Help - Search - Members - Calendar
Full Version: achterlicht
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
evill bravo
kun je de plasticken kap van je achterlichten er ook afhalen zo ja hoe?? ook ff in de oven?? wil het zwarte plastick met speciale verf overspuiten(chroom) zodat je een soort lexus look krijgt :wink: biggrin.gif
stifler_gt
volgens mij kan dat niet
LaTiNa
Je kan misschien aan diego vragen hoeveel hij wil hebben voor een achterlicht dan kan je het eerst uitproberen lol.gif
Dutch Dimension
Gewoon in de oven doen.
Maar bedoel je niet de voorlichten want ik weet niet welke zwarte kappen je aan de achterkant bedoeld.
Triple B
met een fhön (hoe je het ook mag typen) er op ??

dat zal toch ook wel werken ?

mzzl peer
evill bravo
klopt is niet zwart was dus niet wakker genoeg is een rode reflectie :? maar mischien kun je deze wel chroom spuiten?? :wink:
Dutch Dimension
zou het niet doen inverband met de keuring (moet namelijk reflecteren)
Tartarus
QUOTE (evill bravo)
klopt is niet zwart was dus niet wakker genoeg is een rode reflectie :? maar mischien kun je deze wel chroom spuiten?? :wink:

was van plan om mijn rolkooi in het chroom te spuiten maar er zijn hiervoor nog geen deftige producten verkrijgbaar ze hebben er wel maar (om het te beschermen ) je moet er dan nog een laagje vernis opdoen en dan is het geen chroom meer maar gewoon grijs doe je er geen vernis op verkleurd het zoiezo ook
zou het niet mooi zijn om het in het kleur van de wagen te doen ?
Tartarus
QUOTE (Remco Mathijssen)
zou het niet doen  inverband met de keuring (moet namelijk reflecteren)

als je de reflectoren op je bumper nog hebt is het geen probleem hoor voor de keuring
The Master
QUOTE (bpm)
QUOTE (Remco Mathijssen)
zou het niet doen  inverband met de keuring (moet namelijk reflecteren)

als je de reflectoren op je bumper nog hebt is het geen probleem hoor voor de keuring

Probeer om je reflectoren IN je achterlicht units te bouwen... smile.gif
Bravaabarth
als je je achterlicht uit elkaar gaat halen dat gaat niet goedkomen denk ik, want je zal condensatie krijgen achteraf...
Dutch Dimension
QUOTE (Bravaabarth)
als je je achterlicht uit elkaar gaat halen dat gaat niet goedkomen denk ik, want je zal condensatie krijgen achteraf...

Niet als je hem goed afkit naardien
Bravaabarth
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)

Denk je? dan moet je het wel PERFECT doen, en de kans is imens groot dat dat niet gebeurd hé :?
Dutch Dimension
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)

Denk je? dan moet je het wel PERFECT doen, en de kans is imens groot dat dat niet gebeurd hé :?

Ja, je kan kitten of niet natuurlijk lol.gif
Bravaabarth
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)

lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif
Dutch Dimension
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)

Vraag het anders aan sneeky met zijn kitcar
Bravaabarth
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (Bravaabarth)

Vraag het anders aan sneeky met zijn kitcar

lol.gif
Slider
Wat minder quotes in 1 message zou wat overzichtelijker zijn. Beetje hierop letten als het kan.. Bij voorbaat dank.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.