Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Welke handgrepen van de Marea zijn geschikt voor de Bravo?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Fiat Bravo Numaga
Ik was bij de dealer en vroeg hem om Marea handgrepen voor een Bravo, alleen zijn er twee verschillende handgrepen voor de marea, welke moet ik nu hebben?
Wesley
Kijk eens bij tuynder. daar zijn ze een stuk goedkoper. Maar je moet die harde nemen. die scheuren niet. Maar weet jij iemand die ze er zelf op ken zetten dan. Want die zoek ik ook nog
Wesley
Fiat Bravo Numaga
zal eens kijken bij tuynder, ik weet verder niet wie ze er op kan zetten, maar staat volgens mij wel in de How-to
Spenstar
bij tuynder zijn ze 35,- de stuk. Grepen van een Marea HLX om te spuiten vragen.
Half uurtje kloten met de eerste, daarna 10 minuten per deur inc. deurpaneel losmaken. Heb laatst mijn 4 handgrepen vervangen.
Wesley
Het klinkt allemaal zo eenvoudig. maar met 2 linker handen en de ervaring dat wanneer iets voorzichting moet dat het dan kapot gaat heb ik zoiets van doe maar niet
Spenstar
Ik woon niet in de buurt van rotterdam, maar bij een aankomende meeting zullen er vast wel mensen zijn die willen helpen smile.gif
Wesley
Denk ook dat dat wel de planning gaat worden. Heb een keer wat geprobeerd zelf te doen. (Was niet mn marea) en dat liep uit op afgebroken dingen in de auto. Wat me uiteindelijk weer extra euro's heeft gekost om het te repareren.
Spenstar
Dan zou ik het ook niet nog een keer proberen, meeting@colorline?

Fiat Bravo Numaga, heb je een foto van je auto? Misschien spot ik je nog een keer in nijmegen
maartendewi
Hoi

wij hebben ook pas de deurgrepen laten vervangen, we hadden nieuwe handgrepen(hard kunstof marea grepen) gekocht bij tuynder. de dealer waar we onze marea hadden gekocht(twee weken daarvoor)in rotterdam had aangeboden deze er voor ons op te zetten, gratis omdat we wat langer op onze auto hadden moeten wachten dan afgesproken. hij dacht het er zo opgezet te hebben. Maar is er 3 uur mee bezig geweest!

bij het ophalen, toch maar een kleinigheidje gegeven, toch wel erg atent van hem!

Succes!
Dewi
duxo
ik heb het laten doen, bij een auto schade bedrijf die ze ook meteen spoot.. die gast dacht dat het wel ff zo klaar was maar het 1e wat ie zei toen ik mn auto weer op kwam halen was dat ie wel paar uurtjes bezig was geweest met die $%$# grepen lol.gif
meew
ik heb vanmiddag handgrepen van een alfa 147 erop gezet ben er in totaal 1.5 uur mee bezig geweest met de linker! de rechter komt morgen
het resultaat mag er wel wezen al zeg ik het zelf biggrin.gif alleen zitten er 2 kleine holletjes en dat zag ik pas toen ik de helft er al had afgeslepen frown.gif want je moet er een stukje afslijpen namelijk anders passen ze niet.

groeten remco (meew)
LaTiNa
QUOTE (meew)
ik heb vanmiddag handgrepen van een alfa 147 erop gezet ben er in totaal 1.5 uur mee bezig geweest met de linker! de rechter komt morgen 
het resultaat mag er wel wezen al zeg ik het zelf biggrin.gif  alleen zitten er 2 kleine holletjes en dat zag ik pas toen ik de helft er al had afgeslepen frown.gif  want je moet er een stukje afslijpen namelijk anders passen ze niet.

groeten remco (meew)

Ik moet ze er ook nog een keertje op plaatsen aangezien ik de 147 grepen nu bijna een jaar in huis heb :oops:

hou er wel rekening mee dat je bij tuynder 2 verschillende hebt:
onbehandeld of gereed voor spuiten en er zit haast geen prijsverschil in :wink:
BravoHGT20v
Ik heb recent samen met Artic ook nieuwe grepen geplaatst op mijn Bravo. Ik heb de onbehandelde grepen, omdat ik ze toch zwart laat.

Moet eerlijk zeggen dat het wel ietwat tegen viel het vervangen. Zijn er een min of 30 mee bezig geweest. Binnen in de deur wou het mechanisme niet los, maar is met wat kunst en vlieg werk toch opgelost.
Spenstar
Zijn die onbehandelde eigenlijk ook gewoon hard kunsstof? Zo ja dan maakt het toch eigenlijk niks uit?
meew
alfa handgrepen heb je maar in eensoort dacht ik hoor.
alleen die zilver/aluminium kleur.
dat zijn marea handgrepen dacht ik waar jullie het over hebben

groeten remco
BravoHGT20v
QUOTE (Spenstar)
Zijn die onbehandelde eigenlijk ook gewoon hard kunsstof? Zo ja dan maakt het toch eigenlijk niks uit?

Ik heb zelf de onbehandelde grepen, deze zijn van het zelfde materiaal als de standaard Bravo/ Brava grepen.
Het zijn dus niet de harde kunstof grepen.
Spenstar
o oke, maar waarom heb je dan niet die van de marea genomen en zzwart gelaten? Want nu bestaat er weer een kans dat ze af gaan brokkelen toch?
QiB1400
sterker nog, er bestaat niet een kans dat ze af gaan brokkelen, ze gaan het zeker doen over een jaar of wat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.