Ik ga morgen een versterker aansluiten voor m'n sub maar!!!!!!
waar kan ik het best m'n min kabel kwijt???
zou iemand mij dat haarfijn kunnen uitleggen?
Bij mij piepte die in ieder geval, maar ik had wat lak weggeschuurd bij de achterbank en m daaraan bevestigd.
Ik heb ze aan de bevestigings-punten van de "hoedenplank steunen" (waar voorheen die standaard boxjes in zitten)
Triple B
Jan 7 2004, 16:39
QUOTE (Diego)
Bij mij piepte die in ieder geval, maar ik had wat lak weggeschuurd bij de achterbank en m daaraan bevestigd.
zo heb ik het ook gedaan
mzzl peer
Dutch Dimension
Jan 7 2004, 16:54
Mijn min zit aan een ophangbout van de tank (zit onder de achterbank)
kleinen
Jan 8 2004, 12:32
ik heb de mijne onder mijn zetel gelegd :wink:
greetz kleinen
stifler_gt
Jan 8 2004, 12:45
Die van mij zit aan de bevestigingsbout van de cd wisselaar (die gaat dwars door de bodem heen)
QUOTE (Remco Mathijssen)
Mijn min zit aan een ophangbout van de tank (zit onder de achterbank)
same here :wink:
little rocket
Feb 7 2005, 15:55
allemaal geprobeerd en geen van alle werkte :?
of moet ik die bouten ( bv die van de tank onder de zetel ) ook afschuren?
mss klein fototje als illustratie?
thx
BELLEZZA ITALIANA
Feb 7 2005, 17:15
probeer hem eens met de bout vast te zetten waar ook je gordel aan vast zit
hier heb ik hem nm. aan vast gelegd :wink:
tinus82
Feb 7 2005, 18:16
Ik heb hem aan m'n linker achterlicht bevestigd. Naast het plaatje waar de lampen op zitten, zit een bout. Hieraan heb ik hem bevestigd. Werkt perfect.
16 kleppertje
Feb 7 2005, 18:38
het maakt niet uit waar je 'm aan vast zet als het maar een stukje
blank geschuurd metaal is en de massa zo kort mogenlijk houden
ik heb em onder de bank zitten.
een tip (misschien voor meerdere mensen)
als je plekken gaat afschuren kan dit gaan oxideren / roesten. om hierdoor geen kwaliteit te verliezen kun je de blote plekken het beste een beetje besmeren met vet, vaseline, etc. iets wat vocht afstoot en niet zomaar uitdroogt.
al met al denk ik dat de bank het meest gebruikt wordt. Mocht je versterker het niet doen. pak dan een multimeter. een aan het uiteinde van de draad en een aan de massa. op ohm meting zetten en kijken of alles doorgelaten wordt.
controleer ook of er spanning op de plus staat en of en geen stroom weglekt oid.
succes!!
little rocket
Feb 7 2005, 20:49
mercikes manne,zal het morgen eens in de praktijk toepassen,heb nogtans al die punten al eens geprobeerd,kwamen wel vonkjes af mor versterker bleef in protection staan.het rare is voorheen werkte het wel namelijk op die bout aan het scharnier van de zit van de achterzetel,en nu niks meer
QUOTE (little rocket)
mercikes manne,zal het morgen eens in de praktijk toepassen,heb nogtans al die punten al eens geprobeerd,kwamen wel vonkjes af mor versterker bleef in protection staan.het rare is voorheen werkte het wel namelijk op die bout aan het scharnier van de zit van de achterzetel,en nu niks meer

..
je zegt vonken?
beter is 't verstandig om de min/massa aan te sluiten als de plus niet verbonden is aan de accu of de remote even van de versterker halen. Volgens mij is er iets binnen in je versterker gesneuveld.
Vonken doet hij normaal alleen maar als je bijvoorbeeld de massa aangesloten hebt en dan nog de plus wilt aansluiten. Andersom zou niet goed zijn. je krijgt ergens een retour stroompje.
little rocket
Feb 8 2005, 12:52
vonken deed hij de eerste keer ook,das zo erg ni.
tis gewoon alsk mijne plus zou losmaken mass aansluit dak ni kan zien of het al dan niet ne goeie mass is.
QUOTE (little rocket)
vonken deed hij de eerste keer ook,das zo erg ni.
tis gewoon alsk mijne plus zou losmaken mass aansluit dak ni kan zien of het al dan niet ne goeie mass is.
Meet eerst eens of je een goede weerstand hebt (Ohm) op de plaats waar je de massa wilt aansluiten. Dit kan met een multimeter of dergelijke zoals croab ook al zei hier
little rocket
Feb 8 2005, 14:31
will do,thx
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.