Help - Search - Members - Calendar
Full Version: kosten mistlampen voor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marcelv8
Ben vandaag even langs een lokale dealer geweest met de vraag wat een setje mistlampen kost inclusief montage.

129 euro voor de set (zoveel :roll: )

totaal incl montage: 200 tot 250 euro :roll:

is dat niet beetje oplichterij :evil: :?:
Monstra16v
zit met et zelfde oprobleem heb er 2 waarvan 1 glaasje kapot nu moek ook 1 nieuwe hebben
Triple B
en zelf doen is dat niet een stukje goedkoper?

mzzl peer
marcelv8
Ja ongetwijfeld dat zelf doen goedkoper is maar ik heb al geen verstand van auto's en al die bedrading dus dat gaat me vast niet lukken :wink:
Triple B
miss kan je het iemand laten doen die er wel verstand van heeft van de leden op het forum

dan kan je ze meenemen naar de meeting en dat ze het naar in bouwen of zo?

mzzl peer
Dutch Dimension
Ja neem ze maar mee naar de meeting dan kijken we wel even.
Bobi
@monstra: zullen we samen 1 set kopen? ik heb er een nieuwen nodig aan de bestuurderzijde

greets Bob
The Master
JONGENS, voordat jullie bestellen:

www.fastfiat.com
Drive Lamp To Suit Standard And Abarth Bumper   Euro 56.13 (£ 39.00)      

Drive lamp manufactured in Italy by Magneti Marelli to OE specifications.  Suits both the standard Fiat front bumper and the Abarth style front bumper.

F0124101  

Dit is dan wel per stuk.... Dus 2x = €112,26

Hou je €10 over, en je kan gelijk nog een paar andere dingen bij die webshop bestellen... smile.gif

Ga er over paar dagen ook wat bestellen, dan zet ik wel bij Ervaring hoe de levering is enzo... smile.gif
Triple B
dat zou heel mooi zijn

mzzl peer
Monstra16v
QUOTE (TD-Abarth)
@monstra: zullen we samen 1 set kopen? ik heb er een nieuwen nodig aan de bestuurderzijde

greets Bob

is goed ik woon toch vlakbij jouw ik moet ook bestuurders kant maar maak volgens mij geen verschill
Bravaabarth
jongens, bij mij waren de glaasjes ook kapot, ik heb de nieuwe mistlampen zelf geïnstalleerd en het was op 10 minuutjes gedaan!

@MarcV8: jij hebt je zijknipperlichten vervangen, dus dan kan je dit ook hoor, ik heb het zonder moeite zelf gedaan!

Grtz
Bobi
humz... ik heb zelf ook even gekeken, maar bij mij zit de mistlamp aan bestuurderszijde precies tegen de intercooler gemonteerd, maakt het dus heeel lastig om daar te friemelen!

greets Bob
Bravaabarth
hmm ik heb er echt geen problemen mee gehad, in amper 10 min tijd gemonteerd hoor
Dutch Dimension
QUOTE (Bravaabarth)
hmm ik heb er echt geen problemen mee gehad, in amper 10 min tijd gemonteerd hoor

klopt het als ik zeg dat de bekabeling er al ligt daar?
Bravaabarth
yeps
Dutch Dimension
Nauw dan doen we dat even bij de volgende meeting.
Zit er standaard ook een schakelaar?
Bobi
tering wat zijn jullie snel met die replies!! denk ik dat die irri gele berichtjes wegzijn, staat weer heel me beeldscherm vol! biggrin.gif :wink: puh2.gif
Bravaabarth
haha, klopt, ben hier in 2 topics te gelijk met Remco M. aan het stormen lol.gif
Dutch Dimension
QUOTE (TD-Abarth)
tering wat zijn jullie snel met die replies!! denk ik dat die irri gele berichtjes wegzijn, staat weer heel me beeldscherm vol!  :D  :wink:  :P

heb het zelfde
X958
Kijk hier eens mensen van het goede leven!!!!!!!!!!
http://www.auto-onderdelen.com/Onderdelen/index.html
coool.gif lol.gif :wink:
winkel -> Fiat -> fiat bravo -> en dan ff zoeken!!
marcelv8
QUOTE (Bravaabarth)
@MarcV8: jij hebt je zijknipperlichten vervangen, dus dan kan je dit ook hoor, ik heb het zonder moeite zelf gedaan!
Grtz

Ja zeker die zij lichtjes heb ik zelf gedaan dat was (achteraf) echt super simpel biggrin.gif
maar voor de duidelijkheid ik heb nu nog helemaal GEEN mistlampen dus geen kapotte glaasjes maar nog helemaal niks.

maar die mistlampen lijkt me tog ff lastiger,
*klik je die ook gewoon vast in de bumper?
*bedrading zit dat al bij het gat (net zo'n aansluiting als de zij lichtjes???),
want die monteur zei dat de bedrading meegelevers werd, althans 'dat dacht hij'.
*moet vast ook extra zekeringen in?
*Dan nog het knopje erop van binnen.

en dan tot slot moet alles het doen.. puh2.gif :?:
Slider
QUOTE (X958)
Kijk hier eens mensen van het goede leven!!!!!!!!!!
http://www.auto-onderdelen.com/Onderdelen/index.html
coool.gif  :lol:  :wink:
winkel -> Fiat -> fiat bravo -> en dan ff zoeken!!
Goeie! Als we nog eens een prijs(indicatie) moeten hebben kunnen we hier kijken. Ik zet hem ook in de Linksectie van het forum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.