Help - Search - Members - Calendar
Full Version: kosten mistlampen voor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marcelv8
Ben vandaag even langs een lokale dealer geweest met de vraag wat een setje mistlampen kost inclusief montage.

129 euro voor de set (zoveel :roll: )

totaal incl montage: 200 tot 250 euro :roll:

is dat niet beetje oplichterij :evil: :?:
Monstra16v
zit met et zelfde oprobleem heb er 2 waarvan 1 glaasje kapot nu moek ook 1 nieuwe hebben
Triple B
en zelf doen is dat niet een stukje goedkoper?

mzzl peer
marcelv8
Ja ongetwijfeld dat zelf doen goedkoper is maar ik heb al geen verstand van auto's en al die bedrading dus dat gaat me vast niet lukken :wink:
Triple B
miss kan je het iemand laten doen die er wel verstand van heeft van de leden op het forum

dan kan je ze meenemen naar de meeting en dat ze het naar in bouwen of zo?

mzzl peer
Dutch Dimension
Ja neem ze maar mee naar de meeting dan kijken we wel even.
Bobi
@monstra: zullen we samen 1 set kopen? ik heb er een nieuwen nodig aan de bestuurderzijde

greets Bob
The Master
JONGENS, voordat jullie bestellen:

www.fastfiat.com
Drive Lamp To Suit Standard And Abarth Bumper   Euro 56.13 (£ 39.00)      

Drive lamp manufactured in Italy by Magneti Marelli to OE specifications.  Suits both the standard Fiat front bumper and the Abarth style front bumper.

F0124101  

Dit is dan wel per stuk.... Dus 2x = €112,26

Hou je €10 over, en je kan gelijk nog een paar andere dingen bij die webshop bestellen... smile.gif

Ga er over paar dagen ook wat bestellen, dan zet ik wel bij Ervaring hoe de levering is enzo... smile.gif
Triple B
dat zou heel mooi zijn

mzzl peer
Monstra16v
QUOTE (TD-Abarth)
@monstra: zullen we samen 1 set kopen? ik heb er een nieuwen nodig aan de bestuurderzijde

greets Bob

is goed ik woon toch vlakbij jouw ik moet ook bestuurders kant maar maak volgens mij geen verschill
Bravaabarth