om zeker te weten dat iedereen het leest heb ik hier maar even een apart topic van gemaakt (ja alweer een topic over de stickers)
dus:
Zoals jullie weten is het allemaal niet erg opgeschoten met de stickers die ik zou regelen, daarom was het de bedoeling dat bravogt het verder ging doen. Maar.......ik kreeg van de week toch nog een telefoontje en de stickers zijn nu dus klaar.
Ter informatie, het is een klein eenmanszaakje en de eigenaar moest plotseling gedurende lange tijd naar het ziekenhuis vandaar dat hij dus ook niet te bereiken was. Nu zijn er ondertussen veel meer mensen geïnteresseerd zodat er nog wat bijgemaakt moeten worden. Als het meezit zijn ze volgende week klaar.
Voordeel is dat de prijs zakt naar, let op, ongeveer 5 euro!!!
Als de stickers er zijn stuur ik iedereen die zich aangemeld heeft even een peëmmetje. Met de prijs en de manier van betalen/leveren.
Er zijn namelijk twee mogelijkheden, iedereen moet dan volgende week maar even aangeven (pm) via welke mogelijkheid hij ze wil hebben.
A> Geld naar mijn rekening overmaken en dat ik ze dan opstuur
B> Verder regelen bij de meeting
Triple B
Jan 9 2004, 14:33
hou voor je zelf ook even bij wie er allemaal een bestelling gedaan hebben en aan wie je ze al verkocht hebt en wie er al betaalt heeft en hoe er betaalt gaat worden dan kunnen er ook nooit problemen ontstaan
ik heb net even nog snel op het vorige topic gekeken en er zijn 20 leden die intresse hadden in de bravo stikkers du dat zijn dus 40 stikkers
mzzl peer
TheLizard
Jan 9 2004, 15:45
ja ik ga het goed bijhouden
even een excel file maken denk ik
het zijn er inderdaad 40 maar ik bestel er alvast een paar extra (totaal 46)
Triple B
Jan 9 2004, 15:51
ok dan dan is het goed want het zou lullig zijn als het fout zou gaan
mzzl peer
Dutch Dimension
Jan 9 2004, 16:52
had jij die stickers dan nog niet besteld BravoGT?
Triple B
Jan 9 2004, 17:15
ja dit is allemaal in over leg gegaan met thelizard en mij dus dat komt allemaal wel goed
mzzl peer
Dutch Dimension
Jan 9 2004, 17:29
Oke ,dan begrijp ik het
Want ik wil niet iemand met spullen laten zitten.
werden er ook nog www.fiatbravAclub.nl stickers gemaakt voor de bravA rijders onder ons?
greets Bob
Triple B
Jan 10 2004, 08:16
QUOTE (TD-Abarth)
werden er ook nog www.fiatbravAclub.nl stickers gemaakt voor de bravA rijders onder ons?
greets Bob
dat ligt er aan of er meer mensen zijn met een brava die die stikker er op willen
en to nu toe is er dat maar 1 brava dus laat maar horen brava rijders als je intresse heb
mzzl peer
marcelv8
Jan 10 2004, 16:45
Ik neem aan de je mij bedoelt voor de BravA stickers???
als je een ander bedoelt...ik wil ze ook graag hebben als ze komen..
Marcv8
Triple B
Jan 10 2004, 18:56
QUOTE (marcv8)
Ik neem aan de je mij bedoelt voor de BravA stickers???
als je een ander bedoelt...ik wil ze ook graag hebben als ze komen..
Marcv8
nee jij bent de eenigste en dan zal dat wel wat duurder uitpakken
mits er meer zijn die ze van brava willen hebben
mzzl peer
marcelv8
Jan 10 2004, 22:34
nau als ik de enige ben wacht dan maar hoor!!!
komt ooit nog wel eens als er meerdere liefhebbers zijn
Triple B
Jan 10 2004, 22:36
regel dat maar varder met thelizard
mzzl peer
TheLizard
Jan 11 2004, 09:48
ik zal wel even informeren of het mogelijk is om ee npaar bravA stickers te maken voor niet al teveel geld
Triple B
Jan 11 2004, 12:32
da's goed thelizard
@marcv8 vraag even verder na bij de brava rijders wie er nog meer intresse hebben in die stikkers
mzzl peer
Slider
Jan 11 2004, 22:54
QUOTE (TD-Abarth)
greets Bob
Dit zal geen zin hebben want die URL is niet geregistreerd dus dan rijd je rond met reclame die niet "werkt".
NOG niet werkt.
Ik heb wel in m'n achterhoorfd zitten om dat adres ook te registreren.
marcelv8
Jan 12 2004, 12:21
QUOTE (Slider)
QUOTE (TD-Abarth)
greets Bob
Dit zal geen zin hebben want die URL is niet geregistreerd dus dan rijd je rond met reclame die niet "werkt".
Hehe ik neem aan dat die stickers pas gemaakt gaan worden als die url werkt
Slider
Jan 12 2004, 14:49
QUOTE (graaf)
NOG niet werkt.
Ik heb wel in m'n achterhoorfd zitten om dat adres ook te registreren.
Ik zie de krantenkoppen al voor me.
BRAVO CLUB REGISTREERT ALLES WAT MET DE FIAT BRAVO/BRAVA TE MAKEN HEEFT.
Utrecht.
Wat ooit begon als een klein groepje enthousiastelingen, is nu uit gegroeid tot een machtig imperium.....
Dutch Dimension
Jan 12 2004, 16:23
Triple B
Jan 12 2004, 16:25
zeker dat zal niet vet zijn ook
maar graaf gaat proberen om de brava club naar de zelfde site telinken als de bravoclub
want het is tenslotte het forum/site van bravo en brava
mzzl peer
Dutch Dimension
Jan 12 2004, 16:30
zou inderdaad heel gaaf zijn
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.